الکتروموتور زیمنس اصلی

الکتروموتور زیمنس اصلی
کدخبر : 14860

استفاده از الکتروموتور کامپکت زیمنس برای جاهایی که فضای کم بسیار مهم است استفاده می شود. در حقیقت با فریم کوچکتر، توان بالاتری را خواهید داشت. الکتروموتور کامپکت زیمنس علاوه بر فریم سایز کوچکتر، میتواند در راندمان های IE1 , IE2 و IE3 هم تولید شود که هزینه بهره برداری کاهش یابد.

 

امروزه بسیاری از صنایع با الکتروموتور زیمنس بسیار آشنا هستند. یک نشان تجاری بسیار شناخته شده در صنعت که میتواند جایگزین بسیاری از کالاهای مشابه باشد و با راندمان بالا کمترین هدر رفت انرژی را باعث شود. دینام سه فاز زیمنس شاید برای بسیاری از کارخانجات صنعتی یکی از اولین انتخاب ها باشد و دینام تکفاز آن نیز در ایران بسیار کمیاب است. الکتروموتور زیمنس به طور عمده تا توان 200 کیلووات در کشور چک اسلواکی تولید می شود و اغلب موتورهای زیمنس موجود در ایران ساخت کشور چک هستند.

 

222

 

البته باید دقت کرد که اخیراً موتور زیمنس چینی نیر در بازار به فروش می رسد و مصرف کننده باید توجه داشته باشد تا با خرید موتور زیمنس از تامین کننده اصلی و نمایندگی رسمی الکتروموتور زیمنس در ایران ، خدمات با کیفیتی دریافت نماید. کالا صنعتی به عنوان عاملیت فروش الکتروموتور زیمنس، خدمات قبل و پس از فروش ارزنده ای را ارائه می­کند که ارسال پیشنهاد مالی فوری، دیتاشیت با کیفیت الکتروموتور زیمنس و الکتروموتور WEG و دادن اطلاعات راجع به قیمت الکتروموتور زیمنس و ارسال تصاویر واقعی تنها بخشی از خدمات این شرکت می باشد. کالا صنعتی فروش انواع الکتروموتور ایرانی و چینی را نیز بر عهده دارد. www.kalasanati.com

 

علاوه بر تمامی این محسنات شرکت الکتروموتور زیمنس Siemens تقریباً و شاید قطعاً در تمامی کشورهای جهان دارای دفاتر فروش و نمایندگی الکتروموتور زیمنس، دفاتر تحقیق و توسعه، انبار و ساختمان اداری است.

الکتروموتور زیمنس در ایران نیز نمایندگی داشته و تمامی  الکتروموتور های زیمنس اعم از الکتروموتور ضد انفجار زیمنس، الکتروموتور سه فاز زیمنس (پایه دار و فلنچ دار) قابل‌دسترسی است. برای آگاهی از لیست قیمت الکتروموتور زیمنس با کارشناسان فروش 02188544230 در تماس باشید.

 

آلیاژ به کار رفته در الکتروموتور زیمنس به گونه ای است که طول عمر این دستگاه در مقایسه با دستگاه های هم رده خود بسیار بالاتر بوده و همچنین بازده و راندمان بسیار بالاتری نیز دارد. شرکت تولید صنعتی زیمنس از اواخر قرن هجدهم تا کنون سه محصول بسیار با کیفیت و با کارایی بالایی را روانه بازار کرده و در زمینه های مختلف صنعتی و همچنین برابری های عمومی مورد استفاده مختص خود قرار دهد.

 

3333

 

الکتروموتور زیمنس یکی از پر فروش ترین ها و همچنین پرطرفدارترین الکتروموتورهای موجود در بازارهای جهانی و همچنین بازار کشور عزیزمان ایران است. الکتروموتور زیمنس در ایران در بازه میان 0.12 تا 400 کیلو وات می تواند توان خروجی داشته باشد. از انواع الکتروموتور زیمنس می توان به محصولاتی مانند الکتروموتور ضد انفجار و همچنین محصولات عمومی شرکت زیمنس اشاره نمود.

موضوع کاهش هزینه ها و صرفه جویی در مصرف انرژی دغدغه اصلی شرکت زیمنس در تمامی کاربری ها چه کاربری های صنعتی و چه کاربری های عمومی و شخصی می باشد که این موضوع در زمینه طراحی و تولید الکتروموتور زیمنس با دقت و وسواس خاصی مورد توجه قرار گرفته است.

 

در سایت کالا صنعتی قیمت الکتروموتور زیمنس برای توان های 0.37 کیلووات تا 200 کیلووات به صورت آنی و برای توان های بالاتر با درخواست کتبی ارسال می شود. قیمت الکتروموتور زیمنس برای موتور های پایه دار و فلانچ دار متفاوت بوده و به ترتیب از 750 دور تا 3000 دور قیمت افزایش می یابد. ضمناً الکتروموتور زیمنس موجود در سایت کالا صنعتی فقط از نوع سه فاز است و برای درخواست الکتروموتور تک فاز زیمنس ، جایگزین پیشنهاد می شود.

 

الکتروموتور زیمنس در بازار ایران بسیار مشهور است و بسیاری از کارخانجات از این الکتروموتور به عنوان یک برند مطمئن یاد می کنند. در ایران نیز انواع الکتروموتور ایرانی وجود دارد. الکتروموتور الکتروژن با پوسته مشابه با دینام زیمنس امروزه جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. الکتروموتور الکتروژن با توان های 2.2 کیلووات به بالا IP55 است و بسیار شبیه به الکتروموتور زیمنس ساخته شده است.

 

الکتروژن به‌عنوان جایگزین برای الکتروموتور زیمنس

در ایران دو نشان تجاری الکتروموتور موتوژن تبریز و الکتروموتور الکتروژن در توان‌های پایین و الکتروموتور جمکو در توان‌های بالا با پوسته چدن، اقدام به تولید الکتروموتور باکیفیت کرده‌اند. در بازار الکتروموتور موتوژن بسیار شناخته‌شده است و بعضی از مشتریان آن به هیچ قیمتی حاضر به تغییر نشان تجاری خود نیستند؛ اما در سال‌های اخیر با توجه به کیفیت بالای الکتروموتور الکتروژن ، از این نشان تجاری استفاده می‌شود.

با توجه به شرایط موجود و قیمت ارز و همچنین بالا رفتن قیمت الکتروموتور زیمنس، الکتروموتور الکتروژن و موتوژن می‌تواند به‌عنوان بهترین جایگزین به کار گرفته شود. البته الکتروموتور الکتروژن تا توان 45 کیلووات برای الکتروموتور 1500 دور و با پوسته آلومینیوم تولید می‌شود. علاوه بر این در ماه‌های اخیر کارخانه الکتروژن اقدام به تولید الکتروموتور با پوسته چدن نیز کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه