رپرتاژ اگهی /

آیا سرمایه گذاری در کبک کانادا راهی مطمئن و پرسود است؟

آیا سرمایه گذاری در کبک کانادا راهی مطمئن و پرسود است؟
کدخبر : 18189

کانادا کشوری عالی برای سرمایه گذاری است. چه چیزی بهتر از اینکه سرمایه هایتان را در کانادا بکار بگیرید و با ثبت شرکت، برنامه استانی، خود اشتغالی، خرید اوراق قرضه و سایر روش های سرمایه گذاری، به کانادا مهاجرت کنید.

اگر می خواهید با کمترین ریسک ممکن، بیشترین سود را از سرمایه های خود بدست بیاورید، بهتر است که انتخاب خود را متمرکز بر سرمایه گذاری در کانادا کنید.

 

کانادا 10 استان دارد که هر کدام قوانین خودشان را دارند و در نهایت تحت امر قوانین دولت فدرال این کشور هستند. فردی که قصد سرمایه گذاری در کانادا را دارد، باید بداند که با توجه به روش سرمایه گذاری انتخابی اش، کدام یک از استان های کانادا برایش مناسب تر است. به عنوان مثال، روش ثبت شرکت، خرید ملک و استانی، در استان ونکوور خوب است، ولی روش استارتاپ برای این استان، چندان مناسب نیست و بهتر است با انتخاب این روش، استان های نیوبرانزویک و یا لابرادور را انتخاب کنید.

 

برنامه پذیرش استانی برای سرمایه گذاری افراد خارجی، در ایالت های بریتیش کلمبیا و ساسکاچوان، بیشترین میزان موفقیت را دارد و اگر قصد سرمایه گذاری با روش استانی را دارید، بهتر است این استان ها را برگزینید. اما در میان استان های مختلف کانادا، نام استان کبک می درخشد. سرمایه گذاری در کبک کانادا هم می تواند گزینه مناسبی باشد. این استان که زبان رایج ساکنین آن فرانسوی می باشد، به عنوان یکی از برترین استان های این کشور نیز شناخته می شود. در این مطلب می خواهیم برای شما سرمایه گذاری در کبک کانادا را معرفی کنیم و شرایط آن را به کلی شرح دهیم. برای کسب اطلاعات کامل در این زمینه، تا انتها همراه ما باشید...

 

kebek.jpg (700×420)

کبک کانادا را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید

سرمایه گذاری در کبک، به این صورت است که فرد متقاضی، باید حداقل سرمایه ای زیاد با مبالغ میلیون دلاری داشته باشد و یا اینکه معادل همین سرمایه را در قالب ملک، پول نقد و سهام داشته باشد. دولت کانادا آمار دقیق از سرمایه هایی که در این کشور دارید را می داند و با توجه به شرایطی که به صورت فردی دارید، کمک می کند تا به سود آوری و بعضا اقامت دائم این کشور دست یابید.

چرا که شما به عنوان یک فرد خارجی، سرمایه هایی را وارد چرخه اقتصاد کانادا می کنید و در بهبود هر چه بیشتر شرایط کانادا موثر هستید. شاید کبک را به عنوان استانی بشناسید که بیشتر در زمینه جذب دانشجویان نخبه و یا نیروهای کاری حرفه ای شناخته شده است. اما باید بدانید که استان کبک هم برای سرمایه گذاری ظرفیت های خوب و قابل توجهی دارد.

برای سرمایه گذاری در کبک کانادا محدودیت سنی با توجه به روش انتخابی شما وجود دارد و هر روشی، سن خاصی را می طلبد. از طرفی نیازی به دریافت مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه با نمره بالا نیست و شما در صورتی که نمره 4 یا 5 را در آزمون آیلتس بدست بیاورید، می توانید برای ورود به خاک کانادا از طریق سرمایه گذاری، ویزا بگیرید.

از دیگر مزایای روش سرمایه گذاری در کانادا، نیاز نداشتن به دریافت مدرک دانشگاهی خاص و ویژه است. همچنین شما به عنوان یک سرمایه گذار، می توانید برای خانواده تان نیز اقامت کانادا بگیرید و آن ها را در کنار خود داشته باشید. همچنین نیازی ندارید بلافاصله بعد از ورود به کانادا، اقدام به راه اندازی یک کسب و کار در کانادا کنید.

اینکه بتوانید برای خودتان و اعضا خانواده تان، تمامی امکانات و خدمات بهداشتی و رفاهی کانادا را کاملا رایگان فراهم کنید و شرایط برای تحصیل فرزندانتان در کانادا را رقم بزنید، بسیار عالیست. آموزش رایگان عمومی برای شما نیز باعث پدید آمدن فرصت های ایده آلی برای شما می شود.

 

 

kebek2.jpg (700×420)

 

سرمایه گذاری در کانادا شرایط اقامت دائم شما را فراهم می کند

روش های سرمایه گذاری در کانادا هر یک به نوبه خود، مسیری را برای اخذ اقامت دائم شما به وجود می آورند. به عنوان مثال اگر شما در کشور خودتان مدیر عامل یک شرکت باشید و نیروهای زیادی برای شما کار می کنند؛ به راحتی می توانید به واسطه سوابق مدیریتی خود، بیمه ای که برای پرسنل کرده و مالیاتی که پرداخت می کنید، می توانید از کانال مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری وارد شوید و به ثبت شعبه جدیدی از شرکت خود در این کشور بپردازید. برای اینکه این راه مهاجرتی را بدون مشکل و به راحتی سپری کنید، می توانید از موسسات مهاجرتی معتبر و وکلای کار کشته کمک بگیرید. به عنوان مثال، موسسه مهاجرتی پارسی کانادا، یک مجموعه حرفه ای و مطمئن است که با بیش از 200 پرونده مهاجرتی موفق، در دسته برترین موسسات مهاجرتی کشور قرار گرفته است. ویزای سرمایه گذاری کانادا با موسسه مهاجرتی پارسی کانادا قطعا بهترین اتفاق در زندگی تان خواهد بود و منجر به چشم اندازهای تازه ای در کسب و کارتان می شود. اگر به دنبال این هستید که با استفاده از روش های سرمایه گذاری در کانادا و ثبت شرکت در این کشور با رعایت تمامی اصول قانونی، به کشور کانادا مهاجرت کرده و اقامت این کشور را از آن خود کنید، تنها کافی است که فرم ارزیابی مهاجرتی موسسه پارسی کانادا را پر کرده و منتظر تماس مشاوران باشید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه