انواع موتور برق و توصیه‌های مهم در هنگام خرید آن

انواع موتور برق و توصیه‌های مهم در هنگام خرید آن
کدخبر : 16733

انواع موتور برق و توصیه‌های مهم در هنگام خرید آن

 

 

موتور برق

همانطور که میدانید در بسیاری از مراکز بسیار مهم مثل بیمارستان، کارخانه‌ها، سردخانه‌ها و... اگر چند دقیقه برق قطع شود ممکن است موجب ایجاد آسیب و زیان‌های گاه جبران ناپذیر شود به همین خاطر برای جلوگیری از این زیان‌ها شرکت‌های مختلف موتور برق های متنوعی را طراحی و در بازار عرضه کردند تا به کمک آن هنگام قطع برق به صورت ناگهانی ساختمان و محل مورد نظر همچنان برق داشته باشد، ما در این جا می‌خواهیم برای کمک به خرید بهتر اطلاعاتی در مورد بهترین نوع این محصول را در اختیار شما قرار دهیم پس برای داشتن یک خرید خوب مطالب را دنبال کنید.

 

 

;p2365

 

تقسیم بندی موتور برق‌ها

معرفی انواع موتور برق بر اساس نوع سوخت

ما می توانیم موتور برق‌ها را بر پایه نوع سوخت مصرفی آنها به چند دسته تقسیم بندی کنیم، توجه داشته باشید که هر کدام از این مدل‌ها یکسری مزایا و معایبی را دارند که می‌بایست با توجه به نیاز ساختمان و محل مورد نظر یک نمونه مناسب را از میان آنها انتخاب نمایید.

 

 

انواع مختلف این محصول با توجه به نوع سوخت به شرح زیر است:

  • موتور برق دیزلی : برخی افراد به غلط مدل‌های دیزلی را با بنزینی اشتباه می‌گیرند و خیال می‌کنند هر دو آنها یکی هستند اما باید بگوییم که این دو نوع با یکدیگر تفاوت هایی دارد، اولین و مهم ترین تفاوت میان آنها میزان مصرف سوخت است که این میزان در مدل دیزلی بسیار کمتر می‌باشد و همین موضوع توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند زیرا سوخت کمتر به معنای کاهش هزینه نیز است و همین مورد باعث اشتباه در افراد شده، همچنین از نظر اندازه نیز موتورهای دیزلی بزرگ تر می‌باشد و خود به چند دسته مختلف مانند اتوماتیک، دستی و استارتی تقسیم می‌شوند که نوع کارایی هر کدام با دیگری متفاوت است.
  • موتور برق گازی : موتور برق گازی نیز دارای مزایای زیادی می‌باشد و در محل‌هایی که امر گاز کشی صورت گرفته است می تواند مورد استفاده قرار بگیرد، یکی از بارزترین مزیت های آن پایین بودن هزینه در مقایسه با مدل های دیگر می باشد اما باید دقت داشته باشید که امکان آتش گرفتن و یا خفگی در مکان هایی که سر پوشیده اند وجود دارد که با رعایت نکات ایمنی در هنگام نصب می شود از وقوع آن جلوگیری کرد همچنین از مزیت های دیگر می شود به بالا بودن طول عمر مفید و آسان بودن امور تعمیراتی آن اشاره کرد.
  • موتور برق بنزینی : همانطور که از اسم این مدل پیداست با بنزین کار می‌کند و خطر استفاده از آن تا حد امکان پایین است به همین علت در جاهای حساس مانند بیمارستان و یا پالایشگاه‌ها بیشتر از این نوع استفاده می‌شود همچنین سایز کوچک تر و صدای بسیار کمتری در مقایسه با مدل‌های دیگر دارند.

بنابراین با توجه به گفته‌های بالا یکی از عواملی که می‌تواند بر انتخاب افراد برای خرید موتور برق تاثیرگذار باشد نوع سوخت مصرفی است بنابراین قبل از اقدام به خرید حتما از نوع سوخت مصرفی آگاهی پیدا کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

 

 

212323

 

نمونه‌های برتر موتور برق

بهترین موتور برق ها کدام اند

اگر قصد خرید موتور برق را دارید اما نمیدانید که کدام برند برای شما مناسب تر است نگران نباشید زیرا ما اینجاییم که برندهای معتبر در این حوزه را به شما معرفی کنیم تا خرید بهتری را داشته باشید.

دو نمونه از بهترین برند ها عبارت اند از:

  • موتور برق جیانگ دانگ : این برند که یک برند چینی با تقریبا 67 سال سابقه کاری محسوب می‌شود از میزان محبوبیت زیادی در بین مشتریان برخوردار بوده و در زمینه تولید موتورهای برق بسیار موفق بوده است به طوری که توانسته موتورهایی با کیفیت و با دوام را به مشتریان عرضه کند، این شرکت موتورهای بنزینی تولید کرده و از ویژگی‌های بارز آن می‌شود از ارتعاش بسیار کم، صدای اندک، نصب راحت و تعمیرات آسان، طول عمر مفید بالا، دارا بودن سیستم قطع کن به صورت اتوماتیک در مواقع ضروری و... نام برد البته در هنگام استفاده بهتر است چند نکته ساده مثل تمیز نگهداشتن فیلتر، استفاده در هوای باز و چک کردن روغن قبل از استفاده را رعایت نمایید تا شاهد کارایی بالاتری باشید همچنین برای خرید این محصول بهتر است به نمایندگی‌های معتبر آن مراجعه کنید تا جنس اصل و اورجینال را خریداری کنید.
  • موتور برق هوندا المکس : موتور برق هوندا المکس ساخت یک شرکت ژاپنی شناخته شده است که آن را از توان 1 کیلو وات الی 8 کیلو وات در بازار عرضه نموده و سوخت مورد نظر خود را از بنزین تامین می‌نمایند این موتورها دارای مزیت‌هایی از جمله مقاومت بالا در برابر رطوبت و گرد و غبار، دارا بودن موتور 4 زمانه، میزان استهلاک بسیار پایین، دارا بودن سوپاپ بغل و کاهش چشمگیر مصرفت سوخت، طراحی کاربردی و مناسب، قدرت استحکام زیاد بدنه و... می باشد.

این دو برند بهترین و برترین برندهای موجود حوزه تولید موتورهای برق می‌باشند که به طور خلاصه برای شما شرح داده شد بنابراین بهتر است هنگام خرید از ویژگی برندهای مختلف این محصول اطلاعات به دست آورده و بعد آن را خریداری کنید البته امروزه کلاهبردارن زیادی به فکر کسب منفعت هستند و جنس های تقلبی را به مشتری عرضه می کنند به همین خاطر می بایست همواره مراقب این افراد باشید و در دام آنها گرفتار نشوید.

 

 

968686

 

مزیت بهترین موتور برق

به طور کل می‌شود گفت یک موتور خوب باید دارای خصوصیات زیر باشد:

  • توان بالا
  • کیفیت بالا
  • برند معتبر
  • اندازه مناسب
  • قیمت معقول
  • تعمیرات آسان
  • سر و صدای کم
  • ظرفیت مناسب
  • طول عمر مفید بالا
  • میزان مصرف سوخت کم
  • دارا بودن خدمات پس از فروش
  • و...

 

 

 

خرید موتور برق با کیفیت

توصیه‌های ضروری در خرید موتور برق

اگر تخصص کافی در زمینه تشخیص میزان کیفیت و... موتور برق ندارید به توصیه بسیار مهم در هنگام خرید توجه داشته باشید زیرا این نکات به شما کمک می کند تا مانند یک حرفه ای خرید کرده و دچار پشیمیانی بعد از خرید نشوید.

توصیه‌های مهم در هنگام خرید عبارت اند از:

  1. توجه به میزان مصرف سوخت: برخی از موتور برق‌ها مصرف سوخت خیلی بالایی دارند که این موضوع موجب بالا رفتن هزینه‌های جانبی در کوتاه مدت خواهد شد پس بهتر است مدلی را انتخاب کنید که نسبت به بقیه میزان مصرف سوخت کمتری دارد.
  2. توجه به مخزن تعبیه شده در موتور: پیشنهاد می‌شود همیشه اندازه مخزن از توان مصرفی شما کمی بیشتر باشد زیرا هر چه مخزن بزرگ تر باشد میزان برقی که در زمان قطع برق می‌توانید استفاده کنید نیز بیشتر خواهد شد.
  3. میزان صدای تولید شده: برخی از موتورها در هنگام کار صدای بلند و گوش خراشی از خود تولید می‌کنند که موجب آزار و اذیت افراد می‌شود پس بهتر است موتوری را انتخاب کنید که صدای کمتری از خود تولید می‌نماید تا در هنگام کار آرامش بیشتری داشته باشید.
  4. توجه به توان موتور: شرکت‌های تولید کننده با توجه به نیازهای مختلف افراد موتور برق را در توان های مختلف تولید می‌کنند که توجه به این مورد یکی از مهم ترین نکات می‌باشد زیرا اگر توان اشتباهی را انتخاب کنید احتمال دارد که در هنگام قطع ناگهانی برق با مشکل نارسایی برق مواجه شوید، توان این موتورها متغیر بین 2 کیلو وات، 5 کیلو وات، 7 کیلو وات، 10 کیلو وات و 15 کیلو وات به بالا می باشند.
  5. میزان اعتبار نمایندگی: این محصولات به دلیل آن که بیشتر در شرکت‌های خارج از ایران تولید و وارد می‌شود امکان تقلبی بودن آنها بالا است به همین علت برای اطمینان از اصل بودن کالا بهتر است به نمایندگی‌های مجاز و معتبر بروید و میزان اعتبار آن نمایندگی را مورد توجه قرار بدهید تا فریب دغل بازان را نخورید.
  6. توجه به قیمت: گاهی اوقات فروشنده‌ها به غلط جنسی را قیمت گذاری نموده و آن را به قیمتی بیشتر از ارزش کالا به مشتری می‌فروشند زیرا در این مواقع مشتری خیال می‌کند جنس خیلی مرغوب است که قیمت بالایی دارد غافل از اینکه این کار تنها کلاهبرداری بوده است بنابراین هر گاه موتور برق را در جایی با قیمت بسیار بالا و یا بسیار پایین مشاهده کردید از خرید خودداری کنید و به دنبال جنسی باشید که قیمت معقول و مناسبی داشته باشد.
  7. آگاهی از مدل های جدید: شرکت‌ها هر چند وقت یکبار نقص‌های موجود در مدل‌های تولید شده قبلی خود را برطرف کرده و به تولید موتور جدید اقدام می‌کنند پس بهتر است قبل از خرید از جدید ترین مدل‌های آنها اطلاعات به دست آورید تا بتوانید جدید ترین مدل را در صورت تمایل خریداری کنید.
  8. وجود یا عدم خدمات پس از فروش: خدمات پس از فروش موتور ممکن است کمی قیمت محصول را دستخوش تغییراتی قرار دهد اما خیال شما را در مورد پیش آمدن مشکلات احتمالی در دستگاه راحت می‌نماید زیرا در صورت بروز این مشکلات دیگر نیازی به نگرانی درباره هزینه‌های تعمیر و... نخواهد بود.

 

 

 

9696

 

نمایندگی معتبر

حال که از توصیه‌های مهم خرید موتور برق آگاهی پیدا کردید و قصد خرید این محصول را از نمایندگی معتبر و شناخته شده دارید پیشنهاد می‌شود به سایت شرکت رادوکو به آدرس سایت radocorp.com مراجعه کنید زیرا این مجموعه با دارا بودن سابقه درخشان در امر فروش تجهیزات صنعتی و موتورهای برق موفق به جلب رضایت مشتریان در طی سال‌های متولی شده است و نمایندگی رسمی شرکت‌های جیانگ دانگ، هوندا ، موتور برق کوپ ، موتور برق لانسین، موتور برق کاما و ... در این زمینه محسوب می‌شود علاوه بر آن با مراجعه به این سایت امکان مقایسه محصولات و اخذ نظر مشاوران فروش برای شما فراهم خواهد شد که این مورد می تواند تاثیر بسیار خوبی بر خرید شما داشته باشد همچنین دیگر نیاز به مراجعه حضوری و صرف وقت و زمان اضافی نخواهد بود چون با چند کلیک ساده سفارش شما ثبت خواهد شد و در اولین فرصت به آدرس شما فرستاده می‌شود.

 

369696

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه