بهترین هتل های اصفهان برای ماه عسل

بهترین هتل های اصفهان برای ماه عسل
کدخبر : 16027

اصفهان یکی از بهترین و پرطرفدارترین مقاصد داخلی بری سفر می باشد که با بناهای بسیار اززشمند و معماری فوق العاده و جاذبه های توریستی متنوع شرایط ایده آلی را برای گردشگران فراهم می کند.

اصفهان یکی از بهترین و پرطرفدارترین مقاصد داخلی بری سفر می باشد که با بناهای بسیار اززشمند و معماری فوق العاده و جاذبه های توریستی متنوع شرایط ایده آلی را برای گردشگران فراهم می کند. به طوریکه این شهر را می توان به عنوان انتخاب عالی برای سپری کردن ماه عسل خاطره انگیز در نظر گرفت و در هتل های بسیار مجهز و مشهور آن چند روز اقامت متفاوتی را تجربه نمود. سایت رزرو هتل رسپینا در ادامه چند مورد از بهترین هتل های اصفهان را برای ماه عسل معرفی خواهد نمود.

 

هتل پارسیان کوثر اصفهان

یکی از بهترین موقعیت های مکانی برای اقامت در طول سفر به اصفهان، اطراف سی و سه پل می باشد و به همین خاطر اغلب افراد برای رزرو هتل به دنبال گزینه هایی می باشند که در اطراف این منطقه ارزشمند و دیدنی قرار داشته باشند. به عنوان مثال، از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل در اصفهان برای ماه عسل می توان به هتل پارسیان کوثر اشاره نمود. این هتل یکی از بهترین هتل های 5 ستاره اصفهان می باشد که فعالیت خود را از سال 1347 آغاز نموده و در فاصله بسیار کمی با سی و سه پل قرار گرفته است. هتل کوثر دارای اتاق های و سوئیت های بسیار مجهز با چشم انداز سی و سه پل بوده و از امکانات ایده آلی برخوردار می باشد. علاوه بر موقعیت مکانی مناسب، این هتل به دلیل نوع امکانات تفریحی و رفاهی آن نیز به شدت مورد توجه زوج های جوان قرار گرفته است. استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و بدنسازی و فضای سبز و چایخانه سنتی از جمله امکانات موجود در هتل کوثر اصفهان می باشد.

 

 

22

 

هتل عباسی اصفهان

برای تجربه یکی از منحصر به فردترین روزها در طی ماه عسل و سفر به اصفهان، بدون شک هیچ چیز به اندازه اقامت در هتل عباسی نمی تواند مناسب باشد. هتل عباسی اصفهان یکی از مشهورترین هتل ها در خاورمیانه می باشد که در سال 1106 هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شده و به عنوان کاروان سرا مورد استفاده قرار میگرفت. با گذر زمان این هتل بازسازی شده و به یکی از باشکوه ترین هتل های ایران تبدیل شده و لقب زیباترین هتل سنتی در خاورمیانه را به خود اختصاص داد. اقامت در اتاق هایی با معماری ایرانی و تزئیناتی که بر در و دیوار آن نقش بسته است و استفاده از امکانات کاملا بروز نوعی تضاد زیبا و منحصر به فرد را شکل می دهد. این هتل دارای 3 طبقه بوده و 225 اتاق و سوئیت کاملا مجهز را در برگرفته و در اتاق های آن می توان از اینترنت رایگان، تلویزیون، یخچال، مینی بار، چای ساز، سیستم تهویه مطب.ع و سیستم سرمایشی و گرمایشی و حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرانگی استفاده نمود.

 

هتل 5 ستاره عباسی اصفهان از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار بوده و با میان نقش جهان و کاخ هشت بهشت فاصله کوتاهی دارد. لازم به ذکر است که امکانات عمومی هتل شاکل استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، فضای سبز، چایخانه سنتی، مرکز خرید، صرافی و کتابخانه و رستوران بام و غیره می باشد.

 

78875

 

 

هتل عالی قاپو اصفهان

از دیگر انتخاب های بسیار عالی برای ماه عسل در اصفهان می توان به هتل عالی قاپو اشاره نمود. این هتل در گروه هتل های 4 ستاره این شهر قرار گرفته و با قدمت بیش از نیم قرن در حاشیه زاینده رود جلوه گری می کند. هتل عالی قاپو اصفهان فعالیت خود را از سال 1346 آغاز نموده و دارای 4 طبقه و 106 اتاق می باشد و همگی از امکانات بسیار مناسبی برای تجربه اقامتی خاطره انگیز برای زوج های جوان برخوردار می باشند. استخر، سونا، ماساژ، جکوزی، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، اینترنت در لابی، آتلیه، مرکز خرید، خدمات برای معلولین، خدمات باربری، خدمات لاندری، اتاق چمدان، سیستم اعلام حریق، تلفن در لابی، پذیرش 24 ساعته از جمله امکانات ارائه شده در هتل 4 ستاره عالی قاپو اصفهان می باشند.

 

هتل شیخ بهایی اصفهان

این کاملا طبیعی است که هر چه تعداد ستاره های هتل کمتر باشند، به همان اندازه نیز قیمت ارزان تری خواهند داشت. با توجه به نوع امکانات، موقعیت مکانی و همچنین قیمت اتاق ها، رزرو هتل شیخ بهایی اصفهان می تواند انتخاب مناسبی برای ماه عسل باشد. این هتل در خیابان چهار باغ عباسی اصفهان قرار گرفته است که از معروف ترین مناطق در این شهر بوده و دسترسی آسانی به مکان های دیدنی دارد. هتل شیخ بهایی در سال 1388 فعالیت خود را آغاز نموده و دارای 7 طبقه و 52 اتاق دو تخته و سه تخته می باشد. البته لازم به ذکر است که این هتل استخر و سونا و جکوزی نداشته و تنها می توان از وسایل بدنسازی آن استفاده نمود.

از دیگر هتل های اصفهان که از امکانات خوبی برای سفر در ماه عسل برخوردار هستند می توان به هتل پیروزی، سفیر، آسمان و آوین اشاره نمود.

 

 

رزرو آنلاین هتل های اصفهان

با توجه به تنوع بسیار زیاد در هتل های اصفهان و تفاوت هایی که از نظر نوع امکانات و موقعیت مکانی و همچنین قیمت در آنها وجود دارد، یکی از بهترین راهکارها برای داشتن انتخابی آگاهانه رزرو آنلاین هتل می باشد. رسپینا از بزرگترین و جامع ترین سایت ها در زمینه ارائه خدمات الکترونیک گردشگری می باشد که هتل های داخلی و خارجی را پوشش داده و با برای هر هتل تصاویر با کیفیت و قوانین و شرایط را ارائه می دهد. لذا می توان با این قابلیت هتل های مورد نظر را بر اساس فاکتورهای مختلف با هم مقایسه و در نهایت رزرو را انجام داد.

 

لازم به ذکر است که از طریق سایت و اپلیکیشن اندروید و ios رسپینا می توان از سرویس هایی از قبیل خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، خرید بلیط اتوبوس و قطار داخلی و خارجی و رزرو تور داخلی و خارجی و بیمه مسافرتی نیز استفاده نمود. تمام سرویس های ارائه شده در این سامانه دارای قابلیت پشتیبانی 24 ساعته و استرداد آنلاینمی باشند. با رسپینا روی زمین نمی مانید...

           

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه