رپرتاژ اگهی /

چگونه تبلیغات رایگان داشته باشیم؟

چگونه تبلیغات رایگان داشته باشیم؟
کدخبر : 20713

برای درج آگهی رایگان، شما می توانید به وب سایت Shahr24.com مراجعه کنید و آگهی مربوط به کسب و کارتان را به صورت کاملا رایگان ثبت کنید. اگر خدمات خاصی می دهید، اگر مغازه یا فروشگاه دارید

 برای درج آگهی رایگان، شما می توانید به وب سایت Shahr24.com مراجعه کنید و آگهی مربوط به کسب و کارتان را به صورت کاملا رایگان ثبت کنید. اگر خدمات خاصی می دهید، اگر مغازه یا فروشگاه دارید یا اگر قصد فروش محصولات خود را دارید، تبلیغات در سایت Shahr24 (شهر24) یک فرصت عالی برای شماست تا پول بیشتری دربیاورید. بهترین فرصت برای همه کسب و کارها مانند: خرید و فروش بیت کوین ماساژ و غیره

بعد از ثبت آگهی رایگان در این وب سایت، تبلیغات مربوط به کسب و کار شما، به کاربران در اینترنت نشان داده خواهد شد و شما می توانید تبلیغات کارتان را انجام دهید. با ثبت آگهی رایگان در سایت شهر 24، خواهید دید که چقدر از گوگل و از اینترنت می توانید مشتری پیدا کنید.

 

ثبت آگهی رایگان

 

مزایای ثبت آگهی و تبلیغات در سایت شهر 24 چیست؟

  1. تبلیغات در وب سایت Shahr24 کاملا رایگان ثبت می شود و شما بدون داشتن بودجه تبلیغات، می توانید کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید.
  2. اگر تجربه زیادی برای تبلیغ در اینترنت ندارید، کارشناسان سایت Shahr24 به شما کمک می کنند تا تبلیغات مناسب و جذابی برای خود آماده کنید و از رقبای خود جلو بزنید.
  3. با ثبت آگهی رایگان در سایت شهر 24، اگر کسب و کار اینترنتی داشته باشید، نرخ فروش اینترنتی شما بیشتر می شود. اگر هم کسب و کارتان غیراینترنتی باشد و فروشگاه فیزیکی داشته باشید، تعداد مشتریان مغازه شما چندین برابر می شود.
  4. تا زمانی که تبلیغات کسب و کار خود را در گوگل و اینترنت انجام ندهید، مشتریان از حضور شما و محصولاتتان باخبر نخواهند شد. بخش تبلیغات سایت شهر 24، به شما فرصت دیده شدن دراینترنت و معرفی کسب و کارتان را خواهد داد.
  5. وقتی آگهی رایگان و تبلیغات خود را در سایت Shahre24 ثبت می کنید، تبلیغات کار شما در گوگل نیز منتشر می شود و در نتیجه، زمانی که افراد به دنبال خدمات و محصولات خاصی بگردند، نام کسب و کار شما را می بینند.
  6. اگر می خواهید متن تبلیغات شما به صورت کاملا اصولی و حرفه ای نوشته شود، متخصصان تبلیغات در سایت شهر 24 به شما کمک می کنند تا برای کسب و کارتان، یک آگهی تبلیغاتی خوب آماده کنید و به سرعت آن را منتشر کنید.
  7. با ثبت تبلیغات رایگان در سایت شهر 24، برند شما شناخته تر می شود و شما می توانید بدون هزینه کردن، برای خودتان مشتری پیدا کنید.
  8. ثبت آگهی در سایت Shahr24 هیچ ریسکی ندارد و بدون خطر از دست رفتن سرمایه، شما می توانید خدمات خود را به دیگران معرفی کنید.
  9. در زمان رکود بازار، شما می توانید یک آگهی اینترنتی در سایت شهر 24 ثبت کنید تا افراد جدیدی را به سمت خود بکشانید و به کسب و کارتان رونق بدهید.
  10. با درج آگهی رایگان در وب سایت شهر 24، آگهی تبلیغاتی شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته به افراد نشان داده خواهد شد. صاحبان کسب و کارها در تمام شهرهای ایران می توانند تبلیغات خود را در این سایت ثبت کنند.

 

ثبت آگهی رایگان

 

منبع: آگهی رایگان در سایت شهر24

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه