انواع مختلف کارت ویزیت و چاپ بروشور در دنیای تبلیغات

انواع مختلف کارت ویزیت و چاپ بروشور در دنیای تبلیغات
کدخبر : 13511

روش چاپ کارت ویزیت مقوایی بسیار در میان مردم رایج است و هم چنین که راحت و ارزان نیز میباشد اما مقاومت و استحکام چندانی هم ندارد. برخلاف چاپ کارت ویزیت pvc که با وجود آنکه هزینه بیشتری نسبت به کارت ‌های مقوایی دارد، اما طول عمر بالا و کیفیت بالا و نیزاستحکام بیشتری را شامل میشود.

جنس کارت های پی وی سی پلاستیک است به همین جهت قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و در برابر رطوبت و آب مقاوم هستند و این ویژگی های بارز توجه همگان را به خود جلب کرده است. کارت PVC حس کارت ویزیت حرفه‌ ای را به مخاطب میدهد، به علاوه دراین نوع کارت متون خوانایی بهتری دارند. این کارت های پلاستیکی جدا ازآنکه هم زیبا هستند و دارای سادگی میباشنددارای گوشه‌ های دورگردی هستندوازآن جهت که توانایی جذب مشتریان زیادی را هم دارند به عنوان یکی از بهترین گزینه ‌ها برای چاپ کارت ویزیت محسوب انتخاب میشوند. از بشترین موارد استفاده این کارت ها میتوان به انواع کارت‌ نظیر چاپ کارت باشگاه مشتریان، چاپ کارت شناسایی، چاپ کارت گارانتی، چاپ کارت تخفیف و … اشاره کرد. چاپ کارت ویزیت pvc را بر روی انواع کارت پی وی سی ساده یا هوشمند و در ضخامت های ۳۰۰ میکرون، ۵۰۰ میکرون و ۷۵۰ میکرون انجام میدهند. چاپ کارت ویزیت PVC فقط از طریق پرینتر کارت ها امکان پذیر میباشد. برای سفارش میتوانید با بخش چاپ کارت ویزیت کوثر پرینت تماس حاصل فرمایید.

دستگاه چاپ کارت ویزیت پی وی سی

دستگاه های چاپ کارت ویزیت پی وی سی در مدل ها وعملکردهای متنوعی در بازار هستند که به وسیله آن ها میتوان اقدام به چاپ کارت ویزیت با ضخامت های متوعی کرد. این چاپگرها قابلیت ‎ها‎یی را شامل میشوند که باعث متمایز شدن آن ها از پرینترهای رومیزی معمولی میشود از جمله این ویژگی ها به شرح زیر میباشد.

• چاپ کارت ویزیت پی وی سی قابلیت استفاده در هر مکان‎ رادارد

دستگاه چاپ کارت ویزیت PVC دارای ابعاد کوچکی هستند و به کاربر این امکان را میدهد تا از آن در روی میزهای کوچک نیز استفاده کند. مواد مصرفی این نوع چاپگر ریبون است که به راحتی در بازار پیدا میشود و به دلیل طراحی انعطاف پذیری که دارد، جایگزینی مواد مصرفی در آن نیز بسیار ساده صورت میگرد.

• این نوع چاپ کارت ویزیت سادگی و کاربری آسانی نیزدارد

روش استفاده از این چاپگر های چاپ کارت ویزیت بسیار ساده است برای همین کاربر به راحتی در همه جا میتواند از آن استفاده کند. سرویس و خدمات این دستگاه ها نیز عملیات پیچیده ای ندارد و در صورت خراب شدن چاپگر و یا از کار افتادن یکی از قطعات داخلی آن میتوان به راحتی پرینتر را تعمیر کرد و قطعه دارای ایراد را تعویض نمود.

• قابلیت های ساختاری

دارای امکان کدگذاری کارت های هوشمند مغناطیسی هستند

مجهز به USB و اتصال اترنت میباشد

اتصال آسان به رایانه را میتواندد انجام دهند

قابلیت افزودن ماژول به دستگاه را دارند

داشتن کلیدهای تغییر وضعیت به صورت LED رنگی

قابلیت نگهداری کارت در مخزن نگهدارنده ورودی دستگاه در تعداد زیادی

چاپ بروشور

 

 

222222

 

در چاپ بروشور کوثر پرینت گرماژبروشور ها نسبت به تراکت ها بالاتر در نظر گرفته میشود هم چنین که بروشور ها دارای خط های تا هستند این ویژگی ها باعث میشود که بروشور را از تراکت تمیز داده شود.در چاپ بروشور ابتدا بروشور را در یک تک برگ به چاپ میرسانند و سپس متناسب با طرح آن تا میزننداین خط تا ها سبب میشود که به بروشور ها را به بروشور سه لت دو لت و چند لت تقسیم کنند.

مزایای چاپ بروشور

هزینه کم و مقرون به صرفه

تبلیغات و اطلاع رسانی به صورت گسترده

قابلیت چاپ رنگی و دارای کیفیت بالا

هم چنین که چون چاپ بروشور در زمان کمی هم قابلیت چاپ شدن را دارد به همین دلیل مورد توجه افراد زیادی هم قرار میگردمخصوصا در کسب و کارهای کوچک و نوپا

چاپ بروشور فوری چیست؟

چاپ بروشور به صورت فوری برای چاپ با تعداد کم به صورت دیجیتالی امکان پذیره البته توجه کنید که اگر بیش از یک روز زمان دارید از چاپ افست نیز میتوانید استفاده کنید.

مزایا و معایب چاپ تخته شاسی

 

در چاپ تخته شاسی تنوع چاپ عکس روی تخته شاسی زیاد است و هیچ محدودیتی را ندارد

 هم چنین که چاپ تخته شاسی دارای قیمت بسیار مناسب است

کیفیت بالایی نیز دارد

سبک بودن آن بسیار مهم است

سادگی چاپ روی آن

ضد خش

ضد اثر انگشت

ضد آب

ماندگاری بالا

روش چاپ تخته شاسی

اگراز چاپ دیجیتال استفاده شودطرح و تصویر ابتداروی کاغذمرغوب چاپ لمینت(مات یا براق)میشود.و بعد از آن پلات لمینت میشودبرروی سطح چسب دارتخته شاسی چسبانده شده و پرس میگرددچاپ تخته شاسی در ابعادمختلف امکان پذیرمیباشد. میتوانید چاپ عکس روی تخته شاسی را میتوانید به راحتی روی انواع شاسی ها انجام دهید.

 

111

 

قیمت چاپ تخته شاسی

قیمت چاپ تخته شاسی بر اساس زمان یا متراژ چاپ مورد محاسبه قرار میگیرد.برای چاپ تخنه شاسی بهتر است در انتخاب جای مناسب برای چاپ دقت کنید که حتما توجه کافی به ابعاد مورد نظر شما را داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه