رپرتاژ اگهی /

آیا در پروسۀ باربری نیازی به کمک ما هست یا نه؟

آیا در پروسۀ باربری نیازی به کمک ما هست یا نه؟
کدخبر : 16868

اگر از شرکت‌های خدماتی برای باربری و جا به جایی وسایل خود کمک گرفته باشید، ممکن است برایتان سوأل باشد که آیا نیازی به کمک شما در این پروسه هست یا خیر؟ چرا که خود کارگران و افراد شاغل در این زمینه سیستم خاصی برای بسته بندی و جا به جایی وسایل شما دارند.

 

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت اتوبار و باربری را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک شرکت باربری در تهران باشید می‌توانید درخواست باربری ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

 

 

mjmj

 

چگونه می‌توان به آن‌ها کمک کرد بدون اینکه مزاحم کارشان شد؟ در این مقاله به این مسئله می‌پردازیم.

 

جدا کردن وسایل برقی:

قبل از اسباب کشی، خودتان وسایل برقی را از برق بکشید و آن‌ها را آمادۀ بسته‌بندی کنید. اگر خودتان دربارۀ نحوۀ از برق کشیدن و بسته بندی وسایل حساسیت دارید، بهتر است از چند روز قبل این کار را انجام دهید و آن را به عهدۀ کارگران نگذارید. قبل از جا به جایی هر وسیله‌ای و هر اقدامی، دقت کنید که به برق وصل نباشد مثلاً برای یخ زدایی فریزر، دقت کنید که فریزر به برق وصل نباشد. قطع کردن اتصال برق به دستگاه دی وی دی پلیر، قهوه ساز، لامپ‌ها و هر وسیلۀ برقی دیگر، از اقدامات مهمی است که قبل از جا به جایی بایستی انجام شود.

 

خالی کردن دیوارها:

در مرحلۀ بعد تمام دیوارهای خانه را چک کنید که چیزی به آن‌ها آویزان و یا وصل نباشد. خالی کردن دیوارها چند روز قبل از جا به جایی بهتر از موکول کردن این کار به خود روز جا به جایی است. همۀ عکس‌ها، تابلوهای نقاشی، ساعت دیواری، آینه و هرچیزی را که به دیوار وصل بود، از آن جدا کنید و همه را جلوی چشم بگذارید تا در روز جا به جایی، بسته بندی شوند.

 

 

uiui

 

جمع کردن وسایل در یک جا:

اگر وسایلی دارید که قصد جا به جاییشان را ندارید، همه را در یک مکان مشخص جمع کنید. این کار بهتر از این است که تازه روز جا به جایی یکی یکی به آن‌ها اشاره کنید و به کارگرها بگویید که این‌ها جا به جا نشوند. جمع کردن وسایل موردنظر در یک مکان، به نفع کارگران نیز است. بسیاری از افراد وسایلی نظیر شارژرها، نامه‌ها و داروها را روی کابینت می‌گذارند تا کارگران آن‌ها را بسته بندی نکنند.

 

وسایل بیرون منزل یادتان نرود!

احتمالاً وسایلی را که بیرون منزل دارید، آمادۀ جا به جایی نکنید یا به کلی آن‌ها را فراموش کنید. دستگاه چمن زن و برف روب از جمله وسایلی هستند که بایستی از بنزین خالی شوند تا بتوان آن‌ها را جا به جا کرد. می‌توانید بنزین این دستگاه‌ها را خالی و یا وارد دستگاه فرد دیگری کنید.

 

 

ghgh

 

برخی از وسایل را جلوتر جمع کنید.

بهتر است بسته بندی وسایل را خودتان انجام ندهید زیرا دخالت در کار شرکت خدماتی و کارگران باعث می‌شود که مجبور شوند زمان بیشتری را صرف دوباره کاری کنند. ولی اگر تمایل به بسته بندی یک سری از وسایل خود را داشتید، آن‌ها را با دقت بسته بندی کنید و رویشان برچسب بزنید مخصوصا اگر وسایل ارزشمندی باشند. اگر دسترسی به نایلون حبابدار دارید، می‌توانید از آن استفاده کنید هرچند کارگران مجهز به این وسایل هستند. 

سعی کنید در روز جا به جایی، مزاحم کارگران نشوید و فضای کافی به آن‌ها بدهید. اسباب کشی می‌تواند امری بسیار راحت باشد به شرط اینکه آمادگی لازم داشته باشید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه