رپرتاژ اگهی /

بهترین روش خرید و فروش محصولات کشاورزی

بهترین روش خرید و فروش محصولات کشاورزی
کدخبر : 16267

آیا شما کشاورز هستید و دنبال فروش محصولات خود هستید؟ یا شما خریدار محصول کشاورزی هستید و به دنبال آن می گردید؟؟

یک روش نو برای خرید و فروش محصولات کشاورزی با استارتات آپ‌های جدید

آیا شما کشاورز هستید و دنبال فروش محصولات خود هستید؟ یا شما خریدار محصول کشاورزی هستید و به دنبال آن می گردید؟؟

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی همه کارها آسان و راحت و البته مطمئن انجام می‌شود. برنامه‌ها و گروه‌های زیادی برای کمک به خرید و فروش محصولات کشاورزی بوجود آمده‌اند. برای مثال در این دنیای تکنولوژی هر چیزی که شما تصور کنید را می‌توانید با استفاده از سایت‌های معتبر خریداری کنید. خریداران می‌توانند به راحتی با یک گوشی و جستجو در اینترنت آن چیزی را که می‌خواهند پیدا کنند و سریع‌تر به هدفشان برسند. از طرفی هم فروشندگان برای اینکه بتوانند محصول خود را سریع‌تر بفروشند، باید بهتر و بیشتر دیده شوند. آگهی بگذارند، تبلیغات کنند و از ابزارهای مختلفی استفاده کنند تا بتوانند محصول خود را به نمایش بگذارند.

در این مقاله می‌خواهیم در مورد خرید و فروش محصولات کشاورزی در یک استارت آپ که به تازگی در حوزه محصولات کشاورزی به کمک کشاورزان آمده است صحبت کنیم.

با استارتاپ‌های جدید امکانات و مزایای بیشتری در جهت خرید و فروش محصولات کشاورزی وجود دارد.

 

شاید به نظرتان جالب باشد، اما باید بدانید که میوه، نهال، غلات، محصولات کشاورزی و ... هم به صورت آنلاین مانند دیگر وسایل به فروش می‌رسند. در ادامه به بررسی مزایای این روش برای این محصولات می‌پردازیم.

با استفاده از این استارت آپ‌های جدید، فروشنده خیلی راحت می‌تواند اطلاعات محصول، روش تولید، قیمت محصول و خیلی از توضیحات مورد نیاز دیگر را در سایت‌هایی مانند یک میوه برای فروش بگذارد. با این روش خریداران بیشتری برای محصول خود پیدا خواهند کرد. خریدار هم خیلی راحت و بدون اتلاف وقت در خیابان‌ها و فروشگاه‌ها می‌تواند محصول مورد نیاز خود را پیدا و خریداری کند. در واقع با این روش نوعی صرفه جویی وقت هم برای خریدار و هم برای فروشنده محصولات کشاورزی ایجاد شده است. فروشندگان محصولات کشاورزی با این استارت آپ‌های جدید می‌توانند محصولات کشاورزی خود را بهتر و راحت‌تر به همه‌ی مردم معرفی کنند. قطعا استفاده از تصاویری از محصولات آنها در سایت، کمک زیادی به جلب توجه خریدار خواهد کرد.

ممکن است فروشنده و خریدار به دنبال افرادی باشند که در منظقه زندگی خودشان زندگی کند. خیلی راحت می‌توانند به دنبال آگهی هایی باشند که در اطراف منطقه زندگی خودشان ثبت شده است. به این ترتیب افراد خیلی راحت برای انجام معامله حاضر می‌شوند.

یکی دیگر از فواید بسیار مهم و مفید استارت آپ‌های مربوط به این حوزه این است که خریدار می‌تواند قیمت محصولات کشاورزی را در مناطق مختلف بررسی کند و به نوعی نسبت به قیمت‌ها آگاهی پیدا کند. قطعا این استارت آپ‌ها یک شاهکار در کسب و کار به حساب می‌آیند زیرا کمک بسیار بزرگی هم به خریدار و هم به فروشنده می‌شود. با استفاده از این برنامه‌ کشاورزی فروشنده تقاضای بسیار بیشتری برای محصولات خود دارد و از طرفی خریدار هم انتخاب‌های بیشتری پیش رویش دارد که با توجه به معیارهای خود انتخاب می‌کند.

 

رفع نیازهای خریدار و فروشنده محصولات کشاورزی

یک میوه از آن دسته از سایت‌ها و استارت آپ‌های جدید و تازه‌ای است که خریدار و فروشنده به راحتی می‌توانند در آن محصولات خود را خریداری کنند و یا به فروش برسانند. . دلیل انتخاب و کیفیت کار در سایت یک میوه چیست؟ همانطور که گفتیم، این استارت آپ تمام نیازهای خریدار و فروشنده را در نظر گرفته است و یک سایت کامل در حوزه محصولات کشاورزی است. حتی برای حمل و نقل بار خریدار و فروشنده می‌توانند از آگهی‌های حمل بار، یک حمل و نقل را پیدا کنید. قطعا با ورود به دنیای تکنولوژی خیلی سریع و راحت، کسب و کار خود را رونق خواهید داد و نتیجه مطلوبی دریافت خواهید کرد.

روش ثبت آگهی در یک میوه

خیلی راحت به سایت yekmive.ir مراجعه کنید. در قسمت بالا سمت چپ سایت، ثبت آگهی رایگان را انتخاب کنید. در این مرحله وارد دسته بندی‌های مختلف خواهید شد. صیفی جات، محصولات گلخانه‌ای، خاک تغذیه نهال بذر، فروش عمده میوه و ... از دسته بندی‌های موجود در سایت یک میوه است.

فروش محصولات کشاورزی در سایت یک میوه

با انتخاب هر کدام از این گزینه‌ها تمامی محصولات به صورت دقیق برای شما نمایش داده می‌شوند.

با انتخاب محصول خود، یک صفحه برای شما باز می‌شود که نام شهر، عنوان آگهی، حداقل قیمت، حداکثر قیمت، شماره تماس و توضیحات کامل در مورد محصول خود را می‌نویسید. به این ترتیب خریداران خیلی راحت با شما ار تباط برقرار می‌کنند. حتی می‌توانید به این ترتیب به عنوان خریدار هم آگهی ثبت کنید تا فروشندگان شما را پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه