اسلامی: مسیر ملت ایران مسیر نور است

اسلامی: مسیر ملت ایران مسیر نور است
کدخبر : 15766

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران عصر روز یکشنبه پس از جلسه هیات دولت به مناسبت ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهداء، با حضور در منزل خانواده شهید جاویدالاثر اسد دشتی، با همسر و دیگر اعضای این خانواده معزز دیدار کرد.

 در این دیدار که با همراهی مشاور امور ایثارگران سازمان انجام شد، معاون رییس جمهور با بیان اینکه یاد و خاطره شهداء فقط در بیان نیست که زنده می ماند، بلکه پرداختن اندیشه و فکر شهداء در طول انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن نیز خاطره این عزیزان را زنده نگه داشته است، تاکید کرد: درک شرایط و لبیک گفتن به ندای بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام (ره) و پس از ایشان، مقام معظم رهبری ملت ایران را در مسیری قرار داد که مسیر نور است. این مسیر خط و مرز جدایی بین حق و باطل است.

وی افزود: جنگی که به ما تحمیل شد، درگیری حق و باطل بود. دشمنان این جنگ را برای سرنگونی و ساقط کردن انقلاب و جمهوری اسلامی راه انداختند. شرق و غرب و کشورهای زیادی به آنها کمک کردند و میلیاردها دلار پول و تجهیزات به صدام دادند و تلاش کردند کشورمان را ساقط کنند.

رییس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: فرقی نمی کند شهدای ما در دوران جنگ در جبهه رزمی با پشتیبانی بودند، در هر کسوتی جانشان را در طبق اخلاص قرار داده بودند. یاد و خاطره همه شهدای انقلاب، دفاع مقدس، حرم، شهدای هسته ای بویژه شهدایی که در بمباران نیروگاه های ما چه در بوشهر یا دارخوین به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را گرامی می داریم. سرکشی به خانواده معظم شهداء نیز در راستای همین گرامی داشت مقام شامخ شهیدان است.

وی اضافه کرد: احوال پرسی از خانواده های شهداء ساده ترین کاری است که می توانیم انجام بدهیم. در این روز عزیز هم که روز بزرگداشت شهدا است، برای همه خانواده های شهدا آرزوی سلامتی و سرافرازی داریم.

در پایان اسلامی گفت: از خدای متعال می خواهیم شرمنده شهداء نباشیم. ان شاء الله دعای خانواده هایشان بدرقه راه کسانی باشد که در راه اعتلای ایران اسلامی و عزت روزافزون ملت ایران تلاش می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه