رپرتاژ اگهی /

ارائه خدمات حسابداری تخصصی در موسسه حسابداری رهنما

ارائه خدمات حسابداری تخصصی در موسسه حسابداری رهنما
کدخبر : 18980

مقدمه: خدمات حسابداری موسسه حسابداری رهنما از راه های گوناگونی به اصناف مختلف و شرکت ها و کارگاه های کوچک و بزرگ کمک می کند در ثبت و تجزیه و تحلیل و مدیریت معاملات مالی خود در طی دوره های حسابداری بسیار دقیق و کارا عمل نمایند. خدمات حسابداری در کل دنیا با این هدف به خدمت گرفته می شود.

 

خدمات حسابداری موسسه حسابداری رهنما از راه های گوناگونی  به اصناف مختلف و شرکت ها و کارگاه های کوچک و بزرگ کمک می کند  در  ثبت و تجزیه و تحلیل و مدیریت معاملات مالی خود در طی دوره های حسابداری بسیار دقیق و کارا عمل نمایند، لذا آشنایی با خدمات حسابداری رهنما برای همه مشاغل میتواند مفید واقع گردد. 

 

 

معرفی خدمات حسابداری موسسه حسابداری رهنما

 خدمات حسابداری در کل دنیا با این هدف به خدمت گرفته می شود که  ثبت و تجزیه و تحلیل  و جمع بندی اطلاعات مالی مشاغل به طور کامل و دقیقی صورت گیرد و در نهایت   این داده ها در قالب  گزارشات مختلف مالی  در اختیار  استفاده کنندگان داخلی مانند مدیران کسب و کارها  و سهام داران  و همچنین  استفاده کنندگان خارجی  همچون  سازمان مالیاتی و بانک ها قرار داده شوند و استفاده کنندگان این اطلاعات  را برای اخذ  تصمیمات مهم مورد استفاده قرار دهند.

  اهمیت این موضوع شاید در سال های دور در کشور ما چندان برای مشاغل روشن نبود؛ اما با پیچیده شدن مسائل مالی و افزایش رقابت و افزایش نظارتی سازمانهای نظارتی و دولت اکنون مراجعه به  موسسه حسابداری برای دریافت خدماتی چون حسابداری و حسابرسی به صورت قابل توجهی افزایش یافته است.

در همین راستا موسسه حسابداری رهنما سعی دارد با ارائه  انواع خدمات حسابداری و حسابرسی کمک کند تمامی مراجعه کنندگان از بهترین خدمات بهره ببرند.

 

rrrrrrrrrr

 

انواع خدمات حسابداری در موسسه رهنما

*موسسه حسابداری رهنما با خدمت اعزام حسابدار و یا قبول حسابداری شرکت ها و اصناف در گام اول توانسته است این اطمینان را به صاحبان مشاغل بدهد که صورتهای مالی در این مشاغل در کمال دقت و سلامت تهیه خواهند شد.

   صورتهای مالی خلاصه معاملات مالی کسب و کارها  در میان دوره و یا طی یک دوره حسابداری  می باشند  که به مدیران  و تصمیم گیرندگان اطلاعات لازم را درباره عملکرد و موقعیت مالی  کسب ارائه می دهند.

این صورتهای مالی خلاصه  انبوهی از داده های ریاضی  هستند که در انتها باید بتوانند اطلاعات مفیدی درباره وضعیت مالی واحد را  طی یک دوره حسابداری  گزارش دهند،  هر کسب و کاری  هزاران تراکنش دارد که به تنهایی   اعداد و ارقامی هستند که ثبت می شوند.

 

باید پذیرفت یک مدیر و سهامدار به وسیله خلاصه داده های مالی می تواند از   جریان وجوه نقدی کاملا  مطلع شده  و آن را  کنترل نماید تا در مواقع لازم و به موقع تصمیمات مهمی همانند واگذاری سهام، جلب سرمایه گذار، دریافت وام و اعتبار، خرید و فروش اعتباری و .... را بگیرد.

 

سفارش خدمات حسابداری

به همین دلیل داشتن تنها یک برنامه حسابداری به تنهایی نمی تواند  به مدیریت مالی مجموعه کمک کند؛ کسی نیاز است که با   ثبت منظم و بسیار دقیق داده ها و تجزیه تحلیل این اطلاعات بر اساس استانداردهای تعریف شده حسابداری، صورتهای مالی و گزارشات قابل اتکا و اعتمادی را ارائه نماید.

موسسه حسابداری رهنما با توجه به  چنین نیازهایی فارغ از اندازه کسب، خدمات حسابداری واحدهای اقتصادی را  تقبل می کند.  این موسسه از یک سو با قبول حسابداری واحدها گزارش های  مختلفی را برای هر نوع حسابداری  مانند حسابداری مالی و حسابداری هزینه و  حسابداری مدیریتی  تهیه می کند تا  مدیریت مجموعه ها بدون استخدام حسابدار و یا درگیر کردن خود با مسائل حسابداری  در تصمیم گیری های خود آگاهانه عمل کنند و مطمئن باشند در راستای بقا و رشد خود  گام برمی دارند و از سوی دیگر در صورت درخواست واحدهای اقتصادی با اعزام حسابداران با تجربه به واحدها کمک می کنند در برنامه ریزی مالی و اندازه گیری عملکرد اقتصادی به روز بوده و به  صورت موفق عمل نمایند.

 

 

 

 خدمات حسابداری مالیاتی

*خدمات حسابداری موسسه حسابداری رهنما تنها محدود به حسابداری داخلی نیست؛ اکنون به غیر ذینفعان داخلی استفاده کنندگان خارجی مانند  امور مالیاتی و سازمان مالیات بر ارزش افزوده نیز می خواهند  از روند مالی  و موقعیت واحد اقتصادی اطلاعات، در قالب صورت معاملات خرید و فروش فصلی، اظهارنامه مالیات ارزش افزوده و اظهارنامه مالیاتی اطلاع داشته باشند.

  امور مالیاتی با کمک فهرست معاملات مدیران کسب و کار در در قالب صورت معاملات خرید و فروش هر فصل از تمام خرید و فروش های انجام شده  اشخاص حقیقی و حقوقی در طی یک دوره سه ماهه  اطلاع می یابد،  اگرچه مالیاتی بابت آن  به صورت جداگانه محاسبه نمی گردد؛ اما باید ارسال شود. همچنین با دریافت کارنامه مالی اشخاص حقیقی و حقوقی که مشمول مالیات هستند به محاسبه مالیات  آنان می پردازد.

 از طرف دیگر مشاغل مشمول   مالیات ارزش افزوده طی دوره معین باید  اظهارنامه تقدیم کنند تا سازمان مربوطه از سود و زیان آنان اطلاع یابد؛ بنابراین با توجه به جرایمی که در صورت عدم ارائه و یا وجود خطا در  این صورتها  به واحدهای اقتصادی تحمیل می گردد، کاملا طبیعی و منطقی است که موسسه حسابداری رهنما خدمات حسابداری مالیاتی را توسط کارشناسان خبره و متعهد خود ارائه می دهد.

 

هزینه خدمات حسابداری

فارغ از هر برنامه حسابداری که مشاغل مورد استفاده قرار می دهند،  باید بتوانند  چنین صورت های مالی درستی بر  طبق  استانداردهای مورد قبول  تهیه و ارائه نمایند.

*بسیاری از واحدهای اقتصادی نوپا  و یا کوچک جهت صرفه جویی در هزینه ها از حسابداران  کم تجربه استفاده می نمایند، به همین دلیل استفاده از خدمات مشاوره ای موسسه حسابداری در امور مالی و قوانین کار را بسیار مفید می دانند.

در همین راستا با توجه به وجود قوانین متعدد، خدمات حسابداری موسسه رهنما خدمات مشاوره را نیز شامل شده است. لذا هر زمان که شرکتها و اصناف بخواهند میتوانند جهت مشاوره با کارشناسان این مجموعه مراجعه نموده و راهکار مناسب قانونی را دریافت نمایند.

 

tttttttttt

 

 خدمات حسابداری و حسابرسی

حسابداری مدیریتی به عنوان یکی از قسمت های مهم حسابداری با کمک اطلاعاتی انجام می شود که حسابداری در اختیار مدیران قرار می دهد. این اطلاعات  عملکرد مجموعه را به اطلاع ذینفعان می رسانند تا در مدیریت مجموعه به صورت بهتری عمل  کنند؛ بنابراین کاملا طبیعی می باشد ذینفعان و تصمیم گیران  مطمئن باشند داده های ارائه شده از عملیات های مربوط به گردش بانک و چک، انبار و معاملات روزانه کاملا عاری از خطاهای عمدی و سهوی می باشد.

 

 لذا  استفاده از خدمات حسابرسی در کنار خدمات حسابداری همواره مورد توجه شرکتهای مختلف به خصوص شرکتهای بزرگ است. در همین راستا موسسه حسابداری رهنما در بخش خدمات حسابرسی خود کلیه صورتهای مالی و عملیات را  بر اساس استاندارد های تعریف شده و قانونی بررسی کرده  و هرگونه مغایرتی را  در  نوع  عملکرد و  مدارک گزارش  می دهد و کمک می کند  برای آن راهکاری پیش بینی شود. بدین ترتیب مراجعان این موسسه می توانند مطمئن باشند انواع خدمات را به بهترین نحو ممکن دریافت می کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه