رپرتاژ اگهی /

چطور خشکشویی ارزان اما با کیفیت را انتخاب نماییم؟

چطور خشکشویی ارزان اما با کیفیت را انتخاب نماییم؟
کدخبر : 17375

انتخاب خشکشویی ارزان اما باکیفیت یکی از دغدغه های بزرگمان خصوصا در روزهای نزدیک به عید خواهد بود. اما این نگرانی همیشه وجود دارد که چطور خشکشویی را پیدا کنیم که علاوه بر ارزان بودن کیفیت مناسبی داشته باشد و علت ارزانی ان کیفیت بد نباشد. اگر شما نیز کنجکاوید در این مقاله ما را همراهی کنید.

چطور خشکشویی ارزان اما با کیفیت را انتخاب نماییم؟

انتخاب ارزان ترین ها همیشه برایمان دغدغه است. البته بهتر است این جمله را این گونه اصلاح نماییم که انتخاب بهترین و ارزان ترین دغدغه ی همه ی ماست. خشکشویی ها عموما قیمت های متفاوتی دارند و گاهی اوقات قیمت بسیار بالای خدمات یک نفر به منزله ی کیفیت بالای ارائه شده نمی باشد. اگر شما نیز می خواهید شاخص های یک خشکشویی ارزان اما با کیفیت را بدانید در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

در ابتدا باید بدانیم که مبلغ پرداختی ما صرف چه اموری در خشکشویی می شود سپس با انتخاب کسی که بهترین مدیریت هزینه را دارد می توانیم خشکشویی ارزان و با کیفیت خود را انتخاب نماییم.

عمده هزینه ی یک خشکشویی صرف تامین انرژی دستگاه ها و مواد اولیه می شود. این بخش اصلی ترین تاثیر را بر کیفیت نیز خواهد داشت. لذا اگر مدیریت هزینه در این مورد اصولی باشد هزینه ی نهایی بسیار مناسب خواهد بود.

مرکز هزینه ی بعدی که باید به آن توجه داشت محل خشکشویی است. از آنجا که خشکشویی ها به مکان قرار داشتن وابستگی بسیاری دارند عده ای سعی دارند در مسیر های شلوغ تر و یا مکان های لوکس تر اقدام به احداث یک خشکشویی نمایند. در این حالت باید توجه داشته باشید که در نهایت این شما هستید که هزینه ی آن مکان را دارید پرداخت می نمایید.

آخرین مطلب تامین سود خشکشویی است. اینکه خشکشویی انتخابی شما چه حاشیه ی سوری را در نظر دارد از موثر ترین فاکتور ها بر هزینه ی نهایی است. یکی از خشکشویی هایی که حاشیه سود کم دارند خشکشویی آنلاین لاوسته می باشد. اگر شما نیز برای دانستن راز کم بودن هزینه ی خشکشویی لاوسته و هم رده های آن کنجکاوید در ادامه ی مقاله ما را همراهی کنید.

 

jkjk

خشکشویی های بزرگ

لازمه ی خشکشویی ارزان کنترل حاشیه سود است!

اولین لازمه ی یک خشکشویی ارزان کنترل حاشیه ی سود است. بدین معنا که باید کل سود مد نظر را میان خدمات و محصولات ارائه شده تقسیم و کنترل نماید. تنها در حالتی که این تقسیم عادلانه و درست صورت گرفته باشد یک مشتری احساس خواهد کرد خدمات خوب و قیمت مناسب را دریافت نموده است.

اولین لازمه ی این کار افزایش خدمات و محصولات است. برای مثال دو کارخانه با ظرفیت تولید یکسان را در نظر داشته باشید که یکی روزانه 1000 شکلات تولید می کند و دیگری روزانه 100 شکلات. قطعا محصولات کارخانه اول ارزان تر خواهد بود.

خشکشویی های انلاین دقیقا مشابه همان کارخانه اول هستند. در واقع انلاین بودن نحوه ارائه خدمات سبب شده تا مخاطبان بیشتری داشته باشند و امکان ارائه خدمات به مشتریان بیشتری را مهیا نمایند. اما نکته ی قابل توجه میزان کیفیت است. هنوز هم عده ی زیادی اعتماد به کسب و کارهای اینترنتی برایشان سخت است. اما با انتخاب مکانی که تا کنون مشتری ناراضی نداشته است می توانید اسوده خاطر باشد. خشکشویی لاوسته یکی از خشکشویی های انلاین است که طی سال ها فعالیت تاکنون مشتری ناراضی نداشته و به گفته خودشان این موفقیت را مدیون تیم حرفه ای کنترل کیفیت خود هستند.

 

jkjkkkkkk

شست و شوی اصولی

استفاده از تکنولوژی روز ضامن تبدیل شدن به خشکشویی ارزان

عمده ترین هزینه خشکشویی ها هزینه مواد شوینده و کمکی است. انتخاب شوینده مناسب و با کیفیت سبب لبخند رضایت بر لب مشتریان خواهد بود. اما این امر در تناقضی عجیب با کاهش هزینه ها است. متاسفانه قیمت یک شوینده نرمال که مورد مصرف خانگی است نیز به نسبت زیاد است حال یک خشکشویی که باید مقدار بسیار زیادی از این مواد را تامین کند چه کند؟

خوشبختانه مسائل کمی است که با کمک تکن.ل.ژی قابل حل نباشند. امروزه با پیشرفته شدن دستگاه های شست و شو نرم مصرف شوینده ها کاهش یافته است. این مسئله علاوه بر کاهش هزینه ها سبب حفظ هرچه بیشتر کیفیت لباس ها و پارچه خواهد شد.

بجز مواد شوینده جهت حفظ رنگ، حفظ لطافت، جلوگیری از آسیب به تار و پود . غیره مواد شیمیایی مختلفی استفاده میشد. اما امروزه به دلیل امکان استفاده از بخار آب با دماهای مختلف این آسیب ها به حداقل رسیده است و نیازی به استفاده از شوینده ها نیست.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از دستگاه های به روز و مطابق تکنولوژی جدید مصرف کمتر آب و برق است. بعد از شوینده عمده هزینه های مصرفی متعلق به انرژی است که دستگاه های جدید با گرید مصرف بهتر این مشکل را رفع می کنند.

یک هزینه ی دیگر که به علت ضمنی بودن به آن توجه نمی شود، هزینه ی تعمیرات و نگهداری دستگاه ها است. دستگاه های قدیمی سریع تر خراب می شوند و اکثر آنها قابل تعمیر نیستند. چرا که قطعات مورد نیازشان دیگر تولید نمی شود و قابل تامین نیست.

تنها مسئله ی نگران کننده هزینه ی این ماشین آلات است. شاید با خود بگویی قطعا تجهیزات مطابق تکنولوژی روز هزینه ی گزافی دارد که در نهایت سبب افزایش قیمت خدمات ارائه شده خواهد شد. اما اینگونه نیست. ماشین آلات جزء هزینه های اولیه محسوب می شوند. یعنی قرار نیست همان ماه اول هزینه ی این وسایل جبران شود. در اصول بررسی هزینه نهایی محصول تا زمان مستهلک شدن یک دستگاه که عموما 10 الی 15 سال است را محاسبه کرده و هزینه معادل را سرشکن می کنند. در واقع دستگاه آنقدر که در کاهش هزینه تاثیر دارند در افزایش آن تاثیر گذار نخواهند بود.

 

iouyyyyyyyyy

استفاده از ماشین آلات به روز

خشکشویی لاوسته با صرف هزینه و وقت و چیدمانِ سازمانی صحیح توانسه است یکی از بروز ترین خشکشویی های ممکن باشد. که همین امر آنها را به یک خشکشویی ارزان تبدیل کرده است. در واقع امروزه دیگر با ارزان بودن یک محصول و خدمات دیگر نیاز نیست اولین توجهتان پایین بودن کیفیت باشد. چرا که با رعایت اصول اجرایی و مدیریتی می توان بسیاری از هزینه ها را کاهش داد ولی نه تنها از کیفیت کاسته نشود؛ بلکه به ان افزوده خواهد شد.

آخرین مطلب در انتخاب خشکشویی ارزان انتخاب مکانی است که خدمات جمع آوری و تحویل داشته باشد. درست است که شما هزینه رفت و آمد برای خدمات خشکشویی را به خودت خشکشویی پرداخت نمی کنید؛ اما در نهایت هزینه نهایی صرف شده برای یک خدمت یکسان در حالت دوم بیشتر است و از سوی دیگر زمان بیشتری نیز از شما گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه