اعلام حمایت هیئت مدیره و جمعی از اعضای اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز از آیت‌الله رئیسی

اعلام حمایت هیئت مدیره و جمعی از اعضای اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز از آیت‌الله رئیسی
کدخبر : 20564

احد عظیم زاده رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز ضمن اعلام خبر حمایت خود و اعضای هیئت مدیره و جمعی از اعضای اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز از آیت الله رئیسی گفت : سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی برگزار می‌شود که کشور عزیزمان ایران اسلامی با مشکلات و مسائل مختلفی دست به گریبان است.

به گزارش رصد اقتصادی: احد عظیم زاده رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز ضمن اعلام خبر حمایت خود و اعضای هیئت مدیره و جمعی از اعضای اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز از آیت الله رئیسی گفت : سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی برگزار می‌شود که کشور عزیزمان ایران اسلامی با مشکلات و مسائل مختلفی دست به گریبان است.  

وی ادامه داد : راه حل مناسب برای گذر از این بحران و رکود اقتصادی مستلزم ایجاد فضایی برای مدیریت صحیح منابع و نیروی انسانی بوده و البته حل مشکلات اقتصادی نیز در گرو مدیریت سیستماتیک و قوی می باشد. 

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز افزود : ما و جمعی از تجار و کارآفرینان کشور با مطالعه دقیق برنامه ها و نیز سوابق و کارنامه کاندیدا های محترم ریاست جمهوری با اتفاق نظر جناب آقای آیت الله رئیسی را برگزیده و اعلام حمایت خود را از ایشان اعلام می داریم. 

عظیم زاده با اشاره به نقش کلیدی آیت الله رئیسی در بحث رفع موانع تولید و حل مشکلات  اقتصادی گفت : در طول مدتی که جناب آقای رئیسی در مقام ریاست قوه قضاییه انجام وظیفه کرده اند به وضوح می توان شاهد حمایت دی از بخش های مختلف اقتصادی و تولیدی بوده و راه اندازی دوباره واحدهای تولیدی که سالها بر اثر بی تدبیری بلا تکلیف مانده بودند گواه مناسبی برای برنامه های وی است.

وی اضافه کرد : دلایل حمایت کارآفرینان و تجار از آقای رئیسی تلاش برای رفع موانع تولید حمایت از محرومین و رونق اقتصادی است .

 احد عظیم زاده  رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز در پایان ضمن اعلام حمایت همه جانبه خود از آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد : جمعی از کارآفرینان و تجار و اعضای اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز اعلام حمایت خود را از کاندیداتوری آیت الله رئیسی اعلام داشته و امید آن را داریم که با انتخاب وی این نابسامانی اقتصادی در کشور بهبود یابد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید