رپرتاژ اگهی /

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک از کجا اومده!
کدخبر : 16734

 

 

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

 

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

 

7474

 

 

چرا سه کلیک بهترینه ؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

 
   

 

 

 

سه کلیک تا تبریز

حالا که بحث سفر شد، خوبه که چند نکته جذاب درباره سوغاتی‌های تبریز بهتون بگیم تا اگه یه روزی تصمیم سفر به تبریز رو گرفتید، از اونا بخرین..!

می‌خواهید به تبریز سفر کنید و روزهای خوبی را در این شهر تاریخی و پر سوغات بگذرانید؟ برای سفر خود برنامه ریزی کرده‌اید که چگونه به تبریز سفر کنید؟ پیشنهاد ما برای اینکه سفری راحت و بی دغدغه داشته باشید سایت سه کلیک است. شما می‌توانید با انتخاب تور تبریز از طریق سایت معتبر سه کلیک، خود را برای سفری هیجان انگیز آماده کنید. سایت سه کلیک در برنامه های خود تورهای تبریز با قیمت مناسب و ارزان قرار داده که با انتخاب این تورها سفری کم خرج خواهید داشت. وقتی شما اقدام به رزرو تور از سایت سه کلیک کنید، دیگر نگران بلیط هواپیما و رزرو هتل نخواهید بود، زیرا تمامی این کارها را سه کلیک با برنامه ریزی دقیق و با انتخاب بهترین پروازها و هتل ها با مناسبترین قیمت ها انجام داده است. با سایت سه کلیک فقط کافیست چمدان خود را ببندید و خودتان را برای یک سفر خاطره انگیز به شهر زیبای تبریز آماده کنید.

 
   

 

7878

 

بهترین سوغاتی در تور تبریز سه کلیک

یکی از بهترین مکان هایی که می‌توانید برای سفرهایتان انتخاب کنید تبریز است، شهری قدیمی و تاریخی که دارای طبیعتی بکر و دیدنی است. شهر تبریز دارای آب و هوایی کوهستانی که باعث شده مسافران بسیاری در فصل های تابستان و بهار به این شهر تاریخی سفر کنند. شما حتی می‌توانید در فصل زمستان برای انجام ورزش‌های زمستانی به این شهر سفر کنید. تبریز شهری است که دارای اولین چاپ اسکناس و اولین سینمای عمومی در ایران می‌باشد. یکی از بزرگترین بازرهای سرپوشیده دنیا متعلق به تبریز است که دارای مساحتی حدود یک کیلومتر و معماری و ساخت بسیار زیبایی دارد. تبریز جاذبه های گردشگری تاریخی بسیاری دارد مانند موزه عصر آهن و مسجد تبریز و موزه آذربایجان و ارگ تبریز، مقبره الشعراء، پارک کوهستانی عون بن علی که همگی پیشینه ای جذاب و شنیدنی دارند. شهر تبریز دارای موزه ها و مسجد های تاریخی منحصر به فردی است که به دلیل معماری خاص و کاشی کاری های فیروزه ای از جذابیت های خاصی برخوردار هستند.

یکی از مهمترین کارها در هر سفری، رفتن به مراکز خرید است، برای خرید سوغاتی های معروف و مخصوص آن شهر. خرید سوغاتی از مقصد سفر، بسیار جالب است و همیشه خاطره سفر برای خودمان و عزیزانمان را زنده می‌کند. شهر تبریز دارای موقعیت صنعتی بوده و کارخانه های بزرگ ماشین آلات و مواد غذایی بسیاری است؛ وجود همین کارخانه ها باعث شده تبریز به عنوان یکی از لذیذترین شهرهای ایران محسوب شود. میپرسید چگونه؟ تبریز تنوع غذایی زیادی دارد و به همین خاطر سوغاتی های بسیاری می توانید در آن خریداری کنید. برای خرید سوغاتی های تبریز کافی است به قنادی ها و آجیل فروشی ها سری بزنید و خوراکی های مورد علاقه خود و عزیزانتان را تهیه کنید. در اینجا سوغاتی های تبریز را به شما معرفی می کنیم تا در سفرتان بدانید چه چیزهایی از تبریز خریداری کنید.

شیرینی نوقا

شیرینی نوقا یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین شیرینی ها و سوغاتی های تبریز و مثل گز اصفهان است. نوقا را برای جشن ها و سفره های عید استفاده می کنند و ارزش بسیاری برای مردم تبریز دارد. این شیرینی بخشی از فرهنگ این خطه از ایران به شمار می آید که از سفیده تخم مرغ و شکر یا عسل و گردو و وانیل تهیه می‌شود و برخی هم از نان میکادو برای درست کردن این شیرینی خوشمزه استفاده می‌کنند. آوازه این شیرینی به کشور‌های اروپایی هم رسیده که به عنوان دسری لذیذ سرو می‌شود.

شیرینی اریس

این شیرینی قدیمی که دارای قدمت زیادی در شهر تبریز است، به عنوان یک سوغاتی اصیل در این شهر محسوب می‌شود. این شیرینی لذیذ در طعم‌های مختلف کاکائویی و پرتقالی می‌توانید خریداری کنید این شیرینی آنقدر خوشمزه است که هر کس برای اولین بار آن را بخورد شیفته آن می‌شود. اریس از شیر، شکر، وانیل، پسته و کاکائو و... تهیه می‌شود.

قرابیه تبریز

معروف ترین و گرانترین سوغاتی شهر تبریز، شیرینی قرابیه است که این شیرینی در این شهر برای مراسم های عید و مراسم های مذهبی و باستانی مورد استفاده می باشد و طعم بسیار خوشمزه ای دارد. این شیرینی خوشمزه از آرد و تخم مرغ و وانیل و تخم مرغ و مواد دیگر تهیه می‌شود و روی این شیرینی مقدار زیادی مغز پسته و بادام ریخته می شود. این شیرینی با طعم های مختلفی مانند گردویی و پسته ای درست می شود و با بهترین کیفیت‌ها به مسافران عرضه می شود.

IU

 

 

 

باقلوا سوغات معروف تبریز

در سفر خود اگر به دنبال شیرینی و سوغات خوشمزه هستید باقوا را انتخاب کنید، زیرا بهترین و خوشمزه ترین شیرینی تبریز است که و در انواع مختلفی در کشورهای دیگر در حوزه مدیترانه و شهر های مختلف ایران تهیه می شود. این باقلوا همام باقلوای استانبول و در نوع خود بی نظیر است. این شیرینی لذیذ از خمیر ورقه ای و کره و مغز گردو و هل و پسته و شیره ای مخصوص درست می شود و در طعم های پسته ای و نارگیلی و بادامی که در شکل های مربع و لوزی و لوله ای در بازارهای تبریز وجود دارند. این سوغاتی به دلیل اینکه طرفداران زیادی دارد در بسیاری از شهرهای دیگر هم وجود دارد.

شیرینی کنجدی

این شیرینی نه تنها در تبریز بلکه در استان آذربایجان شرقی سوغاتی معروف و بسیار خوشمزه ای است. مردم تبریز از این شیرینی در دور همی ها و شب نشینی ها برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده می کنند. این شیرینی لذیذ را با کنجد و شکر و زرده تخم مرغ تهیه می شود.

 

حلوا بزرک یا زره حلواسی

این حلوا یکی از خوشمزه ترین شیرینی های متعلق به تبریز که رنگ تیره ای دارد و نظر بسیاری از گردشگران را جلب کرده است. این نوع شیرینی حاوایی عطر خوبی دارد که از دانه های روغنی بزرک که جزئی از کتان است درست می‌شود. این حلوا خاصیت درمانی هم دارد و برای بیماری های مفصلی و استخوانی مفید و این شیرینی را می توانید از شیرینی فروشی ها و عطاری های تبریز تهیه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه