عکس دیده نشده و جنجالی از همسر جو بایدن + بیوگرافی

عکس دیده نشده و جنجالی از همسر جو بایدن + بیوگرافی
کدخبر : 14988

جیل بایدن همسر جو بایدن رقیب اصلی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا و بانوی دوم سابق ایالات متحده، رفتار و شخصیت و سبک لباس پوشیدنش دهه‌ها مورد توجه بوده است. در ادامه تصاویری از سبک استایل او را ببینید.

جیل بایدن همیشه یک امضا را در استایل خود حفظ کرده است که آن لباس‌های کلاسیک با رنگ‌هایی زنده و پررنگ است. زیورآلات و اکسسوری‌ها و کفش‌هایی بسیار زیبا – از چکمه‌های تا زانو در مراسم تحلیف باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا در سال ۲۰۰۸ تا پاشنه‌های آبی بنددار- خوش‌پوشی او را تکمیل می‌کند.

 

جیل بایدن همچنین از جمله کسانی است که از پوشیدن لباس تکراری در مراسم مختلف ابایی ندارد و این نشان می‌دهد که حفظ محیط زیست و جلوگیری از نابودی آن برای او اهمیت دارد. 

 

خبرداغ : عکس کامل و برهنه ریحانه پارسا در ترکیه پخش شد + عکس لورفته

 

جیل در مناظره انتخاباتی اخیر بین همسرش جو بایدن و ترامپ، پیراهنی تا روی زانو به رنگ آبی روشن پوشیده بود که با گل‌های صورتی پوشیده شده بود. این پیراهن او که از برند دلچه اند گابانا بود یقه گرد و آستین‌هایی تا روی بازو داشت که آن را با کفش‌های کرم‌رنگ نوک‌تیز ست کرده بود. او همچنین ماسکی بر صورت داشت که از همان جنس و طرح لباسش بود.

 

 

در ادامه تصاویری از استایل جیل بایدن را در سال‌ها و موقعیت‌های گوناگون ببینید.

 

 

   

   

               

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه