حمایت همه‌جانبهٔ قوه قضاییه از کارخانجات هلدینگ عظام و تلاش در رفع موانع تولید

حمایت همه‌جانبهٔ قوه قضاییه از کارخانجات هلدینگ عظام و تلاش در رفع موانع تولید
کدخبر : 19921

حجت‌الاسلام خلیلی، رییس کل دادگستری گیلان و دادستان عمومی و انقلاب رشت به همراه جمعی از مقامات قضایی با هدف رفع موانع تولید کارخانجات قطعه‌سازی گروه عظام از شرکت فراوری و ساخت و پایا کلاچ دیدن کردند.

فلاح‌میری دادستان عمومی و انقلاب رشت با اشاره به اشتغال بیش از ۱۰۰۰ کارگر در این دو کارخانه گفت: رفع مشکل تامین قطعات فولادی و مشکلات بانکی از جمله دستور کارهای ماست.

 

 

‌‎این مقام قضایی تاکید کرد: موضوعات در سطح ملی را هم بنده و رییس محترم کل دادگستری استان پیگیری می‌کنیم. این اطمینان را می‌دهم تا آخر ایستاده‌ایم و حمایت می‌کنیم و حمایت ما وظیفهٔ قانونی ماست.

 

 

 

‎وی هدف از بازدید رییس کل دادگستری گیلان از این دو واحد تولیدی را دیدار با مدیران و کارگران و بررسی مشکلات و نیازهای آن‌ها در عرصهٔ تولید ذکر کرد و اظهار داشت: عدم تخصیص و کمبود مواد اولیه و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی از مشکلات این دو کارخانه است.

 

 

‎دادستان مرکز استان گیلان با تحسین انگیزه و دانش مهندسان و کارگران این دو شرکت، تصریح نمود: قطعات فولادی تخصیص داده شده به این دو کارخانه یک چهارم نیاز آنان است و دستگاه قضایی رفع این مشکل را از طریق مراجع ذیربط در دستور کار خود دارد.

 

نحنحن

 

وی همچنین در پایان از عزم مدیران بانک‌های استان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی خبر داد و افزود: دستگاه قضایی در چارچوب قانون از تولیدکنندگان حمایت خواهد کرد تا شاهد تعطیلی کارخانه‌های فعال استان نباشیم.

 

 

 

‌‎شرکت «فراوری و ساخت» و «شرکت پایاکلاچ» بزرگترین تولیدکنندگان کمک فنر و کلاچ در خاورمیانه و از مجموعه کارخانجات ۱۲گانه گروه قطعات خودرو عظام است.

 

 

مجموعهٔ عظام با نزدیک به سه دهه سابقه دارای ١٢ کارخانه تولید قطعات اصلی خودرو در نقاط مختلف کشور از جمله در تهران و دیگر استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، البرز و اصفهان است که حدود ٤ هزار نفر نیروی انسانی در این کارخانه‌ها مشغول تولید قطعات خودرو با نزدیک به یک میلیارد شماره فنی در سال هستند، که علاوه بر تأمین داخل خطوط تولید خودرو و نیز بازار مصرف قطعات یدکی، توانمندی صادرات این قطعات را نیز داراست. در این مجموعه بزرگ صنعتی، انواع سیستم‌های برق و الکترونیک، ایمنی و امنیتی و مکاترونیک، قطعات تزیینی و پلاستیکی، انواع کیت کلاچ و کمک‌فنر،  فرمان هیدرولیک، انواع دینام و استارت، موتور فن، قفل‌های سوئیچی و مکانیکی، انواع پوسته‌های آلومینیومی، ریخته‌گری قطعات چدنی نظیر میل‌لنگ، دیسک و کاسه‌چرخ، بوش سیلندر، انواع پیستون‌های بنزینی، دیزلی و دیگر قطعات را برای خودروهای داخلی تولید و تامین می‌کنیم.

 

اشتغال‌زایی جهت ۲۶ هزار نفر مستقیم و غیر مستقیم در هلدینگ عظام و پیمانکاران وابسته و نیز انبوه ماشین‌آلات مدرن، تجهیزات تولیدی پیشرفته و منحصر به‌فرد و آزمایشگاه‌های مجهز در بیش از ١٠٠ هزار مربع فضای تولیدی حاصل سرمایه‌گذاری بالغ بر ١٠ هزار میلیارد تومان در این صنعت توسط گروه عظام است.

 

هخهخ

 

لازم به ذکر است حداقل ٥٤٠ شرکت تامین‌کنندهٔ مواد اولیه و قطعات داخلی با بیش از ٢٢هزار نفر نیروی انسانی با گروه عظام همکاری دارند که این نشان از همت و حمیّت این گروه عظیم در بومی‌سازی فن آوری تولید به مساعدت سایر تولیدکنندگان و به‌کارگیری پتانسیل سایر بنگاه‌های صنعتی متوسط و کوچک در جهت خودکفایی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه