واکنش چهره های سیاسی به حملات ایران به پایگاه امریکا +عکس

کدخبر : 2496

در پی موشک باران پایگاه نظامی آمریکا چهره‌های سیاسی خارج نشین با انتشار چند پست به این مسئله واکنش نشان دادند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امروز صبح، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای خود به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در جریان انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش خبر داد. این اتفاق در همان ساعتی رخ داد که نیرو‌های آمریکایی به دستور ترامپ سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رسانده بودند.

پس از موشک باران پایگاه نظامی آمریکا در عراق کاربران بسیاری در فضای مجازی به این مسئله واکنش نشان دادند. در این میان سید عطاءالله مهاجرانی، نویسنده و سیاست‌مدار ایرانی خارج نشین و علی علیزاده، کارشناس مسائل سیاسی و تحلیلگر نیز در توئیتر خود پست‌هایی منتشر کردند. این دو فرد با انتشار پیام‌های مختلف این عمل ایران را اقدامی بسیار مناسب در برابر آمریکا و ترامپ دانستند.

در ادامه پست‌های منتشر شده در این رابطه را مشاهده می‌کنید.

سید عطاءالله مهاجرانی با انتشار دو پست در توئیتر خود نوشت:

" آمریکایى ها، به ویژه دلال جهانى دونالد ترامپ، تا مى توانست کشورهاى عربى منطقه را سرکیسه کرد و دوشید تا دفاع موشکى بدهد. عربستان کارآمدى دفاع موشکى را در آرامکو دید و ارتش آمریکا در عین الأسد، به تعبیر مرحوم فخرالدین حجازى که سرود:


موز را طاقتى اگر مى بود


کمر خویش راست مى فرمود "

.

" و کنتم مثل ما قلتم
رجال الله فى المیدان...
مطابق وعده، ایران انتقام گرفت. پیش از آن که پیکر پاک شهید سلیمانى در مزارش آرام بگیرد، به پایگاه عین الاسد، در همان ساعت و دقیقه شلیک پهپادها، حمله شد."

.

همچنین این علی علیزاده نیز در توئیتر خود نوشت:

" رهبری با سیلی محکم موشکی ترامپ را از خواب بیدار کرد. ترامپ که تهدید کرده بود هر حمله به هر مقر آمریکایی را بلافاصله به شدت پاسخ میدهد در مقابل خرد شدن پایگاه عین الاسد هیچ نگفت. قدم واقعی در راه ایجاد صلح، دفاعی چنین جانانه است. تنها کسی لایق صلح است که از دفاع تمام قد نترسد."

.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه