رپژتاژ اگهی /

عمل کیست مویی با لیزر

عمل کیست مویی با لیزر
کدخبر : 14521

لیزر درمانی یکی از بهترین روش های درمان می باشد که برای درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده می کنند. هر یک از بیماری های مقعدی را می توانید با استفاده از لیزر به طور کلی درمان سازید. تنها باید دقت داشته باشید که پزشک مناسبی را برای عمل کیست مویی خود انتخاب کنید.

 زمانی که پزشک تجربه  و مهارت زیادی داشته باشد می تواند به بهترین نحو ممکن بیماری شما را درمان سازد. برخی از پزشکانی که تخصص زیادی ندارند نه تنها درد شما را درمان نمی سازند بلکه شدت آن را افزایش می دهند. بنابراین بهتر است که شما به خوبی تخصص پزشک خود را برای انجام دادن این روش جراحی مورد بررسی قرار دهید. برای درمان بیماری کیست مویی، باید بدانید که هیچ دارویی وجود ندارد تا با استفاده از آن بیماری خود را کنترل کنید. اگر هم پزشک به شما دارویی را پیشنهاد دهد بدون شک برای کنترل کردن درد

است.

 

1111

 

بدون عارضه بودن لیزر برای جراحی کیست مویی یکی از مهمترین مزیت های آن به شمار می رود که شما می توانید از آن بهره مند شوید. برخی از روش های دیگر که برای جراحی این بیماری مورد استفاده قرار می گیرد

عوارض زیادی به همراه دارد و همچنین درد آنها هم بیشتر است.

 بیمارانی که به کیست مویی دچار می شوند به خودی خود درد زیادی را تحمل می کنند، اکنون اگر روش درمانی آنها هم درد داشته باشد بدون شک آنها را آزار می دهد. بنابراین شما می توانید با استفاده از روش جراحی لیزر، بیماری خود را به خوبی درمان سازید تا بتوانید  روند عادی زندگی خود را ادامه دهید.

1. بیهوشی موضعی

شما برای عمل کیست مویی همراه با لیزر نیازی نیست که بیهوش شوید. روش های دیگر که زخم را به صورت باز درمان می کنند، به بیهوشی نیاز است و بیمار باید بیهوش شود. در این روش بیمار تنها باید تحت بی حسی موضعی قرار بگیرد. بیهوشی عمومی مضرات بسیار زیادی برای بدن دارد و شما تا می توانید باید از این نوع بیهوشی دوری کنید. بیهوشی موضعی یکی از بهترین روش های بیهوشی می باشد که پزشک از آن استفاده می کند.

2. ایجاد نکردن برش 

در این روش درمانی نیازی نیست پزشک برش های عمیقی را در ناحیه مقعد شما به وجود آورد. در روش های دیگر پزشک باید برش در این ناحیه ایجاد سازد که همین امر عفونت بیماری را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. پزشک در این روش تنها با اشعه لیزر می تواند بیماری شما را درمان سازد تا بهبودی کامل خود را به دست آورید. شما زمانی که با استفاده از روش باز، کیست مویی خود را درمان کنید، برش های عمیقی در این ناحیه ایجاد خواهد شد.

3. نداشتن درد و خونریزی


از دیگر مزیت های بسیار مهمی که عمل کیست مویی با لیزر دارد، این است که شما در این روش اصلا درد و خونریزی را احساس نمی کنید. این بیماری درد زیادی دارد و بر همین ساسا شما تنها باید از روش های درمانی استفاده کنید که درد شما را بیشتر نکند. خونریزی یکی از مهمترین عواملی است که بیمار را آزار می دهد. بر همین اساس تنها باید از روش های درمانی بدون خونریزی برای درمان بیماری خود استفاده کند. بنابراین باید بدانید از دیگر مزیت های این روش نداشتن درد و خونریزی آن می باشد.

4. تعویض نکردن پانسمان

از دیگر مزیت هایی که عمل کیست مویی با لیزر دارد این است که شما در این روش نیاز ینیست زخم خود را با پانسمان بپوشانید. در واقع باید بدانید از آنجایی که برش های عمیقی را در ناحیه مقعد شما به وجود نیاورده اند، نیازی هم نیست که آنها را پانسمان کنید. آن دسته از زخم هایی را که باز هستند شما باید به طور دائم باز کرده و بررسی نمایید تا دچار عفونت نشده باشد. ولی استفاده از این روش اصلا برای شما از این دردسرها ندارد. بی دلیل نیست که بسیاری از افراد تنها از این روش برای درمان بیماری خود استفاده می کنند.

5. عدم بستری در بیمارستان


بسیاری از بیمارانی که به کیست مویی دچار می شوند، مایل هستند که بعد از عمل و برداشتن آن به کارهای روزمره خود رسیدگی کنند. آنها با استفاده از لیزر می توانند به این خواسته خود برسند، چرا که بعد از جراحی با لیزر آنها نیازی نیست که در بیمارستان بستری شوند و می توانند به منزل خود بروند.

 تنها باید دقت داشته باشید آن نکاتی را که پزشک برای مراقبت از کیست مویی تان اعلام می نماید را به خوبی در نظر داشته باشید تا بیماری شما عود نکند. این بیماری از آن دسته بیماری هایی است که اگر به نکات مراقبتی آن توجه نداشته باشید امکان دارد باز هم به آن دچار شوید. بنابراین باید بدانید از دیگر مزیت های جراحی کیست مویی با لیزر، عدم بستری شدن در بیمارستان می باشد.  آن دسته از بیمارانی که عمل خود را با استفاده از لیزر انجام می دهند می توانند به کارهای روزمره خود رسیدگی کنند.

6. امکان بازگشت بیماری بسیار کم است

روش عمل کیست مویی با لیزر یکی از دیگر مزیت هایی را که برای بیماران به همراه دارد این است که بدون بازگشت می باشد. برخی از روش های دیگر جراحی که شما انجام می دهید امکان دارد که همراه با بازگشت باشند و در صورت مراقبت نکردن بیماری شما شدت بیشتری پیدا کند.

 شما باید بدانید که در این روش از عفونت های رایج اصلای خبری نیست و به راحتی می توانید بیماری خود را درمان سازید. روش های درمانی دیگر که افراد از آنها استفاده می کنند خطرات بیشتری به همراه دارد و امکان بازگشت بیماری در آن روش ها احتمال بیشتری دارد. بنابراین شما از این مزیت درمانی هم می توانید نهایت استفاده را داشته باشید.


شما باید بدانید که به جز روش عمل کیست مویی با لیزر افراد از روش های دیگر خانگی هم برای درمان بیماری خود استفاده می کنند. ولی این روش ها تنها برای کاهش دادن درد مورد استفاده قرار می گیرند. آنها را نمی توانیم به عنوان روش درمان قطعی شناسایی کنیم، چرا که نمی تواند بیماری را به طور کلی از بین ببرد. برخی از مهمترین این روش ها عبارت است از :

- شما می توانید برای تسکین دادن درد خود روزانه 20 دقیقه در آب ولرم بنشینید تا بتوانید رد خود را کاهش دهید.

- برای اینکه عفونت و التهاب بیماری خود را کاهش دهید می توانید از ژل آلوئه ورا استفاده کنید.

- اگر عفونت های خارج شده از بیماری شما بوی بدی دارد می توانید با استفاده از ترکیب آب گرم و زردچوبه عفونت را از بین ببرد. همچنین می توانید از این ترکیب خمیر به وجود آورده و روی زخم خود بگذارید. در این صورت التهاب و بیماری شما تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند.

- اگر کیست مویی شما عفونی و یا متورم است می توانید با استفاده از سرکه سیب آن را به خوبی از بین ببرید. شما بهتر است با استفاده از سرکه سیب، ناحیه زخم  خود را درمان سازید. 

- عصاره درخت چای یکی از دیگر روش های درمانی می باشد که شما می توانید برای درمان بیماری خود از آن استفاده کنید. التهاب و عفونت بیماری شما با استفاده از این روش درمان می شود. 

- روغن کرچک هم از دیگر مواردی است که شما با استفاده از آن می توانید بیماری خود را درمان سازید. برای استفاده از این روش می توانید روغن را روی زخم بزنید و سپس با استفاده از باند آن را ببندید. در این صورت بیماری شما و عفونت آن را می توانید به طور کلی از بین ببرید.

 

2

 

مشاوره در مرکز درمان بیماریهای کلورکتال

اگر شما هم به بیماری شقاق مقعدی دچار شده اید هیچ چیزی برای ترس یا مشکلات پس از عمل وجود ندارد . در مرکز درمان بیماری های کلروکتال تهران متخصصان ما وضعیت الان شما را ارزیابی خواهند کرد و بهترین روش درمان را پیش روی شما خواهند گذاشت . قبل از اینکه فکر کنید چه روش های دیگری هم وجود دارد از طریق روش های زیر با متخصصان ما در ارتباط باشید و یک وقت مشاوره رایگان دریافت کنید .

برای گرفتتن وقت مشاوره یا وقت ویزیت برای درمان بیماری با شمارهای 02188065942 , 02188216340 و یا شماره موبایل: 09120997132 تماس بگیرید . متخصصان ما در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستند. .

هیلینگ کلورکتال ، کلینیک تخصصی درمان بیماری های نشیمنگاهی با برخورداری پزشکان متخصص و کادر حرفه ای و مجرب، آماده خدمت رسانی در زمینه درمان ضایعات مقعدی با لیزر است ..

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه