رپرتاژ اگهی

اسپیلاوایزر بهترین زانوبند برای درمان خانگی زانو درد

اسپیلاوایزر بهترین زانوبند برای درمان خانگی زانو درد
کدخبر : 37407

اسپیلاوایزر زانوبندی بسیار موثر در درمان زانو دردهای مختلف است. این زانوبند به تکنولوژی خاصی مجهز شده است که از جمله بی‌خطرترین فناوری‌های کاربردی در پزشکی و فیزیوتراپی به شمار می‌رود.

اسپیلاوایزر بهترین زانوبند برای درمان خانگی زانو درد

 

 از همین رو افرادی که با زانودرد سروکار دارد، با هر شرایطی از آرتروز تا آسیب‌دیدگی‌های ورزشی، می‌توانند از اسپیلاوایزر استفاده کنند. در این مطلب به بررسی این زانوبند، نحوه خرید، استفاده و مزایای آن خواهیم پرداخت. ما را همراهی کنید.

 

تکنولوژی های به کار رفته در زانوبند اسپیلاوایزر

در طراحی و ساخت اسپیلاوایزر از تکنولوژی اولتراسوند (Ultrasound) یا فراصوت استفاده شده است. این تکنولوژی همان فناوری به‌کاررفته در دستگاه‌های سونوگرافی جنین است. از همین رو جزء بی‌خطرترین و موثرترین امواج در درمان و تشخیص بیماری‌ها به شمار می‌رود.

نحوه اثرگذاری زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر به این صورت است که با ارسال امواج صوتی به عمیق‌ترین بخش‌های بافت‌ها و عضلات، افزایش دما در این نواحی ایجاد می‌شود. این افزایش دما به مرور زمان منجر به سریع‌تر شدن گردش خون خواهد شد و همین فرآیند اکسیژن‌رسانی و دریافت مواد مغذی به بافت‌ها را تسریع می‌کند.

همچنین افزایش دما در این نواحی به تسکین درد نیز کمک خواهد کرد. البته توجه داشته باشید که این افزایش دما به معنی بالا رفتن درجه حرارت در سطح پوست نیست؛ بلکه در سطح سلولی است و هیچ گونه قرمزی، افزایش دما یا سوختگی در سطح پوست ایجاد نمی‌شود.

به طور کلی زانوبند فراصورت اسپیلاوایزر موارد زیر را در زانو ایجاد می‌کند:

  • بهبود گردش خون
  • اکسیژن‌رسانی و دریافت مواد مغذی به بافت‌ها
  • تسکین درد
  • نرم شدن مفاصل و بافت‌های سفت و خشک شده
  • بهبود دامنه حرکتی مفاصل

این اثرات در کنار هم باعث بهبود شرایط زانوی بیمار می‌شوند.

 

اسپیلاوایزر بهترین زانوبند خانگی؛ علت چیست؟

علت معرفی زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر به عنوان بهترین روش خانگی برای درمان زانو درد، این است که تکنولوژی به کاررفته در این محصول باعث بهبود شرایط و علائم زانو درد و تسکین درد ناشی از مشکلات زیر می‌شوند:

  • دردهای ناشی از آرتروز
  • آسیب به مینیسک، رباط‌ها و تاندون‌ها
  • کاهش التهابات در بافت‌های آسیب‌دیده
  • کاهش دردهای ناشی از پارگی جزئی یا کامل در رباط‌ها
  • دردهای ناشی از بورسیت، نقرس و آسیب‌های ورزشی

همچنین این زانوبند برای تسکین دردهای ناشی از تخریب غضروف مفاصل ناشی از آرتروز و دوران نقاهت بعد از جراحی نیز مناسب است. به همین دلیل اسپیلاوایزر بهترین زانوبند برای درمان زانو درد در خانه معرفی می‌شود.

8f528708-3889-4d5f-b979-fd3d0720bbab

نحوه استفاده از زانوبند اسپیلاوایزر برای انواع مشکلات زانو

استفاده از این زانوبند بسیار راحت و ساده است؛ به صورتی که حتی افراد کم‌توان و مسن نیز می‌توانند بدون نیاز به کمک دیگران از آن استفاده کنند. کافی است که زانوبند را دور زانوی خود ببندند و آداپتور آن را به برق شهری متصل کنند. سپس برای 45 تا 60 دقیقه به صورت نشسته یا دراز کشیده استراحت کنند.

توجه داشته باشید که نیازی به هیچ تشریفات خاصی برای استفاده از اسپیلاوایزر نیست. استفاده روزانه و منظم از اسپیلاوایزر باعث می‌شود که زانو درد بیمار بعد از یک هفته کاهش یافته و بعد از 3 هفته درد تسکین و شدت سایر علائم زانو کم شوند.

 

مشخصات ظاهری زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر

در یک محصول تنها تکنولوژی‌های به‌کاررفته در آن مهم نیست؛ بلکه طراحی ظاهری و نحوه استفاده از آن نیز مهم است. در طراحی زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر از پارچه‌های ضدحساسیت استفاده شده تا افراد با پوست حساس نیز بتوانند خیلی راحت از آن استفاده کنند. همچنین برای باز و بسته شدن این زانوبند به دور زانو از چسب استفاده شده  است تا افراد با سایزهای مختلف بتوانند خیلی راحت از آن استفاده کنند.

 

قیمت زانوبند اسپیلاوایزر چقدر است؟

قیمت مشخص شده برای این محصول 1 میلیون و 370 هزار تومان (1,370,000 تومان) تعیین شده است. این قیمت نسبت به اثرگذاری آن بر تسکین درد و کاهش علائم زانو بسیار عالی و مناسب است.

 

مزایای خرید زانوبند اسپیلاوایزر نسبت به سایر درمان‌ها

با توجه به نوع تکنولوژی به‌کاررفته در این محصول و نحوه استفاده از آن می‌توان گفت که خرید زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر نسبت به روش‌های درمانی دیگر مزایای فوق‌العاده‌ای دارد که عبارتند از:

  • قیمت مناسب نسبت به سایر روش‌های درمانی
  • مناسب برای تسکین درد انواع مشکلات زانو
  • تسکین درد زانو به دلیل مشکلات مختلف در خانه
  • قابلیت استفاده از آن به صورت مشترک با دیگر اعضای خانواده
  • زانوبندی درمان‌کننده، بدون عوارض و بی‌خطر؛ در حالی که زانوبندهای طبی بعد از مدتی استفاده باعث افزایش درد می‌شوند
  • خرید محصول و استفاده از آن برای چندین سال؛ در صورتی که درمان‌های دیگر دوره‌ای بوده و بابت هر دوره باید هزینه‌ای پرداخت شود
  • استفاده راحت افراد مختلف، حتی کم‌توان و مسن از زانوبند بدون نیاز به تجویز پزشک

زانوبند اسپیلاوایزر با بهره‌گیری از تکنولوژی فراصوت، طراحی ظاهری ساده و قیمت مناسب، بهترین پیشنهاد برای درمان زانو دردهای ناشی از افزایش سن، آرتروز و آسیب‌های ورزشی است.

 

زانوبند اسپیلاوایزر را از کجا بخرم؟

برای خرید زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر نیازی به مراجعه به مراکز فروش تجهیزات پزشکی نیست. افراد مختلف می‌توانند با مراجعه به سایت‌های فروشگاهی خرید آنلاین اسپیلاوایزر را انجام دهند. سپس محصول را درب منزل تحویل گرفته و هزینه آن را پرداخت کنند.

فروش زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر به صورت اینترنتی یکی از مزایای این محصول است که از رفت و آمد به مراکز خرید و اتلاف وقت و هزینه افراد جلوگیری می‌شود. همچنین برخی افراد مانند افراد مسن و کم توان توانایی خرید حضوری ندارند. به همین دلیل خرید اینترنتی اسپیلاوایزر برای آن‌ها راحت و بدون دردسر است.

 

جمع بندی

زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر یک نمونه از بهترین تجهیزات درمانی است که به راحتی زانودرد بیمار را تسکین می‌دهد. این زانوبند با به کارگیری از امواج فراصوت درد بیمار را بعد از یک تا حداکثر 3 هفته تسکین داده و به طور کلی علائم دیگر زانو مانند سفتی مفاصل و کاهش دامنه حرکتی را بهبود می‌بخشد. فروش و خرید اینترنتی اسپیلاوایزر یکی دیگر از مزیت‌های این محصول است که به منظور راحتی خریداران برنامه‌ریزی شده است.

 

سوالات متداول

  1. زانوبند اسپیلاوایزر را از کجا بخرم؟

از فروشگاه‌های اینترنتی به صورت آنلاین سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید و هزینه آن را پرداخت کنید.

 

  1. قیمت زانوبند اسپیلاوایزر چقدر است؟

قیمت این محصول 1 میلیون و 370 هزار تومان است.

 

  1. تکنولوژی به کار رفته در اسپیلاوایزر چیست؟

این زانوبند به تکنولوزی فراصوت مجهز است که فناوری موثر در درمان‌‎های فیزیوتراپی و تشخیصی پزشکی است.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ....

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه