رپرتاژ اگهی /

معروف‌ترین شرکت دکوراسیون داخلی در ایران

معروف‌ترین شرکت دکوراسیون داخلی در ایران
کدخبر : 19170

بی­شک انتخاب یک کارشناس حرفه­ای در زمینه طراحی داخلی، سبک شما را با سلیقه و هنر خود تطابق داده و می­تواند یک طرح کاربردی و مناسب با سلیقه شما را که مطلوبیت بالایی نیز دارد عرضه کند.

 شرکت­های طراحی داخلی می­توانند به همان مقدار که مشتری مایل باشد به کار و پروژه او پر و بال دهند. بسیاری از مشتریان و مخصوصا افرادی که در حال بازسازی هستند یک دکوراتور داخلی را استخدام می‌کنند. زیرا به این موضوع واقف هستند که طراحان داخلی می­توانند پیش­بینی کنند که خانه شما قرار است چگونه به نظر برسد و چه وسایلی را باید برای بهترین نتیجه ممکن تهیه کنند.

 

اغلب مشتری­ها راغب‌اند که در طراحان داخلی از هرآنچه که قبلا در خانه موجود است استفاده کنند تا احساس در خانه بودن و همان صمیمیت گذشته را زنده کنند و در عین حال، هزینه­ای برای خرید دوباره لوازمی که موجود دارند نپردازند. در غیر این صورت لازم است که طراح، کارش را از ابتدا شروع کند و این شرایط بیشتر در مواردی پیش می­آید که خانه تازه خریداری و یا تازه ساخته شده باشد.

 

برای یک شرکت طراحی داخلی لازم است به خوبی بداند که مشتری دقیقا به چه چیزی نیاز دارد و این شامل ساماندهی اتاق­ها، انتخاب کفپوش و رنگ دیوارها و پیدا کردن مبلمان مناسب محیط برای تکمیل طراحی خود است.

 

پس اگر به دنبال این هستید که منزل خود را به زیباترین مدل ممکن و با کمک شیک­ترین وسایل دکوراتیو طراحی کنید، ما با معرفی طراحان زیر به شما در این امر کمک خواهیم کرد.

 

دفتر معماری هوبا دیزاین

این دفتر معماری و عضو اصلی آن را شاید به خاطر پروژه کافه اسپریس بشناسید. کافه اسپریس دارای طراحی داخلی مدرن و البته با مصالحی سنتی است. هومن بالا زاده و شرکت معماری هوبا دیزاین آن را طراحی و اجرا کرده است.

 

هومن بالازاده دارای کارشناس ارشد معماری بوده و شرکت هوبا دیزاین را در سال ۲۰۰۹ پایه گذاری کرده است. این شرکت با انجام تحقیقاتی در زمینه فرهنگ اجتماعی و حوزه زیبایی شناختی هر پروژه، بیشتر بر توسعه و تکامل نقش تعاملی ساختمان­ها و افرادی که در آن زندگی می­کنند تاثیر داشته است و این به گونه­ای است که هر تکه معماری به کار برده شده، حاصل تحقیقات بدست آمده بوده و الهام گرفته شده است.

 

 

دفتر معماری علیرضا مشهدی میرزا

دفتر معماری علیرضا مشهدی میرزا که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد معماری است، با موضوع بازسازی و طراحی معماری، فعالیت حرفه­ای خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز نموده است.

 

دارا بودن جوایز داخلی و بین­المللی معماری و در کنار آن چاپ آثارش در خارج از مرزهای ایران، دستاورد ۱۵ سال فعالیت حرفه‌ای معمار در طراحی و اجرای پروژه­های متعدد ساختمانی، اداری، تجاری و... در همه نقاط جهان است.

 

از شاخص­ترین پروِژه­های قابل توجه این معمار می­توان به خانه آجربافت، بانک ملت شعبه نجات اللهی و خانه چهل گره اشاره کرد.

 

گروه طراحی دکوراسیون مکعب

گروه طراحی دکوراسیون اداری مکعب از سال 1394 در زمینه طراحی دکوراسیون اداری و مسکونی مشغول به فعالیت است. در کنار طراحی فضاهای مدرن، این گروه ارائه کننده مبلمان اداری و دیگر ملزومات اداری است. علاوه بر خدمات طراحی و مشاوره به صورت رایگان سعی بر طراحی و تولید محصولان متناسب با فضاهای مذکور را دارد.

 

استاداردهای ارگونومیک ویژگی مهمی است که شرکت مکعب در طراحی مبلمان اداری خود لحاظ می‌کند. همچنین تنوع در متریال و طرح‌های روز دنیا موضوع انتخاب را برای شما آسان می‌کند.

 

طراحی دکوراسیون اداری و مبملان اداری در گروه مکعب بر اساس خلاقیت، زیبایی بصری و راحتی شکل می‌گیرد. علاوه بر این ویژگی‌های ذکر شده هیچ ممانعتی در کاربردی بودن فضای و مبلمان طراحی شده ندارد.

 

طراحی شرکت فیلمنت، بازار، شاتل، کتابراه و بانک پاسارگاد از جمله پروژه‌هایی است که با گروه مکعب همکاری داشته‌اند.

 

خحخحخح

 

سخن پایانی

به طور کلی، قبل از هر انتخابی در ابتدا باید در مورد طراح داخلی منتخب خود و دکوراسیون مورد نظر و مطابق سلیقه خود برای منزل­تان به دقت تحقیقاتی را انجام دهید.

 

با خود فکر کنید که دوست دارید فضای مورد نظرتان چه شکلی داشته باشد و مایل هستید که از چه وسایلی استفاده نمایید. همچنین تعیین کنید که تا چه میزان به کمک و مشاوره یک طراح نیازمند هستید.

 

چه چیزهایی را باید حتما در محیط خود داشته باشید و بودجه مورد نظرتان چه مقداری است. شرکت­های طراحی داخلی قادر هستند به سرعت کار را جلو ببرند؛ در نتیجه از همان ابتدا با یکی از طراحان داخلی زبده و حرفه­ای همکاری خود را شروع کنید.

 

در کنار آن، یک دکوراسیون داخلی را انتخاب نمایید که با سبک و سلیقه شما مطابق باشد. همچنین می­توانید نمونه کار شرکت‌های مختلف طراحی داخلی را با یکدیگر مقایسه کرده و بررسی نمایید تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا خانه‌هایی که آنان عموما طراحی می­کنند برای شما قابل پذیرش است یا خیر.

 

به خاطر داشته باشید این­ که چیزی را دوست دارید و به آن علاقه نشان می­دهید به این معنا نیست که لزوما می­توانید در آن زندگی هم بکنید و اگر به این موضوع توجه داشته باشید، بی­شک انتخاب مناسبی خواهید داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه