رپرتاژ اگهی /

استعلام قیمت و خرید انواع تجهیزات آب و فاضلاب در لوله آنلاین

استعلام قیمت و خرید انواع تجهیزات آب و فاضلاب در لوله آنلاین
کدخبر : 18857

سپتیک تانک، منهول پلی اتیلن، دریچه منهول و انشعاب گیر از ضروری‌ترین اقلام لازم برای نصب و تعبیه‌ی خطوط فاضلاب در زیرساخت‌های شهری و موارد خانگی به شمار می‌رود. منهول پلی اتیلن یا آدم رو، یک نوع از لوازم صنعتی می‌باشد که برای اتصالات لوله‌های فاضلاب و درون شهری بسیار پرکاربرد است. بدون شک می‌توان گفت که آدم رو به دریچه منهول نیاز دارد و دریچه منهول همان پوششی است که بارها و بارها در خیابان‌های شهری دیده‌ایم و بدون آنکه بدانیم چقدر کاربرد دارد، از کنار آن ه سادگی گذشته‌ایم.

 

 

سپتیک تانک، منهول پلی اتیلن، دریچه منهول و انشعاب گیر از ضروری‌ترین اقلام لازم برای نصب و تعبیه‌ی خطوط فاضلاب در زیرساخت‌های شهری و موارد خانگی به شمار می‌رود. منهول پلی اتیلن یا آدم رو، یک نوع از لوازم صنعتی می‌باشد که برای اتصالات لوله‌های فاضلاب و درون شهری بسیار پرکاربرد است. بدون شک می‌توان گفت که آدم رو به دریچه منهول نیاز دارد و دریچه منهول همان پوششی است که بارها و بارها در خیابان‌های شهری دیده‌ایم و بدون آنکه بدانیم چقدر کاربرد دارد، از کنار آن ه سادگی گذشته‌ایم.

 

همچنین در بحث تأسیسات شهری و ساختمانی، باید بدانیم که سپتیک تانک نیز یکی دگر از اقلام پرکاربردی است که در عمق زمین وجود دارد و انشعابات را به یکدیگر متصل می‌کند. انشعاب گیر هم دقیقا آن قطعه‌ای است که رابط بین خط اصلی انشعاب با سایر انشعاب‌ها می‌باشد. حال اگر چگونگی قیمت این دست از اقلام تأسیساتی فکرتان را به خود مشغول کرده است، باید بدانید که چون هر یک از این قطعات در صنعت تولید می‌شوند و وابسته به فرآورده‌های نفتی می‌باشند، قیمت آن‌ها دائماَ در حال تغییر است. البته که جای هیچگونه نگرانی نیست؛ چرا که می‌خواهیم نحوه استعلام قیمت انواع تجهیزات آب و فاضلاب را در لوله آنلاین رصد کنیم.

 

 

استعلام قیمت انواع تجهیزات آب و فاضلاب به چه مواردی بستگی دارد؟

بدیهی است که ساختار منهول پلی اتیلن با وضعیت بدنه سپتیک تانک و حتی انشعاب گیر متفاوت است. به همین خاطر، نحوه استعلام قیمت هر کدام نیز با دیگری فرق دارد و باید پارامترهای مختص به خودشان را مد نظر داشته باشید. برای نمونه قیمت منهول پلی اتیلن براساس قطر و ارتفاع آن محاسبه می‌شود و هزینه خریداری دریچه منهول به استقامت و کلاف آن بستگی دارد. سپتیک تانک و انشعاب گیر هم مبتنی بر ویژگی‌هایی که در ساختار خود دارند، قیمت گذاری می‌شوند و به مرحله فروش می‌رسند. در ادامه به بررسی دقیق‌تر ساختار و تنوع هر کدام از تجهیزات آب و فاضلاب می‌پردازیم.  

 

معرفی منهول پلی اتیلن و ویژگی‌های ساختاری آن

تغییر جهت مسیر فاضلاب و تغییر چندین مسیر به یک مسیر واحد از کاربردهای مهم و اساسی منهول پلی اتیلن است. ساختار منهول پلی اتیلن مبتنی بر ویژگی‌های ساختاری آن است. به طوری که ساختار و قدرت بدنه‌ی منهول پلی اتیلن در مقایسه با لوله‌های ساده، بسیار بیشتر است و توانایی مقاومت آن در برابر ضربه‌ها و فشارهای وارده، در درجه‌های بالایی قرار دارد. به همین خاطر، ماده اصلی تشکیل دهنده منهول به گونه‌ای است که در برابر سخت‌ترین و شدیدترین ضربه‌ها، سوراخ نشود و نشتی پیدا نکند.

 

 

رنگ منهول پلی اتیلن تاثیر چندانی در نحوه نصب و تعبیه‌ی آن‌ها ندارد. اما قطر و ارتفاع منهول پلی اتیلن از نظر نحوه‌ی نصب و چگونگی تعبیه‌ی آن و مطابقت با سایر لوله‌های فاضلاب بسیار تاثیرگذار است. در همین راستا باید بدانید که قطر و ارتفاع منهول پلی اتیلن است که موجب تفاوت قیمت در آن‌ها می‌شود. در برخی منابع نیز نحوه‌ی نصب آن، تاثیر بسزایی در روند افزایش یا کاهش قیمت این نوع لوازم صنعتی دارند.

 

خرید منهول پلی اتیلن فاضلابی با بهترین قیمت

 

معرفی دریچه منهول و ویژگی‌های ساختاری آن

همانطور که چاه‌های فاضلابی و مخابراتی به منهول پلی اتیلن نیاز دارند، دریچه منهول نیز یکی از اقلام لازم و ضروری این دست از مکان‌ها می‌باشد. رنگ دریچه منهول بیانگوی نوع کاربرد آن‌ها است. برای نمونه دریچه منهولی که در مناطق پرتردد استفاده می‌شود، در مقایسه با دریچه منهولی که در مخابرات کاربرد دارد، رنگ متفاوتی دارند.

 

 

دریچه منهول برخلاف منهول پلی اتیلن از یک نوع از جنس‌های چدن (داکتیل و خاکستری)، آهن، فولاد، کاپوزیت، نانوکامپوزیت و کوپلیمری است و براساس نوع کلاف و میزان استقامت‌شان دسته بندی می‌شوند. حتی قطر دریچه‌های منهول نیز در فرآیند انجام کار و قیمت نهایی آن‌ها موثر است. نوع کامپوزیت آن برای آب و فاضلاب و مخابرات کاربرد بیشتری دارند.

 

معرفی سپتیک تانک و ویژگی‌های ساختاری آن

جنس سپتیک تانک همانند جنس منهول پلی اتیلن است. با این تفاوت که سپتیک تانک در مقابل منهول پلی اتیلن، کاربرد بسیار بیشتری دارد. تصفیه دائم، آب بندی کامل و عدم صدمه در حوادثی مانند زلزله از مزایای سپتیک تانک است که در ابعاد دلخواه ساخته و تولید می‌شود. در روند استعلام قیمت سپتیک تانک، خواسته‌های شما هم به اندازه کافی در قیمت نهایی آن موثراند. اینطور می‌توان برداشت کرد که هر چقدر ابعاد سپتیک تانک شما بزرگتر باشد، هزینه‌های لازم برای ساخت و تکمیل بدنه‌ی آن بیشتر است. به همین خاطر ابتدا سعی کنید تا نیازهای خودتان را در نظر بگیرید و سپس اقدام به سفارش سپتیک تانک بدهید.

خرید سپتیک تانک با بهترین قیمت از لوله آنلاین

معرفی انشعاب گیر و ویژگی‌های ساختاری آن

انشعاب گیر همانند منهول پلی اتیلن جزو اقلام ضروری و لازم برای تخلیه درست و اصولی چاه فاضلاب است. اگر ساختار بدنه انشعاب گیر به اندازه‌ی کافی درست و اصولی نباشد، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که فرآیند تخلیه چاه به طور صددرصد قابل انجام است؛ چرا که هر گونه سوراخ یا نشتی می‌تواند تمامی تلاش‌های شما را برای پاکسازی آلودگی‌ها افزایش به هدر بدهد.

 

خرید انواع انشعاب گیر فاضلابی از لوله آنلاین با بهترین کیفیت

 

 

لوله‌های انشعاب گیر براساس کاربردهای متفاوتی که دارند، در یکی از 4 دسته‌ی فوق قرار می‌گیرند. سایز 110، 125، 160 و 200 همان 4 نوع دسته‌ی انشعاب گیرها هستند که در اکثر مواقع، سایز 160 آن برای فاضلاب‌های صنعتی کاربرد دارد. به طور کلی، تنها ابعاد متفاوت انشعاب گیر می‌تواند موجب ایجاد تمایز در قیمت نهایی آن‌ها شود. در غیر اینصورت، مورد دیگری برای تغییر قیمت آن وجود نخواهد داشت.

 

استعلام قیمت و خرید انواع تجهیزات آب و فاضلاب در لوله آنلاین

همه‌ی این‌ها را در رابطه با استعلام قیمت تجهیزات آب و فاضلاب (منهول پلی اتیلن، دریچه پلی اتیلن، سیستیک تانک و انشعاب گیر) بیان کردیم. اکنون نوبت به معرفی مجموعه‌ی صنعتی می‌رسد که با یک گشت کوتاه مدت می‌توانید استعلام قیمت این تجهیزات را مطابق با آخرین تغییرات بگیرید.

لوله آنلاین می‌تواند تمامی نیازهای افراد شاغل در حوزه‌ی صنعت را برطرف کند. زیرا قیمت تمامی تجهیزات صنعتی در سایت لوله آنلاین مطابق با آخرین تغییرات درج شده است. تنوع تجهیزات صنعتی در لوله آنلاین آنقدر زیاد است که شما بدون نیاز به اتلاف وقت می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید و در نهایت با عضو شدن در باشگاه مشتریان لوله آنلاین می‌توانید از آخرین تغییرات در قیمت به روز تجهیزات صنعتی مطلع شوید.

 

محصولات لوله آنلاین در یک نگاه

  • لوله پلیکا V.C-U
  • لوله پلی اتیلن E
  • لوله کاروگیت (پلی اتیلن دوجداره فاضلابی) 31.5 و 16 کیلونیوتن
  • لوله فایبرگلاس R.P
  • لوله جدار چاه فولادی و یو پی وی سی
  • منهول پلی اتیلن
  • سپتیک تانک
  • تامین تجهیزات صنعت آب، آبیاری و فاضلاب شیرآلات، اتصالات

آدرس دفتر مرکزی : همدان، میدان امام خمینی، خیابان شهدا، جنب بانک توسعه تعاون، ساختمان لوله آنلاین

تلفن تماس: 021284232

تلفن تماس: 02128424700

پست الکترونیک: LOOLEHONLINE@GMAIL.COM

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را در سایت لوله آنلاین ثبت کنید تا هر هفته سه شنبه ها ساعت 9 صبح لیست قیمت ها برای شما ارسال شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه