• پایگاه خبری رصد اقتصادی
  • رسانه
  • بیشتر مشتریان ما در کارگزاری آگاه شعبه زنجان، به پیشنهاد سایر مشتریان، دوستان و آشنایان خود، کارگزاری آگاه را برای سرمایه گذاری در بورس انتخاب کرده اند

مدیر شعبه زنجان کارگزاری آگاه در مصاحبه با آگاه پرس:

بیشتر مشتریان ما در کارگزاری آگاه شعبه زنجان، به پیشنهاد سایر مشتریان، دوستان و آشنایان خود، کارگزاری آگاه را برای سرمایه گذاری در بورس انتخاب کرده اند

بیشتر مشتریان ما در کارگزاری آگاه شعبه زنجان، به پیشنهاد سایر مشتریان، دوستان و آشنایان خود، کارگزاری آگاه را برای سرمایه گذاری در بورس انتخاب کرده اند
کدخبر : 16944

امیرحسین حبیبی گفت: بیشتر مشتریان ما در کارگزاری آگاه شعبه زنجان، به پیشنهاد سایر مشتریان، دوستان و آشنایان خود، کارگزاری آگاه را برای سرمایه گذاری در بورس انتخاب کرده اند. این مسئله به بهترین وجه نشان دهنده رضایت مشتریان عزیز و وفادار ما به این مجموعه است و ما نیز متقابلاً این رضایت و اطمینان مشتریان را ارج می نهیم و با تمام توان از آن حراست می کنیم.

 روابط عمومی کارگزاری آگاه با هدف آشنایی مشتریان محترم با فعالیت ها، خدمات و نیز برنامه های آتی شعب کارگزاری آگاه در سراسر کشور، سلسله گفتگوهای اختصاصی با مدیران شعب برتر صورت داده است که به صورت مستمر و منظم در پایگاه اطلاع رسانی آگاه پرس منتشر خواهد شد.

در ادامه، گزیده ای از مصاحبه اختصاصی با امیرحسین حبیبی، مدیر محترم شعبه زنجان کارگزاری آگاه تقدیم می گردد:

  • لطفاً ضمن معرفی خود، بفرمایید آغاز فعالیت شعبه زنجان از چه زمانی بوده است و در حال حاضر چه تعداد پرسنل در این شعبه مشغول به کار هستند؟

بنده در ابتدا از «روابط عمومی کارگزاری آگاه» که مقدمات این گفتگو را فراهم نمودند، صمیمانه سپاسگزارم. اینجانب امیرحسین حبیبی، ۳۴ ساله، متولد و ساکن زنجان و نیز فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی از دانشگاه زنجان و کارشناسی ارشد مدیریت مالی از دانشگاه شهید بهشتی هستم. از خردادماه سال ۱۳۹۳ با دو نفر پرسنل آغاز به کار کردیم و هم اکنون با ۶ نفر پرسنل رسمی و نیز تعدادی همکار پاره وقت مشغول به فعالیت هستیم.

شایان ذکر است که با توجه به تعداد بالای مشتریان و نیاز بیش از پیش به توسعه زیر ساخت ها، به زودی شعبه دوم کارگزاری آگاه در شهرک کارمندان زنجان با امکان دسترسی بیشتر و بهتر برای مشتریان، افتتاح خواهد شد.

  • باتوجه به ورود جمع کثیری از مردم به بازار سرمایه در ماه های اخیر، میزان استقبال مردم عزیز زنجان چگونه بوده است؟

از گذشته میزان نفوذ بورس در بین خانواده های زنجانی به واسطه فرهنگ بالای سهامداری و نیز سرمایه گذاری سنتی زنجانی ها در شرکت های بزرگ بورسیِ واقع در زنجان مانند ایران ترانسفو و توسعه معادن روی ایران و کالسیمین، زیاد بوده و به همین دلیل، میزان مراجعه همشهریان زنجانی در شرایط اخیر بازار سرمایه به بورس، به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.

  • تمهیدات و برنامه های شما برای معرفی بیشتر ظرفیت های بازار سرمایه به جامعه و نیز جلب حداکثری رضایت مشتریان چه بوده است؟

همگام با استقبال مردم عزیز زنجان از بورس و نیازهای فزآینده سهامداران جدید الورود به خدمات شرکت های کارگزاری و نیز با توجه به ظرفیت های بالای شعبه زنجان، کارگزاری آگاه اقداماتی جهت افزایش توانایی پاسخگویی به این نیاز مشتریان و جذب حداکثر مشتریان جدید بازار بورس صورت داد.

درگاه های متنوعی به روش های مرسوم پاسخگویی تلفنی و مراجعه حضوری جهت پاسخگویی به سؤالات مشتریان ایجاد شد و تعداد پرسنل پاسخگویی، افزایش دو برابری داشت. از جانبی، همکاران ما به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل از طریق درگاه های شعبه در فضای مجازی، پاسخگوی سؤالات مشتریان بودند. همچنین با تولید و انتشار ویدئوهای کوتاه، تلاش خود را معطوف به پاسخگویی به سؤالات پرتکرار و ضروری مشتریان نمودند.

ضمناً فرآیند پذیرش مشتریان جدید با استفاده از حداکثر ظرفیت پذیرش و نیز تأمین باجه های پذیرش جدید در کوتاه ترین زمان ممکن انجام پذیرفت و ساعت کاری دفتر زنجان از ساعت ۸ لغایت ۲۰ به صورت یکسره تغییر کرد. همچنین روزهای پنج شنبه و جمعه برای انجام امور بایگانی مدارک و پذیرش مشتریان به روزهای کاری دفتر زنجان اضافه گردید.

  • لطفاً بفرمایید در راستای آموزش و ارتقاء دانش و سواد بورسی جدیدالوردان به بازار سرمایه چه تمهیداتی اندیشیده اید؟

کلاس های آموزشی دوره ای و مستمر شعبه زنجان که از گذشته به صورت هفتگی برگزار می گردید، با توجه به ضرورت ایجاب شده در ماه های اخیر در حوزه آموزش جدیدالورودان به بازار سرمایه، افزایش چشمگیری یافت؛ به طوری که در امتداد دوره های سابق، دوره آموزشی «مبانی سرمایه گذاری موفق در بورس» در دستور کار قرار گرفت. این دوره با استقبال بسیار خوب و مشارکت حداکثری علاقمندان به سمرایه گذاری در بازار بورس مواجه شد.

  • فعالیت های شما در حوزه مدیریت دارایی (صندوق های سرمایه گذاری و سبد گردانی) چیست؟

مدیریت دارایی راهکاری مطمئن تر و با ریسک مدیریت شده برای سرمایه گذاری میان مدت و بلند مدت در بورس است و کارگزاری آگاه با انواع صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت، مختلط و صندوق سرمایه گذاری مشترک در سهام و شرکت سبدگردان آگاه به عنوان بازوی اجرایی سبدگردانی اختصاصی مشتریان، خدمات متنوع و کاملی را در حوزه مدیریت دارایی به مشتریان ارائه می کند. کارنامه تیم تحلیلی و مدیریت دارایی آگاه با مدیریت صندوق سرمایه گذاری مشترک آگاه به عنوان پربازده ترین صندوق سرمایه گذاری مشترک، بسیار درخشان و در خور تقدیر است.

مدیریت دارایی به عنوان یکی از روش های غیرمستقیم ورود به بازار سرمایه، همواره مورد تأکید مسئولان و متخصصان بازار سرمایه بوده است. با نظر به این اهمیت، ما تلاش کرده ایم که در دوره های آموزشی خود، به این موضوع توجه شایانی داشته باشیم و مزایای آن را به طور ویژه به مشتریان عزیز و متقاضیان ورود به بازار بورس تشریح نماییم.

  • در راستای معرفی خدمات و درگاه های برخط کارگزاری آگاه به مشتریان خود، تاکنون چه اقداماتی صورت داده اید؟

بخشی از زمان کلاس های آموزشی بورسی زنجان به معرفی خدمات و سامانه های برخط کارگزاری آگاه اختصاص داده می شود. همچنین از طریق صفحات مختلف شعبه در شبکه های اجتماعی، به معرفی این خدمات و درگاه ها می پردازیم.

  • همانگونه که مستحضرید معرفی صندوق های سرمایه گذاری آگاه و هدایت مشتریان به سمت آن ها در اولویت کنونی کارگزاری است. لطفاً بفرمایید در این راستا چه اقداماتی انجام داده اید؟

سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری مشترک و استفاده از خدمات سبدگردانی، همواره مورد تأکید متخصصان مالی بوده و در کشورهای پیشرفته نیز، یکی از مسائل مورد اقبال مشتریان برای ورود به بازار بورس، خریداری واحدهای سرمایه گذاری این صندوق ها است. ما نیز به مشتریان خود از طرق مختلف مزایای این صندوق ها در بازدهی منطقی و جذاب همراه با پذیرش ریسک معقول را تشریح و از طرق مختلف این موارد را اطلاع رسانی می کنیم.

  • همانگونه که مستحضرید رویکرد مشتری مداری و تلاش جهت کسب رضایتمندی مشتریان، از اصول اولیه و اساسی یک کسب وکار به شمار می آید. برنامه عملیاتی شما برای جذب، حفظ و جلب رضایت مشتریان چیست؟

مشتریان کارگزاری آگاه و به ویژه، مشتریان شهر زنجان، ولی نعمتان ما هستند و همواره تمام سعی و کوشش ما ارائه خدمات مناسب و در خور شأن همشهریان عزیزمان بوده است. در این راستا، پیرو استقبال اخیر علاقمندان به سرمایه گذاری در حوزه بورس، ساعت کاری همکارانمان برای پاسخگویی بهتر به این نیاز، افزایش یافت و هم اینک نیز بیشترین امکانات و زمان برای پشتیبانی از مشتریان و پاسخگویی به سؤالات آنها تخصیص داده شده است.

به لطف الهی، همواره لطف و مساعدت مشتریان گرامی شامل حال ما بوده است و رضایت آنها برای ما از بیشترین ارزش برخوردار است. بیشتر مشتریان ما در کارگزاری آگاه شعبه زنجان، به پیشنهاد سایر مشتریان، دوستان و آشنایان خود، کارگزاری آگاه را برای سرمایه گذاری در بورس انتخاب کرده اند. این مسئله به بهترین وجه نشان دهنده رضایت مشتریان عزیز و وفادار ما به این مجموعه است و ما نیز متقابلاً این رضایت و اطمینان مشتریان را ارج می نهیم و با تمام توان از آن حراست می کنیم.

  • به طور کلی مسائل، مشکلات، دغدغه مندی ها و نیازهای مدیریتی خود ذکر کنید؟

به طور خلاصه می توانیم بگوییم بازار بورس، بازاری است که در آن دارایی های مختلف مورد معامله قرار می گیرد. مشتریان ما روزانه سؤالات زیادی در مورد خرید و فروش سهام مناسب و نیز تحلیل شرایط آتی بازار دارند و مناسب ترین و مقتضی ترین پاسخ به آن ها، چیزی نیست جز بهره گیری مستمر از خدمات کارگزاری در حوزه مشاوره سرمایه گذاری و نیز برخورداری از دوره های آموزشی آن؛ اما متأسفانه تعدادی از این اشخاص به دنبال روش سریع تری برای رسیدن به سود هستند که با توجه به محدودیت های قانونی موجود در زمینه مشاوره، بنده و همکارانم قادر به پاسخگویی به این درخواست نیستیم و بعضاً این اشخاص در دام افراد غیر متخصص و کلاهبردار گرفتار می شوند که حقیقتاً موجب ناراحتی و تأسف ما است.

برادرانه از مشتریان عزیزمان درخواست می کنم برای استفاده از خدمات مشاوره و سبدگردانی، صرفاً به نهادها و شرکت های دارای مجوّز از سازمان بورس و اوراق بهادار اعتماد کنند و از این طریق از سرمایه های خود محافظت نمایند.

یکی دیگر از دغدغه های کنونی ما تشریح ریسک های موجود در استفاده از اعتبار معاملاتی در حجم بالا برای سرمایه گذاران است. بنابراین، دیدگاه سرمایه گذاری کوتاه مدت و نگاه معاملات سریع و استفاده از حجم اعتبار معاملاتی بالا را به سرمایه گذاران جدید و کم تجربه پیشنهاد نمی کنم.

  • انتقادات، پیشنهادات و ایده های خود در جهت اعتلای سرمایه اجتماعی و تقویت برندینگ کارگزاری آگاه را بیان نمایید؟

کارگزاری آگاه در زمینه مسئولیت اجتماعی و مشتری مداری، اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده و به همین دلیل انتخاب نخست سرمایه گذاران برای ورود به بورس کارکزاری آگاه است. با افزایش تعداد شعب که در حال اجرا و اقدام است، نفوذ برندینگ آگاه در سرتاسر ایران عزیز در حال افزایش است.

به عنوان پیشنهاد، به نظر بنده کاهش محدودیت های سقف سبدگردانی و متعاقباً افزایش مشمولین آن، باید در اولویت باشد تا مردم عزیز زنجان با هر میزان سرمایه بتوانند از خدمت سبدگردانی با مجوز رسمی از سازمان بورس و اوراق بهادار استفاده نمایند.

  • تحلیل خود از وضعیت کنونی بازار سرمایه را ارائه دهید؟

وضعیت کنونی بازار سرمایه به مانند دوره گذار از حجم کوچک، تعداد سرمایه گذاران محدود و حجم و ارزش معاملات پایین به بازاری با شرایط مطلوب در حال شکوفایی است. طبیعی است که آمادگی امکانات، سیستم ها، اطلاعات و خدمات برای این رشد و توسعه، زمانبر است. به زعم بنده، در حال مهیا شدن برای آینده ای روشن هستیم.

  • آینده بورس ایران را چگونه ارزیابی می کنید؟

بورس ایران نیز به مانند بازارهای سرمایه کشورهای پیشرفته باید اولویت اول سرمایه گذاری مردم عزیز کشورمان باشد و آشنایی مردم و ضریب نفوذ آن افزایش پیدا کند. به نظرم چشم انداز بورس ایران مثبت و رو به رشد و تکامل است.

  • جناب آقای حبیبی، از وقتی که در اختیار روابط عمومی کارگزاری آگاه قرار دادید، صمیمانه سپاسگزاریم و برای حضرتعالی و همکاران ارجمندتان در شعبه زنجان آرزوی توفیقات روزافزون داریم.

بنده نیز از شما عزیزان که در انعکاس تلاش همکارانمان در شعب استانی و شهرستانی نقش بسزایی دارید، کمال تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم با هم افزایی بیشتر بتوانیم موجبات رضایت حداکثری مشتریان عزیزمان را فراهم آوریم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید