رپرتاژ اگهی /

هتل های محبوب کیش از نظر گردشگران

هتل های محبوب کیش از نظر گردشگران
کدخبر : 18265

یکی از عوامل مهم در تعیین مقصد مسافرت، شرایط عمومی شهر مقصد و خدمات رفاهی محل اقامت است. با این ویژگی‌ها یکی از بهترین مقصدهای مسافرت در کشور جزیره کیش به‌‌حساب می‌آید. اقتصاد این جزیره بر مبنای توریست و گردشگر بوده، به همین‌ دلیل به دو ویژگی ذکر شده بسیار اهمیت می‌دهند. هتل های کیش از خدمات و امکانات رفاهی خوب بهره می‌برند. از هتل‌های خوب جزیره کیش می‌توان به هتل داریوش کیش، هتل پارمیس، هتل مارینا پارک، هتل بین‌المللی کیش اشاره کرد. پس با ما همراه باشید تا بیشتر با این هتل‌ها معروف و محبوب آشنا شویم.

 

yyyyyyyyyy

هتل پارمیس

هتل پارمیس کیش یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های کشور و جزیره کیش است که در آبان ماه سال ۱۳۸۵ افتتاح شد. ساختمان هتل با طراحی خاص و مدرن در هفت طبقه بنا شده و ۱۶۸ اتاق و سوئیت زیبا و مجهز به همه امکانات رفاهی دارد. موقعیت مکانی بسیار عالی این هتل و نزدیکی آن به مراکز خرید باعث شده اقامتگاهی مناسب برای بسیاری از مسافران و گردشگران کیش باشد.

 موقعیت مکانی هتل پارمیس

اقامت در هتل پارمیس (با قرارگیری در میدان پردیس) دسترسی آسان به مراکز خرید از جمله پردیس ۱ و ۲ و مناطق تفریحی جزیره را برایتان درپی خواهد داشت. هتل پارمیس با کادری آموزش‌دیده و مجرب، در فضایی دلپذیر و به‌یادماندنی مسافرتی خاص و بی‌نظیر را برای شما به‌ارمغان می‌آورند. از دیگر هتل های کیش با این موقعیت مکانی می‌توان به هتل داریوش کیش و هتل ترنج اشاره کرد.

امکانات وخدمات رفاهی هتل پارمیس

ساختمان هتل پارمیس از خدمات رفاهی و امکاناتی نظیر پارکینگ، آتلیه، مرکز خرید، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، شبکه پخش فیلم، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری (خشکشویی)، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، روزنامه روز، کافی‌نت، فضای سبز، سالن بیلیارد، آرایشگاه، خدمات تور، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، خدمات ویژه برای افراد دارای معلولیت، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و... بهره می‌برد و مهمانان این هتل می‌توانند از خدمات رفاهی آن استفاده کنند.

 

همچنین از ویژگی‌ها و خدمات اتاق‌های این هتل می‌توان به لوازم بهداشتی، آب رایگان، رخت آویز، IPTV، شبکه پخش فیلم، میز تحریر، روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، تلویزیون، اینترنت، سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، دراور، آباژور، چای‌ساز، بالکن، کمد لباس مینی‌بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اطفای حریق، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و... اشاره کرد. همچنین این هتل از رستورانی با ظرفیت 240 نفر و پارکینگی به ظرفیت 20 خودرو بهره می‌برد.

هتل مارینا پارک

هتل پنج ستاره و بین‌المللی مارینا پارک واقع در زیباترین موقعیت جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از 10 هکتار در سال ۱۳۹۰ احداث شد. دو طرف هتل، ساحل زیبای خلیج فارس خودنمایی می‌کند که اولین ویژگی هتل مارینا پارک کیش محسوب می‌شود و همچنین فضای سبز آن با گونه‌های گیاهی متنوع و آب‌نماهای جذاب، هتل مارینا را در سراسر جزیره متمایز می‌سازد. ساختمان هتل با معماری منحصربه‌فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن کنار طبیعتی بکر، چشم‌نواز و ساحل اختصاصی نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و تعریف جدیدی از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد. از دیگر هتل‌های کیش با این چشم‌انداز می‌توان به هتل بین‌المللی کیش ، هتل ترنج اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل مارینا

هتل مارینا کمی با مراکز خرید و اماکن تاریخی و تفریحی جزیره فاصله دارد. این مسافت زیاد نبوده و می‌توانید با تاکسی در کم‌تر از 10 دقیقه به همه مراکز خرید و اماکن تفریحی کیش دسترسی پیدا کنید. کادر مجرب و آموزش‌دیده این هتل مسافرتی به‌یادماندنی را برای شما به‌ارمغان می‌آورند.

 

hhhhhhhhhhh

 

امکانات و خدمات رفاهی هتل مارینا

خدمات رفاهی و امکانات هتل مارینا بی‌مانند و بسیار عالی است. خدمات این هتل عبارت‌ هستند از لابی، آسانسور، فروشگاه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه روز، بازی ویدئویی، کافی‌نت، شبکه پخش فیلم، فضای سبز، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم اعلام حریقف کرایه اتومبیل (بدون راننده)، زمین تنیس، جکوزی، خدمات باربری، سالن ورزشی، پارکینگ، استخر، سونا، نمازخانه، مرکز خرید، ماساژ، خودپرداز، خدمات خانه‌داری، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت در لابی، لاندری (خشکشویی)، خدمات تهیه بلیط، تلویزیون در لابی، دستگاه واکس کفش، ترانسفر برگشت با هزینه، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات و...

همچنین از امکانات رفاهی و خدمات اتاق‌ها می‌توان به روم‌سرویس، IPTV، شبکه پخش فیلم، پاورسوئیچ، دراور، صبحانه، یخچال، مبلمان، آباژور، چای‌ساز، کمد لباس، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی‌بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفای حریق، تلویزیون، اینترنت، میزتحریر، تلویزیون، آب رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و... اشاره کرد.

در این مطلب دوتا از بهترین هتل های کیش را برای شما معرفی کرده‌ایم. هتل‌های خوب جزیره کیش به همین دو مورد ذکر شده ختم نمی‌شود. از دیگر هتل‌های پنچ ستاره کیش می‌توان به هتل داریوش کیش، هتل بین‌المللی کیش و... اشاره کرد. شما می‌توانید برای رزرو این هتل‌ها به سایت علی بابا مراجعه کنید و از آخرین قیمت‌ها و تورها مطلع شوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه