رپرتاژ آگهی/

از کجا مبل ارزان بخریم؟

از کجا مبل ارزان بخریم؟
کدخبر : 39875

یکی از مهمترین اجزای یک دکوراسیون شیک، انتخاب صحیح مبلمان است و مبل راحتی نیز در صدر لیست خرید اثاث و جهیزیه است. اما در این آشفته بازار گرانی که قیمت‌ها سر به فلک کشیده‌اند؛ آیا می‌توان مبل ارزان قیمتی خرید؟ و یا مبل راحتی ارزان را از کجا بخریم؟ در این مقاله قصد داریم بازارهای مبل و سایت‌های اینترنتی که شرایط اقساطی دارند را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

خرید مبل ارزان

 

برای خرید مبلمان ارزان قیمت، ابتدا باید سری به بازارهای مبل محل سکونتتان بزنید. مزیت بازارهای مبلمان این است که برای تمام سلیقه‌ها و علایق محصول‌های متنوعی دارد. در این بازارها برخی از مدل‌های ارزانی هم است که می‌توانید با کمی تغییرات آن‌ها را به مدل‌ دلخواه خود تبدیل کنید. مثلا می‌توان یک ست مبل کلاسیک را با قیمت پایینی خرید و بعدا با تعویض پارچه و تغییر رنگ نیز آن را گران قیمت جلوه داد. برخی بازارهای مبلمان مشهور ایران نظیر یافت آباد یا رهنان اصفهان می‌توانند برای خرید به صرفه و ارزان مناسب باشند. برخی از سایت‌های اینترنتی همچون فروشگاه اثاث چین نیز چون بدون واسطه محصولات خود را به فروش می‌رسانند؛ قیمت ارزانی دارند.

 

2

خرید مبل ارزان از تولیدی

 

همان‌طور که می‌دانید خرید از تولیدی مبلمان بسیار مقرون به صرفه است. خرید بدون واسطه قیمت مبلمان را به حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد. تنوع محصولات بسیار زیاد است و شما می‌توانید پارچه و رنگ مبلمان خود را به دلخواه تغییر دهید. معمولا این‌کار در تولیدی به راحتی انجام می‌گیرد. در تمام شهرها تولیدی‌هایی مبلمانی وجود دارند که می‌توانند محصول مورد نظر شما را با قیمت مناسب‌تری ارائه دهند.

 

 

هرآنچه که باید در مورد بازار مبل بدانید

 

وقتی برای اولین بار قصد خرید مبل جهیزیه عروس را دارید یا تصمیم به تغییر دکوراسیون خانه‌تان گرفته‌اید؛ بازارهای مبل مکان‌های بسیار مناسبی برای خرید تمام لوازم هستند. در بازهای مبل از جمله دلاوران که جز قدیمی‌ترین بازارهای مبل تهران است, انواع مبلمان راحتی، کلاسیک، ال، چستر و میز ناهارخوری و سایر آکسسواری‌ها به صورت یک جا با قیمت‌های متنوعی وجود دارند که می‌توان بهترین خریدها را انجام داد.

 

3

نکات اصلی خرید مبلمان

 

برای خرید مبلمان به جز قیمت مبل  ابتدا باید سبک دکوراسیون اصلی خانه را انتخاب کرد و بعدها رنگ اصلی و فرعی را متناسب و در حد معمول  در اثاثیه به کار برد. رنگ اصلی بیشترین کارایی و کاربرد رادارد. رنگ فرعی نیز در تناسب رنگ اصلی و در هارمونی خاصی در دکوراسیون به چشم می‌خورد. جنس پارچه و متریال به کار رفته در مبلمان نیز از نکاتی هستند که باید به آن‌ها توجه کرد. متراژ خانه نیز بسیار مهم است. مبلمان باید متناسب با فضای خانه خریداری شوند.

 

 

بهترین بازارهای مبل تهران کجاست؟

 

در تهران مراکز فروش و گالری‌های مختلفی فعالیت می‌کنند. باتوجه به سابقه تاریخی و کارآمدی استان در در صنعت و تولید، طراحی و ساخت مبلمان در این شهر بی نظیر است. اکثر مدل‌هایی که در گالری‌های شهر می‌بینید با به روزترین و آخرین مدل‌های اروپایی همگام هستند و برخی از کارها هنر دست هنرمندان ایرانی است که صادر می‌شوند. به همین دلیل بازارهای مبل مختلفی در این شهر وجود دارند که در ادامه هرکدام از آن‌ها را معرفی و آدرس را ذکر می‌کنیم.

 

4

خرید مبل ارزان از بازار مبل یافت اباد

 

یکی از مزیت‌های بازار مبل این است که انواع مدل‌های خاص و منحصر به فرد را از لحاظ قیمت، کیفیت و رنگ و کاربرد آن‌ها در دسته بندی متفاوتی عرضه می‌کند. دسته بندی مبلمان گزینه‌هایی مختلفی را در پیش روی شما قرار می‌دهد. اینگونه راحت تر می‌توانید مبلمانی برای منزل یا محیط کاری خود انتخاب کنید. اما امکان مقایسه قیمت و تنوع بیشتر در بازار مبل کمتر است. به طور مثال ابتدا باید قیمت مبل راحتی را جویا شوید و سپس از تک تک مغازه‌ها بازدید و مورد دلخواه خود را انتخاب کنید.

5

بازار مبل دلاوران کجاست؟

 

بازار مبل دلاوران تهران در کل بلوار دلاوران، در منطقه شمیران نو و بلوار هنگام است. از طریق اتومبیل‌ شخصی، مترو و اتوبوس می‌توان به این بازار بزرگ دسترسی پیدا کرد. پس از بازار مبل یافت آباد، دلاوران معروف‌ترین بازارهای مبل تهران است.

 

بازار مبل نعمت آباد

 

 این بازار یکی از بازارهای بزرگ تهران  است، که در زمینه فروش مبلمان و صنایع چوبی فعالیت می کند . فروشگاه‌ها و گالری‌های زیادی در این بازار قرار دارند که در آن‌ها انواع مدل‌های مبلمان و آکسسواری‌های چوبی عرضه می شود . علاوه بر فروش مستقیم برخی از تولیدی‌های بزرگ مبلمان تهران نیز در این بازار در حال فعالیت هستند که هر یک سابقه طولانی در این حرفه را دارند.  خرید از تولیدی در این اوضاع کنونی بسیار مقرون به صرفه است چون قیمت مبل راحتی در آن کمتر از بازار است.

6

مبلمان ارزان قیمت در خلازیر

 

ارزانی مبلمان در منطقه خلازیر به این دلیل است که اکثر این محصولات دست دوم و استوک هستند. البته تعمیر این مبلمان به گونه‌ای انجام می‌شود که در نگاه اول هیچ کس متوجه نو بودن آن‌ها نمی‌شود. این مبلمان اکثرا به دلیل یک ایراد جزئی یا از مد افتادن سر از خلازیر درمی‌اورند. برخی از لوازم خانگی نیز محصولاتی هستند که از اسیب تولیدی داشته و از کارخانه‌ها مرجوع شده‌اند. پس خیلی از اجناس کهنه نیستند.

 

بازارهای مبلمان شهر شیراز 

 

در سطح شهر شیراز چندین بازار و فروشگاه و گالری مبلمان وجود دارد. این فروشگاه‌ها محصولات متنوع و متفاوتی را عرضه می‌کنند. مبلمان و آکسسوارهای چوبی جدید و مدرن و متناسب با همه سلیقه‌ها و سبک‌ها در بازارهای مبلمان شهر شیراز ارائه می‌شوند.

 

آدرس بازارهای مبل شیراز کجاست؟

 

در شیراز چندین بازار مبل فعالیت می‌کنند. بازار مبل شهرک شهید دستغیب، بازار مبل محراب، بازار مبل خاورمیانه، بازار مبل خیابان وصال و بازار مبل دهکده شیراز از جمله مهمترین و متمرکزترین مراکز خرید مبلمان،سرویس خواب،سرویس ناهارخوری و آکسسواری‌های چوبی هستند.

 

7

خرید مبل ارزان از زنجان

 

بهترین مبلمان زنجان را می‌توانید از طریق شهر مبل، بازار کوروش و بازار زمرد پیدا و انتخاب کنید. در این سه بازار مبل انواع و اقسام مبلمان راحتی، سلطنتی،استیل،کلاسیک، چستر وال دیده می‌شوند. مبلمان هرخانه با معیارهایی چون سبک،سلیقه شخصی،بودجه و متراژخانه انتخاب می‌شوند.

 

بازار مبل شهرکرد کجاست؟

 

در شهر کرد علاوه بر فروشگاه‌ها و گالری‌های معتبر در سطح شهر شاهد تمرکز فروشگاه‌های مبلمان در  خیابان مولوی هستیم برای سهولت خرید چندین گالری مبل و صنایع چوبی در یک مکان جمع می‌شوند و تشکیل یک منطقه تجاری و بازار ویژه‌ای را تشکیل می‌دهند. . در این بازار که به صورت تمام وقت و از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب فعال است انواع و اقسام مدل‌های جدید مبلمان ارائه می‌شوند.

 

8

مبل ارزان در اراک

 

فروشگاه و گالری‌های معتبری در  سرتاسر اراک وجود دارد که در این مقاله نام معتبرترین گالری‌ها و فروشگاه‌های اراک را ذکر می‌کنیم. تولیدی مبل آپادانا، مبل حمید، مبل مرکزی، مبل مدائن، مبل رئال، مبل شیک، مبل پاسارگاد، مبل میثم، مبل صندلی داغ، مبل آسیا، مبل ایده آل، مبل استقبال ترکیه، مبلمان آرا مبل و صنایع چوبی توسکا، مبل سیب، مبل و صنایع چوبی برزگر مبل طرح برتر و چندین فروشگاه دیگر که هر کدام بسته به شرایط خود انواع مختلفی از مبلمان و اکسسوری‌های چوبی را تولید و عرضه می‌کنند.

 

آدرس رهنان اصفهان

 

 آنچه رهنان را از سایر بازارهای مبلمان متمایز می‌کند؛ وسعت و تنوع بسیار زیاد محصولات است. همچنین نماد هنری مبل که نشان از هنر دستان اصفهانی‌ها دارد؛ در رهنان جای گرفته است. قسمت رهنان بخشی از خیابان‌های شریف شرقی، شهیدان غربی، سعدی، چمران، بلوار امام رضا(ع) را در بر می‌گیرد. بازار بزرگ مبل اصفهان نیز در خیابان امام خمینی است. تمرکز گالری‌ها و فروشگاه‌های عرضه کننده مبلمان در خیابان‌های هشت بهشت، آمادگاه و دولت آباد نیز خرید شما را بسیار آسان‌تر می‌کند.

 

9

خرید آنلاین مبل ارزان

 

یکی از راه‌هایی که می‌توان به آسانی مدل‌های ارزان قیمت مبلمان را پیدا کرد؛ اینترنت است. خرید آنلاین می‌تواند ارزان‌ترین و گران‌ترین محصولات را در طرح‌ها و نقش‌های متفاوتی به نمایش گذارد. بررسی اجمالی و نظرات کاربران و داشتن نمادهای الکترونیکی معتبر و قابل استعلام می‌تواند در خرید بهتر شما یاری کند. خرید اقساطی بدون ضامن از اثاث چین هم می‌تواند جزء گزینه‌های مقرون به صرفه باشد.  

 

 

مزایای خرید اینترنتی مبلمان

 

 خرید حضوری همیشه خوب نیست مخصوصا اگر با نبود مدل‌های شیک یا کمبود بودجه مناسب مواجه باشید.برخی از مدل‌های جدید و به روز به آسانی در اینترنت می‌توان پیدا کرد و تنوع محصولات بسیار بالاست و شما می‌توانید در هر سبک و سلیقه و زمینه‌ای بهترین  مبلمان را انتخاب کنید آن‌ها را سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید. خرید مبل به صورت اینترنتی به دلیل حذف واسطه ها با مدل‌های متنوعی رو به رو هستید. فرقی نمی‌کند که در کدام‌ شهر باشید می‌توانید از بهترین و مناسب ترین مدل‌هایی که هماهنگی و هارمونی خاصی با سبک دکوراسیون شما داشته باشند را؛ انتخاب و خریداری کنید.

 

10

نتیجه گیری

 

در این مقاله به پرسش که مبل راحتی ارزان از کجا بخریم؟ پاسخ دادیم. در شرایط اقتصادی امروز جامعه‌ی ایران خرید ارزان قیمت مبلمان و سایر اثاث منزل دغدغه‌ی بسیاری از ماست. برای خرید مبلمان بازارهای مبل هر شهر توصیه می‌شود که ما مشهورترین بازارهای مبل ایران، از جمله: یافت اباد، دلاوران، خلازیر، نعمت اباد تهران و رهنان اصفهان، اراک، شیراز، زنجان و شهرکرد را معرفی کردیم. به جز بازارهای مبلمان، خرید اینترنتی نیز ازجمله گزینه‌های هوشمندانه‌ای است که می‌توان با بررسی شرایط خرید ارزان تری نسبت به بازار را تجربه کرد.

 

سوالات متداول

 

  1. از کجا می‌توان مبل ارزان تهیه کرد؟ بازارهای مبلمان در هر شهر و خرید اینترنتی از جمله راه‌هایی است که شما می‌توانید مبل ارزان تهیه کنید.
  2. مزیت بازارهای مبلمان چیست؟ تنوع محصولات و پوشش دادن تمامی سلیقه‌ها و تناسب با هر سبک و مدل
  3. مزیت خرید اینترنتی چیست؟ حذف واسطه‌ها و عرضه‌ی مستقیم محصول به مشتری از جمله مزیت‌های خرید اینترنتی است.

 

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری رصداقتصادی صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با رصداقتصادی ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه