مرجان دلخواه

نشان ملکه مد جهان به مرجان دلخواه تعلق گرفت

نشان ملکه مد جهان به مرجان دلخواه تعلق گرفت
کدخبر : 40667

مرجان دلخواه که هدف خود را در زندگی حرفه‌ای اش «طلایی شدن بانون کل ایران» می‌داند، توانست در رویداد جهانی مایستون در صنعت مد از میان ۴۷ کشور جهان، نشان برتر ملکه مد جهان را دریافت کند.

به گزارش رصد اقتصادی: مرجان دلخواه که فعالان صنعت مد و پوشاک کشور او را به عنوان سوپراستار مد و لباس می‌شناسند، در رویداد جهانی مایستون موفق شد تا نشان برتر ملکه مد جهان را دریافت کند.

دنیای مد و لباس اگرچه با فناوری‌های ارتباطات و رسانه‌های مجازی در هم تنیده شده است و روند رو به رشد و خیره‌کننده‌ای را در میان اقشار مختلف مردم در سطح جهان داشته است؛ اما نباید این جهش چشم‌گیر در صنعت پوشاک جهان را بدون در نظر گرفتن واقعیتی به نام طراحان مشهور لباس ملاحظه کرد. چرا که محصول ایده‌های ناب طراحان ارشد خانه‌های مد، امروزه بر تن میلیون‌ها نفر از مردم جهان دیده می‌شود.

تاکنون در 26 دوره برگزاری رویداد جهانی و بزرگ مایستون که یک جشنواره بین‌المللی در دنیای مد و فشن است، 9 نفر از طراحان برتر جهانی از جمله آیریس وان هارپن موفق به دریافت نشان ملکه مد جهان شده اند.

مرجان دلخواه در این رویداد بزرگ که با شرکت 47 کشور پیشرو در صنعت مد برگزار شده است موفق به دریافت نشان برتر ملکه مد جهان شد.

 مرجان دلخواه، صاحب برند استودیو خلاقیت دلخواه، موسس اولین فول ترینینگ دلخواه در ایران است که پیش‌تر از سوی کانون انجمنهای صنفی کارفرمایی آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای کشور به عنوان اولین سفیر آموزش در حوزه مد و لباس انتخاب شد.

این بانوی خوش ذوق و طراح لباس زنان در ایران، با راه‌اندازی یک موسسه به سبک جهانی برای آموزش زنان و دختران کشور عزیزمان هدف توانمندسازی، قدرتمندسازی و ثروتمندسازی بانوان ایرانی را سرلوحه کارها و فعالیت‌های اجتماعی خود قرار داد و در کنار تلاش‌های مستمر و موفقیت‌های پی‌درپی، اکنون توانست در یک رویداد بزرگ و جهانی در حوزه مد و لباس، نشان برتر ملکه مد جهان را از آن خود کند.

مرجان دلخواه، استاد آموزشگاه‌های فنی‌و حرفه‌ای کشور و دانشگاه آزاد در زمینه طراحی دوخت، مد و لباس زنان هدف نهایی خود را «طلایی شدن کل بانوان ایران» عنوان کرد که نشان از علق ملی و میهن‌پرستی این بانوی خوش‌اخلاق و هنرمند کشورمان دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید