رپرتاژ اگهی /

معرفی دستگاه جو پرک کارخانه پاداشی

معرفی دستگاه جو پرک کارخانه پاداشی
کدخبر : 17041

خوشبختانه در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی در بخش کشاورزی و دستگاه ها و ابزارآلات آن صورت گرفته که علاوه بر بالا رفتن کیفیت کار، در مدت زمان بسیار کم می تواند حجم زیادی از کارها را انجام دهند.

معرفی دستگاه جو پرک

یکی از این دستگاه های پرکاربرد دستگاه جو پرک است که در صنایع غذایی و صنعت دام نقش بسیار حیاتی عمل میکند. از آنجایی که جو  از جمله غلاتی است که در پروار‌بندی  دام بسیار مورد توجه قرار می گیرد  و در افزایش جذب دام و همچنین افزایش پروتئین و وزن دام اثرگذار است و  با توجه شرایط آب و هوایی متنوع کشورمان خوشبختانه کشت جو در بیشتر مناطق ایران به خوبی صورت می گیرد.

اینکه جو نه تنها در رژیم غذایی دام بلکه با توجه به دارا بودن ارزش غذایی بسیار بالا از جمله داشتن انواع ویتامین ها چون لیزین ، پروتئین، متیونین، سیستئین و تریپتوفان را نام برد که  حتی امروزه در بسیاری از غذاها هم مورد استفاده قرار می گیرد که مسلما  هضم جو پرک به دلیل نرم بودن آن هم برای دام و برای انسان بسیار راحت تر صورت می گیرد و این عامل باعث به وجود آمدن و به کارگیری دستگاه جو پرک شده بلکه در کمک بسیار زیادی هم به رژیم غذایی انسان ها کرده است.

 

uuuuuu

دستگاه جو پرک

 

نکات مهم در خرید دستگاه های خط تولید جو پرک

با توجه به پرکاربرد بودن دستگاه جو پرک امروزه بسیاری از شرکت ها به تولید و ساخت این دستگاه می پردازند اما بهتر است که خرید این دستگاه از شرکت های معتبر صورت گیرد یکی از این شرکت ها که در زمینه تولید دستگاه جو پرک و دستگاه خط تولید جو پوست فعالیت خود را آغاز کرده کارخانه ماشین سازی و فرآوری غلات و حبوبات پاداشی است که با تولید دستگاه جو پرک با کیفیت توانسته گام مهمی در صنعت غذایی  و صنعت دام ایران بردارد.

مهمترین نکاتی که این کارخانه در تولید این دستگاه در نظر گرفته است تنوع بالای این دستگاه ها می باشد که هر کدام از این دستگاه ها کارایی خاصی را دارند استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید این دستگاه ها سبب می شود که افراد با خرید این دستگاه با کیفیت تا مدت زمان زیادی نیاز به تعویض و تعمیر دستگاه نداشته باشند. ارائه ضمانت یکساله پس از فروش نشان از  کیفیت و اعتبار دستگاه تولیدی کارخانه پاداشی را نشان می دهد و در تولید این دستگاه ها تمامی نکات و استانداردهای لازم به کار گرفته شده که جو پرک تولیدی توسط این دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار باشند زیرا در صورتی که یکی از استانداردهای این دستگاه به خوبی رعایت نشود کیفیت جو پرک شده بسیار پایین می آید. در این کارخانه

  • ضمانت یک ساله پس ار فروش دستگاه جو پرک
  • خدمات پس از فروش  ویژه ای را برای خریداران این دستگاه در نظر گرفته است.

مهمترین مزایای دستگاه جو پرک

  1. استفاده از دستگاه جو پرک در تبدیل جو به پرک  و استفاده از آن برای دام سبب افزایش میزان جذب دام ها می شود.
  2. این دستگاه به افزایش راندمان و بازدهی محصولات در دامداری منجر شده و مناسب راه اندازی خط تولید برای مجموعه های بزرگ است
  3. با توجه به اینکه اکثر قطعات ساخت داخل می باشد در کارخانه پاداشی تولید می شود قیمت تمام شده این دستگاه مقرون به صرفه است.
  4. به دلیل استفاده از مواد با کیفیت در ساخت آن زیاد به تعمیر و تعویض نیاز ندارد.
  5. کیفیت بالای جو پرک های تولیدی که قبل از پرک شدن مراحل سورتینگ، غبارگیری و بوجاری بر روی آن ها صورت می گیرد و بعد از بخار پز شدن و تبدیل به پرک به خوبی استریل می شوند که نه تنها کیفیت جو پرک تولیدی بالا می رود بلکه باعث می شود که  معده دام در هنگام استفاده از این جو اذیت نشود زیرا به خوبی غبارگیری و بوجاری شده است و اینکه چون بخارپز شده نرم و به راحتی هضم می شود که با این فرآیند هم جو پرک انسانی و هم جو پرک دامی با کیفیت بالا تولید شود.

و بسیاری از موارد دیگر را می توان نام برد که با وجود این دستگاه و  دستگاه خط تولید جو پوست کنی گام مهمی در صنعت دامی و غذایی برداشته شده است.

 نکاتی در خصوص  دستگاه خط تولید جو پوست کنی  پاداشی

با توجه به پیشرفت چشمگیر کارخانه پاداشی امروزه در بخش دستگاه خط تولید جو پوست کنی دستگاه های متنوعی تولید شده که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. خط تولید جوپوست کنی پاداشی نیز دارای ویژگی های منحصر به فردی است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان پاداشی تماس حاصل فرمایید:

09144515837

09374667393

 

 

uyu

دستگاه خط تولید جو پوست کنی کارخانه پاداشی

 

خرید عمده جو پرک دامی

 کارخانه پاداشی نه تنها در زمینه تولید دستگاه جو پرک بخار پز شده فعالیت دارد بلکه امروزه زمینه تامین ، فرآوری و پخش عمده غلات و حبوبات فعالیت دارد در این کارخانه با توجه به در نظر گرفتن کیفیت جو پرک تولیدی تمام مراحل از جمله سورتینگ، غبارگیری و بوجاری را به کار گرفته و با بخارپز کردن جو در مرحله پرک شدن به درستی پرک می شود و اینکه کاملا استریل شده است که در این مورد محصول تولیدی بسیار مناسب می باشد و دامپروری ها و دامداری ها جهت خرید عمده جو پرک دامی می توانند به این کارخانه مراجعه کرده یا به سایت آن که در پایین صفحه لینکش قرار دارد مراجعه کنند و پس از تماس با کارشناسان، محصول با کیفیت و استریل را با قیمت بسیار به صرفه خریداری کنند. سایر خدمات کارخانه پاداشی در زمینه فرآوری های جو عبارت است از:

  • تامین و تولید جو پرک انسانی
  • تامین و تولید جو پرک دامی مخصوص پرورش دهندگان اسب و حیوانات گران قیمت
  • تامین و فرآوری و پخش عمده بلغور جو
  • تامین، تولید و فرآوری سبوس جو و ....

 نکته قابل توجه در خصوص مجموعه پاداشی این است که دستگاه های این کارخانه با  نمونه های خارجی رقابت می کنند و اینکه این دستگاه ها با توجه به نوع ظرفیت خواسته شده قیمت گذاری می شوند و راه اندازی این دستگاه راحت است و بعد از مشاوره و آموزش، حتی یک کارگر ساده هم به راحتی می تواند این دستگاه را برای شروع به کار راه اندازی کند.  

 

89il

خرید عمده جو پرک دامی

 

آدرس سایت:

Padashi.co

شماره های تماس:

09144515837

09374667393

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید