رپژتاژ اگهی /

تفاوت عمل جراحی شقاق یا همان فیشر

تفاوت عمل جراحی شقاق یا همان فیشر
کدخبر : 14547

بیماری فیشر و یا شقاق یکی از بیماری های مقعدی است که باید با استفاده از روش های متنوع درمان شود، اگر با روش های خانگی درمان نشود باید با جراحی شقاق خود را درمان کنید .

بیماری فیشر و یا شقاق یکی از بیماری های مقعدی است که باید با استفاده از روش های متنوع درمان شود، اگر با روش های خانگی درمان نشود باید با جراحی شقاق خود را درمان کنید .

بسیار یاز افراد امروزه به دلایل متنوع مبتلا به بیماری های مقعدی می شوند که باید به بهترین روش ممکن سعی نمایند آن را درمان کنند. زمانی که بیماری آنها هنوز شدت پیدا نکرده باشد می توانند با استفاده از روش های خانگی آن را درمان نمایند، اما زمانی که شدت بیماری های آنها افزایش پیدا کند باید با استفاده از عمل جراحی فیشر آن را درمان سازند.

 

22222

 

 شما اگر به خوبی به زخم خود دقت داشته باشید و سعی کنید در همان لحظه ای که ردش کرده است آن را از بین ببرید دیگر از جراحی کردن آن راحت می شوید. بنابراین خیالتان از این بابت آسوده خواهد شد. ولی با این وجود بسیاری از افراد امکان دارد به دلیل خجالت از پزشک و یا ... برای درمان آن اقدام نکنند. در این صورت شدت آن بسیار افزایش پیدا می کند.

یکی از بهترین روش هایی که برای عمل جراحی فیشر مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از افراد از آن رضایت دارند درمان با لیزر می باشد. این روش درمانی بی خطر است و نسبت به بسیاری از روش های جراحی دیگر مزیت دارد. برخی از روش هایی که با استفاده از چاقو و یا تیغ می باشد خطرات بیشتری به همراه دارد، که یکی از آنها عفونت می باشد. بنابراین شما می توانید با استفاده از لیزر بیماری خود را درمان سازید که این روش یکی از بهترین و مناسب ترین روش هایی است که شما برای درمان بیماری خود می توانید انتخاب نمایید.

 برخی از مهمترین تفاوت هایی که بین جراحی با لیزر و یا چاقو وجود دارد را در ادامه بیان می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این مورد داشته باشید. برخی از مهمترین این تفاوت ها عبارت می باشد از :

1. کاهش ترس و استرس

بدون شک یکی از مهمترین تفاوت هایی که در عمل جراحی فیشر با لیزر و چاقو وجود دارد همین مورد می باشد. بسیاری از افراد هستند که از این روش ترس و هراس زیادی دارند، آنها از اینکه بخواهند زیر تیغ جراحی بروند بسیار می ترسند و به همین دلیل ترجیح می دهند از لیزر برای درمان بیماری فیشر خود استفاده کنند. برخی از مهمترین روش های جراحی که در گذشته برای درمان فیشر به کار می رفته است درد و خونریزی داشته و به همین دلیل بسیاری از افراد از آن می ترسند. درمان فیشر با لیزر یکی از بهترین روش های درمانی می باشد که به تازگی آن را برای درمان بیماری مورد استفاده قرار می دهند. مزیت هایی که در این روش درمانی وجود دارد موجب شده است که بیشتر پزشکان در این زمینه تخصص خود را دریافت کنند و برای درمان بیماران خود از این روش استفاده کنند.

2. پروسه درمانی

برای اینکه شما عمل جراحی فیشر خود را با استفاده از لیزر انجام دهید، پزشک تنها یک ساعت زمان می گذارد تا شما را درمان نماید. بنابراین باید بدانید پروسه درمانی که با لیزر زمان می برد بسیار کم است. بر همین اساس آن دسته از بیمارانی که می خواهند برای درمان بیماری خود در کمترین زمان اقدام نمایند این روش را انتخاب می کنند.

 امروزه افراد مشغله های کاری بسیار زیادی دارند و نمی توانند برای درمان بیماری های خود در بیمارستان بستری شوند. آنها به دنبال بهترین و مناسب ترین روش هستند که با استفاده از آن بیماری خود را به طور کلی درمن نمایند.  برای انجام دادن روش های جراحی دیگری که جهت درمان بیماری فیشر مورد استفاده قرار می گیرد، بیمار باید یک الی دو روز در بیمارستان بماند. با انجام لیزر بیمار تنها  1 ساعت بعد می تواند به فعالیت های روزانه خود رسیدگی کند، تنها باید دقت داشته باشد که به گفته های پزشک خود عمل نماید.

3. بیهوشی

زمان انجام عمل جراحی فیشر با لیزر بیمار اصلا نیازی نیست که بیهوش شود، در واقع باید بدانید بیهوشی کامل برای سیستم ایمنی بدن مضرات زیادی دارد. شما باید بدانید زمانی که پزشک بخواهد از لیزر برای درمان بیماری شما استفاده کند، تنها نیاز است که با بی حسی موضعی اقدام نماید.

در این روش پزشک تنها قسمت مقعد شما را بی حس می سازد و عمل را آغاز می نماید. اما برای انجام دادن روش های دیگر پزشک باید به طور کامل شما را بیهوش سازد. بنابراین بسیاری از بیمارانی که نمی خواهند به طور کامل بیهوش شوند این روش درمانی را برای درمان بیماری خود انتخاب می کنند. این روش ها خطرات زیادی به همراه دارند و به همین دلیل کمتر پزشکی دیگر از آنها استفاده می کند.

4. درد و خونریزی

 از دیگر تفاوت هایی که بین عمل جراحی فیشر با لیزر و چاقو وجود دارد، درد و خونریزی آن می باشد. شما باید بدانید که زمان استفاده از لیزر هیچ درد و خونریزی را احساس نخواهید کرد. البته که اگر پزشک شما در این زمینه حرفه ای باشد شما درد و خونریزی را احساس نمی کنید.

 اما زمان انجام دادن روش های جراحی دیگر که با استفاده از چاقو است، بیمار درد و خونریزی را بیشتری را احساس خواهد کرد.  درد و خونریزی برای بیماران یکی از مهمترین هراس هایی می باشد که دارند و به همین دلیل از آن فرار می کنند. در روش درمانی با لیزر تنها عروق را پزشک ترمیم می سازد، به همین دلیل این روش درمانی هیچ درد و خونریزی ندارد.

 

1111111111111111111111

 

5. عدم نیاز به پانسمان

یکی از دیگر مزیت هایی که عمل جراحی فیشر با لیزر دارد این است که به پانسمان در این روش نیازی نیست. شما زمانی که روش های جراحی دیگر را به جز لیزر انتخاب می کنید، باید بیماری و زخم خود را پانسمان کنید. پانسمان کردن زخم یکی از مهمترین مشکلاتی می باشد که بسیاری از بیماران با آن مشکل دارند و به همین دلیل روش جراحی های دیگر را برای درمان خود انتخاب نمی کنند. شما زمانی که زخم خود را پانسمان کنید باید به طور دائم آن را تعویض نمایید، در صورت تعویض نکردن پانسمان امکان دارد شدت عفونت افزایش پیدا کند.

6. کاهش ابتلا به بیماری های ویروسی و عفونی

استفاده کردن از روش های دیگر جراحی که در آنها تیغ و چاقو به کار می رود، شدت بیماری های عفونتی و ویروسی را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. در این صورت شما بهتر است که با استفاده از لیزر بیماری خود را درمان سازید، تا شدت بیماری تان افزایش پیدا نکند.

 استفاده از لیزر هیچ بیماری و عفونتی را به همراه ندارد و به همین دلیل شما در صحت و سلامت می توانید بعد از عمل شقاق خود به کارهای روزمره خود برسید. استفاده از این روش جراحی بر اساس اصول و استانداردهای مشخص شده ای می باشد و به هیچ وجه بیماری را وارد بدن انسان نمی سازد.

 

 

untitled

عمل جراحی فیشر

7. قیمت

یکی از مهمترین فاکتورهایی که زمان عمل جراحی فیشر بیماران به آن توجه زیادی دارند، قیمت و هزینه ای است که باید برای درمان بیماری خود انتخاب کنند. بسیاری از افراد بر این باور هستند از آنجایی که درمان با لیزر یکی از روش های جدید است هزینه زیادی را هم نیز به همراه دارد. اما شما باید بدانید به نسبت مزیت هایی که این روش درمانی دارد، قیمت آن بسیار به صرفه می باشد.

 اگر شما می خواهید هزینه بسیار کمتری را برای درمان شقاق خود و جراحی آن پرداخت کنید بدون شک استفاده از روش های دیگر کمتر است ولی باید بدانید مزیت های درمان با لیزر را ندارد. شما تنها زمانی که می خواهید بیماری خود را با لیزر درمان سازید باید به تخصص پزشک خود دقت داشته باشید که در این زمینه به خوبی حرفه ای باشد. حرفه ای نبود پزشک برای شما عواقب بسیاری خواهد داشت.

از خدمات کیلینیک تهرانی ما مشاوره بگیرید

خدمات کلینیک تهرانی شامل درمان کلیه بیماری های نشیمنگاهی مانند، بواسیر، شقاق، کیست مویی، فیستول، زگیل و آبسه مقعدی، با استفاده از لیزر ( بدون درد و دوران نقاهت ) و تحت نظر پزشک متخصص می باشد. هدف اصلی این مرکز درمان قطعی و رضایت کامل بیمار می باشد. تمامی کادر درمانی و تجهیزات برای رفاه حال شما عزیزان همیشه در بهترین حالت آماده خدمت رسانی هستند.

آدرس ما :میدان ونک، خیابان ملاصدرا، مابین خیابان شیرازی و شیخ بهائی، پلاک 146، طبقه دوم، واحد 3 و 4

 

برای گرفتتن وقت مشاوره یا وقت ویزیت برای درمان بیماری با شمارهای 09120225954 - 02188779148 - 02188856972 تماس بگیرید .  ساعت پاسخگویی : از 8 صبح لغایت 11 شب

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه