مدل جدید گوشی آیفون اپل فاش شد + عکس

 مدل جدید گوشی آیفون اپل  فاش شد + عکس
کدخبر : 2282

به تازگی در فضای مجازی اعلام شده است که گوشی iPhone 9 احتمالا دارای مدل پلاس خواهد بود و قیمتی بالاتر از مدل پایه این گوشی خواهد داشت.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل چندی پیش اعلام کرده بود که قصد دارد در سال ۲۰۲۰ گوشی میان رده خود با نام SE 2 یا iPhone 9 را روانه بازار کند. این گوشی قرار است ظاهر آیفون ۸ را داشته باشد، اما از سخت افزار‌های رده بالای اپل بهره ببرد؛ اما به تازگی اخباری جدید درباره این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل قصد دارد دو نسخه از این گوشی را وارد بازار کند. ظاهرا نسخه دوم این گوشی iPhone 9 Plus نام خواهد داشت و صرفا ابعاد آن از مدل اصلی بزرگ‌تر خواهد بود، هنوز شرکت اپل به طور رسمی این موضوع را تایید نکرده، اما چیزی که به احتمال زیاد در آینده مشاهده خواهد شد، مدل پایه iPhone 9 با همان ظاهر آیفون ۸ و با حسگر اثر انگشت و حاشیه نسبتا زیاد عرضه خواهد.

در مقابل مدل پلاس این گوشی قرار است با حاشیه بسیار کم‌تر و به نوعی شبیه به آیفون X باشد، هنوز قیمت این دستگاه اپل اعلام نشده است، اما با توجه به سابقه اپل در قیمت گذاری، انتظار می‌رود مدل پلاس این گوشی قیمتی حدود ۵۰۰ دلار داشته باشد. هنوز شرکت اپل به طور رسمی تاریخ عرضه این گوشی را اعلام نکرده است، اما بر اساس برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی انتظار می‌رود میان رده جدید اپل در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ رونمایی و عرضه شود.

احتمال عرضه گوشی iPhone 9 در دو مدل پایه و پلاس

در ادامه سخت افزار دو میان رده جدید اپل را مشاهده کنید:

آیفون ۹ مدل پایه: این گوشی با نمایشگر ۴.۷ اینچی از نوع LCD و به همراه حسگر اثر انگشت و حاشیه نسبتا زیاد عرضه خواهد شد. این گوشی از پردازنده نسل آخر اپل یعنی A13 استفاده خواهد کرد و دارای ۳ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. همچنین این گوشی احتمالا دارای یک دوربین داشته و قیمت حدودی آن نیز ۴۰۰ دلار خواهد بود.

آیفون ۹ پلاس: این گوشی با نمایشگر ۵.۵ یا ۶.۱ اینچی به همراه حاشیه باریک و حسگر اثر انگشت وارد بازار خواهد شد و از دوربین تکی نیز بهره خواهد برد. پردازنده این گوشی A13 یا A14 خواهد بود و قیمتی حدود ۵۰۰ دلار خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه