رپرتاژ اگهی /

وقتی موش وارد محل زندگی ما بشود باید چکار کنیم ؟ چطور به ترسمان غلبه کنیم؟

وقتی موش وارد محل زندگی ما بشود باید چکار کنیم ؟ چطور به ترسمان غلبه کنیم؟
کدخبر : 18989

آیا تا به حال تجربه این را داشته اید که بعد تایم طولانی مدت، خسته به منزل بازگردید تا استراحت کنید، اما با یک پدیده ترسناک و وحشتناک هم چون دیدن موش در خانه مواجه شوید؟ در این زمان چه احساسی دارید؟ چه واکنشی از خود نشان می دهید؟ اینجاست که آرزو می کنید که کاش زمان به عقب برگشته تا بتوانید منزل خود را سمپاشی موش کنید.

اکثر افراد از موش ها می ترسند و رابطه خوبی با این جانداران کوچک برقرار نمی کنند. حتی تعدادی از افراد به صورت غیر منطقی و شدیدی از موش می ترسند که دیدن موش ها در منزل می تواند آنها را تا سر حد مرگ بترساند.

 

موش یکی از جانداران پستاندار است که به جوییدن علاقه زیادی دارد. این موجود مواد مختلفی همچون چوب، مواد غذایی موجود در منزل، فرش ها، کتاب ها، لباس ها و ... را می خورد و به اموال منزل ما به شدت آسیب وارد می کند. مشاهده موش در منزل علاوه بر بیماری و ترسی که برای ما به همراه دارد، ضرر مالی زیادی نیز به ما تحمیل می کند.

 

سمپاشی موش

 

موش ها و بیماری ها

همان طور که می دانید جانداران موذی و موش ها از محیط های بیرونی وارد منزل ما شده و در محل مناسب خود سکنی می گزیند.

می توان گفت موش ها تقریبا عامل 35 گونه بیماری مختلف هستند که تعدادی از این بیماری ها می تواند سبب مرگ انسان ها شود. بیماری از روش های گوناگونی هم چون گزیده شدن توسط موش، تماس با ادرار موش و بخارهای حاصل آن و مصرف مواد غذایی که موش در با آن ها تماس داشته و ...  منتقل می شود.

بیماری هایی همچون بیماری های ویروسی، میکروبی و قارچ ها ،تولارمی ،طاعون ،یرقان و تب راجعه و.. از طریق گزیده شدن توسط موش به انسان منتقل می شود.

بیماری های دیگری هم چون لپتوسپیروز ،مسمومیتهای غذائی ناشی ازسالمونلاها و انتقال انگل های هم چون همینولییپس نانا و همینولییپس دیمی نوتا نیز از طریق ادرار و مدفوع موش ها به انسان ها منتقل می شود.

در اینجا است که اهمیت سمپاشی موش بیش از پیش مشخص می شود و شما حتما باید راه کارهایی برای طعمه گذاری موش در نظر بگیرید.

 

سمپاشی موش

سمپاشی موش

 

گرفتن موش کار ساده ای نیست. اگر خوش شانس باشید می توانید با شرکت موش گیری آنها را به دام بیندازید. اما همیشه قضیه به همین سادگی ها تمام نمی شود. موش ها موجودات زندگی هستند و به همین راحتی دم به تله نمی دهند!!!

هم چنین ممکن است تعداد موش هایی که در خانه شما سکنی گزیده اند، بیش از آنی باشد که شما مشاهده کرده اید.

در اولین گام برای سمپاشی موش ، باید راه های ورود موش به منزل را مسدود کنید. این موجودات موذی از طریق فاضلاب، درزهای باز، درب ها و... وارد منزل شما می شوند. فاضلاب از مهمترین مکانهایی است که موش ها از آن مسیر وارد منزل شما می شوند. پس به سمپاشی موش فاضلاب به شدت اهمیت بدهید.

 

http://www.kiyanpak.com/wp-content/uploads/2021/04/سم3.jpg

 

انتخاب سم برای سمپاشی موش

یکی دیگر از مهم ترین قسمت ها برای نابودی و از بین بردم موش ها، انتخاب سم مناسب برای آن هاست. سم های گوناگونی در بازار موجود است که همین امر سبب سر در گمی برای انتخاب سم موش می شود.

یکی از مهم ترین مسائلی که برای انتخاب سم خوب باید در نظر بگیرید، این است که سم انتخابی شما کمترین آسیب را برای انسان به همراه آورد و در عین حال بیشترین آسیب و تاثیر را بر روی موش ها داشته باشد.

بهتر است با مشورت گرفتن از افرادی که در این زمینه تخصص دارند، بهترین سم را برای سمپاشی موش انتخاب کنید. همچنین می توانید با پشتیبانان ارتباط بگیرید تا آنها شما را راهنمایی کنند.

 

سمپاشی موش

 

کمک گرفتن از شرکت های سمپاشی

همان طور که ذکر شد سمپاشی موش کار ساده ای نیست و هر کسی قادر به انجام آن نیست. حتی اگر از موش ها نترسید و بتوانید مواد سمی مناسبی را برای مقابله با موش ها تهیه کنید، باز هم با چالش دیگری هم چون نوع سمپاشی مواجه خواهید شد.

همان طور که گفته شد، موش ها موجودات زرنگی هستند و نمی توانید به همین سادگی ها آنها را به دام تله خود بیندازید. همچنین بعد از مردن موش ها باید اجساد آنها از خانه خارج شود. چرا که در غیر این صورت بوی موش مرده به شدت برای شما آزار دهنده خواهد بود و جسد موش ها فاسد می شود و منبع تغذیه ای برای حشرات خطرناک و مارمولک ها و... خواهد شد.

شرکت های مبارزه با موش زیادی هستند که خدمات سمپاشی موش را انجام می دهند و هر شرکت قیمت منحصر به فردی برای ارائه خدماتش در نظر گرفته است. نوع سم، مساحت منزل، تعداد موش ها و ... از عواملی است که بر روی قیمت گذاری این شرکت ها تاثیرگذار می باشد. شما می توانید با تماس گرفتن با شماره ۲۲۹۵۰۸۷۷ استعلام قیمت بگیرید.

 

سمپاشی موش

 

کیان پاک تهران ارائه دهنده خدمات نوین سمپاشی

کیان پاک تهران یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های سمپاشی است که به سراسر ایران ارائه خدمات می کند. شما می توانید با پشتیبانان ما تماس گرفته و سفارشات خود را مبنی بر سمپاشی ثبت کنید.

کبان پاک علاوه بر سمپاشی موش ، سمپاشی مارمولک، سوسک، ساس ، سمپاشی مورچه ، سمپاشی موریانه ، عنکبوت و سایر جانداران موذی را انجام می دهد. پیشگیری بهتر از درمان است. به شما پیشنهاد می کنیم پیش از آن که جانداران و حشرات به منزل شما راه پیدا کنند، راه های ورود آنها را مسدود کرده و اقدام به سمپاشی کنید. تشخیص سریع وجود این جانداران در منزل سبب می شود که راحت تر و با سرعت بالاتری بتوانید آنها را نابود کرده و از بین ببرید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه