انواع شیشه های مصرفی در دکوراسیون های مدرن امروزی

انواع شیشه های مصرفی در دکوراسیون های مدرن امروزی
کدخبر : 15845

 

درب اتوماتیک چیست؟ 

یکی از ابزار‌های پرکاربرد که با استفاده از شیشه ساخته می‌شود، انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای است که برای ورودی فروشگاه، نمایشگاه، هتل‌ها، ادارات، بیمارستان و اماکن دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب اتوماتیک به صورت خودکار و با استفاده از برق باز و بسته می‌شود و به دلیل پر‌کاربرد بودن آن، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.‌ درب اتوماتیک از محصولاتی است که در معرض شکست و ضربه وجود دارد، بنابراین برای ساخت درب اتوماتیک شیشه‌ای باید از شیشه‌هایی استفاده شود که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار باشد. شرکت رامادُر یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌هایی است که در زمینه تولید انواع درب اتوماتیک شیشه‌ایی با استفاده از شیشه سکوریت و شیشه لمینت فعالیت می‌کند. شرکت رامادر با کادری مجرب و حرفه‌ای به ساخت انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای شفاف و نادید با استفاده از با کیفیت‌ترین شیشه‌ها و ابزار یراق وارداتی در کمترین زمان می‌پردازد. شرکت رامادُر یکی از شرکت‌های بزرگ ایرانی است که با تولید انواع شیشه سکوریت، شیشه لمینت و انواع شیشه‌های دیگر به ساخت بسیاری از محصولات شیشه‌ای از قبیل حمام شیشه‌ای، پارتیشن شیشه‌ای، گلخانه شیشه‌ای، شیشه بالکن و... می‌پردازد. 

شیشه سکوریت چیست؟ 

یکی از پر‌کاربرد‌ترین شیشه‌هایی که در تولید انواع محصولات شیشه‌ای از آن استفاده می‌شود، شیشه سکوریت است که در شرکت رامادر به صورت شیشه سندبلاست شده و لاکوبل و شفاف تولید می‌شود. در شرکت رامادر برای ساخت شیشه سکوریت از مواد اولیه مرغوب و تجهیزات و کوره‌های بسیار پیشرفته که برای ساخت شیشه نیاز است، استفاده می‌کنند و به تولید شیشه‌های سکوریتی با ضخامت‌هایی بین 4 تا 20 میلی‌متر برای کارهایی از قبیل ساخت پارتیشن اداری، تراس شیشه‌ای، کابین دوش شیشه‌ای، انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای می‌پردازد. شیشه‌های سکوریتی شیشه‌هایی هستند که از روی هم قرار گرفتن چند لایه شیشه معمولی تشکیل می‌شوند و پس از قرار گرفتن در کوره‌های داغ و خروج آب و هوا تبدیل به شیشه سکوریت می‌شوند. از شیشه‌های سکوریتی با نام شیشه نشکن یا شیشه ایمنی یاد می‌کنند زیرا شیشه‌های سکوریتی بسیار مقاوم هستند و احتمال شکست آن‌ها پایین است و حتی در صورت شکست به صورت ذرات صیغل داده شده فرو می‌ریزند که مانع از آسیب دیدن افراد می‌شود.

شیشه سکوریت

 

شیشه لمینت چیست؟

یکی از شیشه‌هایی در شرکت رامادر برای ساخت محصولات شیشه‌ای نشکن تولید می‌شود، شیشه لمینت است. شیشه لمینت نوعی از شیشه است که از دو لایه شیشه سکوریت و یه لایه طلق از جنس pvc ساخته می‌شود و نسبت به شیشه سکوریت مقاومت و ایمنی بسیار بیشتری دارد. در شرکت رامادر برای ساخت انواع پارتیشن شیشه‌ای اداری، نمای اسپایدر، انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای، راه پله شیشه‌ای و نرده شیشه‌ای از شیشه لمینت در ضخامت‌های مختلف استفاده می‌کنند. شیشه لمینت به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارد، احتمال شکستن آن پایین است و حتی در صورت شکست به خاطر وجود لایه pvc بین دو شیشه، فرو نمی‌ریزد و ایستادگی تود را حفظ می‌کنند. شیشه لمینت و شیشه سکوریت از پر‌فروش‌ترین محصولات شرکت رامادر هستند که در ابعاد و ضخامت مختلف‌ سفارش گیری می‌شوند. شرکت رامادر شرایط سفارش محصولات خود را به صورت آنلاین و حضوری برای مشتریان خود فراهم کرده است تا در سراسر کشور تنها با یک تماس و پیامک کوتاه سفارش خود را درکوتاه ترین زمان به ثبت برسانند. 

حمام شیشه‌ای چیست؟  

امروزه استفاده از شیشه به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد در طراحی داخلی و خارجی ساختمان مورد توجه بسیاری از معماران و طراحان داخلی قرار گرفته است. به طوری که امروزه بیشتر بخش‌های منزل یا ادارات با استفاده از شیشه دیزاین می‌شوند. یکی از محصولات شیشه‌ای  که در شرکت رامادر با استفاده از شیشه تولید می‌شود، حمام شیشه‌ای است. حمام شیشه‌ای فضایی است که در سرویس بهداشتی یا حمام برای جداسازی فضای دوش با استفاده از شیشه لمینت و شیشه سکوریت ضخیم ساخته می‌شود. در شرکت رامادر با کمک طراحان خلاق به طراحی انواع حمام شیشه‌ای متناسب با فضای ساختمان می‌پردازند. این شرکت حمام‌های شیشه‌ای را به صورت فریم‌لس و فریم دار، مطابق با سلیقه مشتری و با استفاده از ابزار یراق وارداتی ترک که از مقاومت بالایی در برابر رطوبت و زنگ زدگی بر خوردار هستند تولید می‌‌کند. حمام‌های شیشه‌ای به صورت نادید و شفاف با استفاده از شیشه ساتینا یا شیشه‌های سندبلاست شده سکوریتی تولید و با کمک نصابان حرفه‌ای و دوره دیده در محیط مورد نظر نصب می‌شوند. 

حمام شیشه ای

پارتیشن شیشه‌ای چیست؟

پارتیشن شیشه‌ای یک محصول شیشه‌ای است که برای تفکیک فضای‌های مختلف در منزل و ادارات با استفاده از شیشه‌های نشکن و مقاوم تولید می‌شود. پارتیشن شیشه‌ای ابزار مناسبی برای ایجاد فضای خصوصی، جداسازی فضای اتاق خواب از هال و پذیرایی، جداسازی اتاق کارمندان در شرکت و ایجاد یک محیطی برای استراحت در شرکت‌ها می‌باشد. شرکت رامادُر یکی شرکت‌های موفق در زمینه تولید انواع پارتیشن شیشه‌ای با استفاده از شیشه سکوریت و شیشه لمینت است که تا به‌ حال پروژه‌های زیادی را در در داخل و خارج از کشور با رضایت کامل مشتریان  و با بهترین کیفیت به ثبت رسانده است. پارتیشن شیشه‌ای زمانی که در محیطی نصب شود به عنوان عایق صوتی عمل کرده و از ورود و خروج صدا به محیط بیرون جلوگیری می‌کند. پارتیشن‌های شیشه‌ای برخلاف دیوار‌های بتنی و چوبی، باعث ورود نور به داخل محیط شده و فضای دلباز و پر‌نوری ایجاد می‌کنند. شرکت رامادُر با استفاده از مشاوران، طراحان و سازندگان حرفه‌ای به طراحی انواع پارتیشن شیشه‌ای، طبق سلیقه مشتری پرداخته و پس از ساخت، با کمک نصابان حرفه‌ای در کمترین زمان به نصب پارتیشن‌ها در محیط می‌پردازد.

پارتیشن شیشه ای

کلام آخر...

شرکت رامادُر از بزرگ‌ترین تولید کنندگان شیشه و محصولات شیشه‌ای است که با کمک کادری مجرب و حرفه‌ای توانسته است بیش‌ از 26000 پروژه را در سطح داخلی و بین‌الملل به ثبت برساند. شرکت رامادر در زمینه ساخت انواع شیشه، محصولات شیش‌ای، درب اتوماتیک شیشه‌ای، شیشه بالکن، پارتیشن شیشه‌ای و... فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرده است و روزانه بیش از 15 پروژه را به مرحله اجرا می‌ رساند. کسانی که قصد خرید محصولات شیشه‌ای را دارند، با مراجعه به سایت شرکت رامادر و یا مراجعه حضوری می‌توانند سفارش خود را به ثبت رسانده و در کمترین زمان محصولات خود را دریافت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه