ویدیو حرکت عجیب و باورنکردنی مهراد جم در اولین کنسرت + فیلم

ویدیو حرکت عجیب و باورنکردنی مهراد جم در اولین کنسرت + فیلم
کدخبر : 3952

حرکت عجیب مهراد جم در کنسرتش جنجال ساز شد در ادامه بیوگرافی کامل مهراد جم خواننده ی پرطرفدار و معروف را در این گزارش می توانید بخوانید.

حرکت عجیب مهراد جم در کنسرتش را در پایین مشاهده می کنید 

 

خبرداغ : جنجال عکسهای عروسی لاکچری رضا قوچان نژاد و خواهر ساره بیات + عکس

 

 

 

به گزارش خبرگزاری موج، این روزها وضعیت موسیقی و هنر در کشور تغییر کرده است به طوری که هر روز صبح ممکن است با یک خواننده جدید و جوان مواجه گردیم که با انتشار یک آهنگ و جلب توجه نسل جوان راهی را که دیگر خوانندگان در طی چند سال پیموده اند را یک شبه بپیماید و موفقیت های زیادی را بدست آورد و طرفداران و هواداران زیادی برای خود پیدا کند .

 

Image result for ‫حرکت عجیب مهراد جم‬‎

 

از این دست هنرمندان نوظهور که در اندک زمانی نامی برای خود دست و پا کرده است می توان به مهراد جم اشاره نمود که در اردیبهشت 1398 و در مدت طول کمتر از یک ماه با انتشار دو تک آهنگ خود را مطرح کرد و نام خود را بر سر زبان ها انداخت . به همین جهت و به دلیل موفقیت های سریع این هنرمند در این مقاله به بررسی بیوگرافی مهراد جم پرداختیم و در مورد آهنگ های مهراد جم و سبک کاری اش اطلاعاتی را جمع آوری و منتشر کرده ایم . با ما همراه باشید .

 

Image result for ‫حرکت عجیب مهراد جم‬‎

 

بیوگرافی مهراد جم

 

از این هنرمند اطلاعات زیادی در دسترس نیست و تنها به صورت پراکنده اطلاعاتی در منابع مختلف و سایت ها منتشر گردیده که در این مقاله این اطلاعات پراکنده را جمع اوری کرده ایم اما به صورت رسمی تایید نشده است .

 

این خواننده با نام اصلی محسن سعیدی کیا و نام هنری مهراد جم می باشد که متولد دهه هفتاد است و گفته شده که در مرداد سال هزار و سیصد و هفتاد و شش متولد شده است . محل تولد وی شهر آبادان است و اکنون ساکن تهران می باشد .

 

از دیگر مسائل جذاب برای افراد همیشه وضعیت تعهل هنرمندان است . گفتنی است که مهراد جم مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است .

 

Image result for ‫حرکت عجیب مهراد جم‬‎

 

 

 

این خواننده ی دهه هفتادی تا به حال 6 آهنگ رو به صورت رسمی منتشر کرده که در ادامه نام تمامی آن ها را آورده ایم

 

به یاد قدیم – نامرد بودی – غمت نباشه – شیک و پیک – گل بی گلدون

 

همچنین در زمانی که این مقاله را نوشته ایم این خواننده قرار هست که آهنگی رو به نام خیالت راحت منتشر کنده و از دمو های منتشر شده توسط این خواننده به نظر می رسد که طرفداران بیشتری رو جذب خود کند

 

Image result for ‫حرکت عجیب مهراد جم‬‎

 

شروع فعالیت حرفه ای مهراد جم

 

در این خصوص می توان گفت اولین فعالیت هنری این خواننده ترانه سرایی و آهنگ سازی یک قطعه خواننده معروف میثم ابراهیمی می باشد که با نام « جان جان » در بهمن سال 97 منتشر شد . پس از این فعالیت در 9 اردیبهشت 98 اولین اثر این هنرمند با نام « شمال » منتشر شد و اثر بعدی وی 30 اردیبهشت و تنها 21 روز بعد از انتشار اولین اثر وی منتشر گردید . اثر دوم مهراد جم با نام « غمت نباشه » منتشر شد .

 

این دو اثر دلنشین که در مدت کمتر از یک ماه منتشر گردید توانست نام مهراد جم را در شبکه های اجتماعی بر سر زبان ها بیاورد و موتورهای جست و جو و سایت های مختلف را نیز به خود مشغول کرد .

 

Image result for ‫مهراد جم‬‎

 

 

 

سبک خوانندگی مهراد جم

 

در دو اثر منتشر شده اول این هنرمند گمان می رود که وی در تلاش بوده است تا سبک موسیقیایی خود را به رپرهای زیرزمینی شبیه کند اما بر اساس نظر متخصصین ترانه ضعیف و تنظیم یکسان در هر دو آهنگ سبب شبیه بودن آن ها شده است و بیشتر به کپی از آثار رپ شبیه باشد تا یک سبک جدید در موسیقی پاپ .

 

در مجموع بر اساس مطالب بیان شده گمان می رود این سبک هنری در این روزها این هنرمند را برجسته کند اما بدون ترید در آینده همین عوامل نقاط ضعف کاری وی خواهد شد و او را به جمع خوانندگانی اضافه کند که با گذشت زمان اندکی فعالیت هنری شان به پایان می رسد و دیگر از قطعه های مطرح ان ها خبری نیست .

 

مهراد جم در زمان انتشار تک آهنگ دوم عملکرد خوبی داشت و از حمایت اشخاصی چون مسعود جهانی به عنوان تنظیم کننده اثر بهره مند بود . مسعود جهانی تنظیم کننده آثار برخی خواننده های محبوب این روزها از جمله هوروش بند است . حمایت مسعود جهانی از مهراد جم به گونه ای بود که مدتی تصویر این خواننده را بر روی پیج اینستاگرام خود قرار داده بود .

 

Image result for ‫مهراد جم‬‎

 

شهرت مهراد جم از چیست ؟

 

مهراد جم در مدت زمان کوتاهی سر و صدای زیادی به پا کرد و طرفداران بسیاری پیدا کرده است و جذب این همه طرفدار در مدت زمانی کوتاه کار سختی است . اوج به شهرت رسیدن وی با تک آهنگ شمال و پس از آن تک آهنگ غمت نباشه با تنظیم مسعود جهانی توانست بر تعداد طرفداری وی بیفزاید .

 

در موزیک ویدیوهای مهراد جم شاهدیم که وی صورت خودش را پوشانده است و برخی لقب مهراد هیدن «mehrad hidden»  را به وی داده اند . در کل وی با استایلی که از خود ارائه کرده است محبوبیت زیادی کسب کرده است و کارهای وی با علاقه فراوان دنبال می شود

 

 

 

Image result for ‫مهراد جم‬‎

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • حمیدرضا
    0

    تعهل=تأهل

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه