بیمه

سید عباس حسینی معاون وزیر اقتصاد، مراد پور را به بعنوان ریاست هیئت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان معرفی کرد

سید عباس حسینی معاون وزیر اقتصاد، مراد پور را به بعنوان ریاست هیئت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان معرفی کرد
کدخبر : 24944

دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی عباس مرادپور را به سمت رئیس هیئت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان منصوب کرد.

 در این نشست که با حضور سید عباس حسینی معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت اقتصاد و مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی در این وزارتخانه برگزار شد، سید عباس حسینی معاون وزیر اقتصاد،  با اشاره به اهمیت و جایگاه این صندوق به عنوان نهادی مهم در عرصه صنعت بیمه در کشور گفت: معرفی و توسعه فرهنگ بیمه همگانی حوادث طبیعی از اولویت هایی است که مدیریت جدید باید در سرلوحه برنامه های خود در این صندوق قرار دهد. 

 

معاون وزیر اقتصاد در ادامه بر اجرای دقیق مصوبات هیئت عامل و هیئت امنا و همچنین پیگیری وصول به موقع و صحیح مطالبات و درآمدهای صندوق تأکید کرد.

 

همچنین کسب حداکثر بازده از سرمایه گذاری های انجام شده در راستای قانون، تسریع در پرداخت خسارت به واحدهای حادثه دیده از حوادث طبیعی و برنامه ریزی و اتخاذ راهکارهای مناسب جهت برقراری حداکثری تعامل با سایر دستگاهها در حوزه بیمه حوادث طبیعی از جمله سازمان مدیریت بحران کشور و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از دیگر نکاتی بود که از سوی معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت اقتصاد به عنوان اولویت های برنامه ای مدیریت جدید این صندوق مورد تأکید قرار گرفت.

 

گفتنی است در این نشست عباس مراد پور رییس جدید هیئت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان برنامه های خود را برای مدیریت این صندوق تشریح کرد و  رضا کاظمی تکلیمی رییس پیشین هیئت عامل این صندوق نیز طی سخنانی گزارشی از فعالیت های خود در دوران مسئولیت در این صندوق ارائه داد.

 

*کاظمی بعلت بازنشستگی و در دوران انتخابات ریاست جمهوری قبل بعنوان رئیس ستاد روحانی در شهرستان رودبار بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید