رپرتاژ اگهی /

قیمت یخچال فریزر زیرووات زیر قیمت بازار تهران

 قیمت یخچال فریزر زیرووات زیر قیمت بازار تهران
کدخبر : 20956

: بهترین لیست قیمت روز انواع یخچال فریزر زیرووات، خرید قسطی یخچال فریزر زیرووات در ایران با گارانتی اصلی خدمات پس از فروش، فروش اقساطی و نقدی با بهترین قیمت

انواع یخچال فریزر زیرووات

یخچال فریزر زیرووات در انواع مدل‌های یخچال فریزر بالا پایین، یخچال ساید بای ساید و یخچال فریزر دوقلو در گنجایش‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شود. از ویژگی‌های اصلی این دسته از محصولات می‌توان به کیفیت ساخت مناسب، داشتن ظاهری زیبا و مصرف کم انرژی را نام برد که همین ویژگی‌ها سبب شده است تا افراد بسیاری ترغیب به خرید یخچال فریزر زیرووات شوند و فروش خوبی را در بازار داشته باشد.

 

یخچال فریزر بالا پایین زیرووات دارای دو درب بوده که یکی برای بخش یخچال و دیگری برای بخش فریزر است، یخچال فریزر زیرووات مدل z5 (فریزر پایین)، یخچال فریزر زیرووات z8 (فریزر بالا) و یخچال فریزر زیرووات مدل z7 (فریزر بالا) از بهترین یخچال فریزرهای کمبی این کمپانی محسوب می‌شوند که با داشتن ظاهری ساده و در عین حال جذاب و امکانات قابل قبول انتخاب بسیار مناسبی برای زوج‌های جوان و خانواده‌های کم جمعیت و تا متوسط هستند.

یخچال فریزر دوقلو زیرووات از دو بخش مجزای یخچال و فریزر تشکیل شده است که امکان جدا قرار دادن این بخش‌ها وجود دارد. این محصول در انواع مدل‌ها گنجایش بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد در نتیجه انتخاب مناسبی برای خانواده‌های پر جمعیت هستند. یخچال فریزر دوقلو زیرووات مدل z6 و یخچال فریزر دوقلو زیرووات مدل z4 را می‌توان از بهترین‌ یخچال دوقلوهای بازار دانست.

اگر در کنار گنجایش بالا، طراحی ظاهری مدرن و امکانات متنوع برایتان اهمیت بالایی دارن به سراغ خرید یخچال ساید بای ساید زیرووات مدل z9 بروید که به صورت 4 درب طراحی شده و محصولی کم مصرف با گرید انرژی ++A و امکانات متنوع و به روز است.

توجه داشته باشید که قیمت یخچال فریزر زیرووات با نوع مدل، گنجایش، رنگ بدنه و تعداد امکانات در ارتباط است بنابراین علاوه بر توجه به ظاهر دستگاه مطمئن شوید که از نظر گنجایش و امکانات پاسخگوی خواسته‌هایتان باشد.

 

یسریر

 

یخچال فریزر زیرووات ساخت کجاست

در جواب این سوال که یخچال فریزر زیرووات ساخت کجاست؟ باید بگوییم که زیرووات (zerowatt) یک برند ایتالیایی و از زیر مجموعه‌های گروه لوازم خانگی کندی است. اگر چه هر دو برند زیرووات و کندی ایتالیایی هستند ولی مونتاژ قطعات و تولید محصولات کندی و زیرووات در داخل ایران و توسط شرکت ایرانی و سرشناس پاکشوما صورت می‌گیرد. بنابراین این محصولات تولید کشور ایران و تحت لیسانس ایتالیا محسوب می‌شوند.

 

 

نمایندگی فروش محصولات زیرووات

اگر قصد خرید یخچال فریزر زیرووات را دارید بهتر است به نمایندگی فروش محصولات زیرووات در تهران، نمایندگی فروش زیرووات در تبریز و یا هر شهری که در آن ساکنید مراجعه کنید تا محصولاتی اصل همراه با گارانتی اصلی شرکت پاک سرویس را خریداری کنید.

مراکز و شرکت‌های بسیاری به عنوان نمایندگی برند زیرووات در نقاط مختلف ایران فعالیت دارند، نمایندگی زیرووات در قم، نمایندگی زیرووات در مازندران، نمایندگی زیرووات در شرق تهران، نمایندگی زیرووات در غرب تهران، نمایندگی زیرووات در مشهد، نمایندگی زیرووات در کرج، نمایندگی زیرووات در شیراز و دیگر نقاط ایران آماده ارائه کلیه خدمات مربوط به سرویس، تعمیر تخصصی و نصب محصولات زیرووات هستند.

از طریق شماره ۰۲۵۳۱۲۲ با مرکز خدمات پاکشوما (پاک سرویس) ارتباط برقرار کرده و آدرس و شماره تماس نمایندگی‌های زیرووات در شهر خود را بیابید.

 

کیفیت یخچال فریزر زیرووات

اگر سری به بازار لوازم خانگی زده باشید بی شک نام برند زیرووات را از زبان بسیاری از فروشندگان شنیده‌اید و حتی فروشگاه محصولات زیرووات در تهران، کرج و دیگر شهرها را در خیابان‌ها دیده باشید. عموما یکی از دغدغه‌ها و سوال‌های مهمی که برایتان پیش می‌آید این است که کارایی و کیفیت یخچال فریزر زیرووات در چه سطحی است و آیا مارک زیرووات خوبه؟

پاکشوما یکی از برندهای قابل اعتماد و معتبر است که کیفیت محصولاتش برای اکثر ایرانیان ثابت شده است. محصولات تولیدی شرکت پاکشوما در مجموع از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و همین موضوع سبب می‌شود تا کیفیت یخچال فریزر زیرووات را بتوان در سطح مناسبی دانست.

یخچال فریزرهای زیرووات تحت لیسانس زیرووات ایتالیا در شرکت پاکشوما مونتاز می‌شوند و در ساخت آنها از امکانات و تکنولوژی‌های روز استفاده شده است بنابراین محصولاتی کامل بوده که به خوبی نیازهای خانواده‌های ایرانی را برطرف می‌کنند. شرکت پاکشوما قبل از عرضه یخچال فریزرهای زیرووات به بازار انواع آزمایشات دقیق کنترل کیفی را روی آنها انجام می‌دهد از این رو خیالتان از بابت کیفیت یخچال فریزر زیرووات در انواع مدل‌ها راحت باشد. از طرفی این محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت پاک سرویس هستند.

قیمت یخچال فریزر زیرووات با توجه به کیفیت و کارایی که ارائه می‌دهد در سطح مناسبی قرار دارد و از برندهای خارجی و بعضی برندهای ایرانی کمتر بوده و این مورد یک مزیت مهم برای مشتریان است. برای مثال در برخی موارد قیمت یخچال فریزر زیرووات در مدل‌های ساید از قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا کمتر است.

جهت اطمینان از کیفیت این محصولات و دانستن معایب و مزایای آنها یکی از راحت‌ترین راه‌ها این است که نظرات در مورد یخچال فریزر زیرووات را که از سوی مصرف کنندگان در بسیاری از سایت‌ها از جمله سل به ثبت رسیده است را مورد مطالعه و بررسی قرار دهید.

 

شسی

 

قیمت یخچال فریزر زیرووات در تهران

تعداد فروشگاه محصولات زیرووات در تهران، کرج و دیگر شهرها کم نیست بنابراین توجه داشته باشید که جهت خرید یخچال فریزرهای زیرووات به فروشگاهی مراجعه کنید که این محصولات را با قیمتی مناسب ارائه دهد و به عبارتی گران فروش نباشد. فروشگاه سل یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است که در آن قیمت یخچال فریزر زیرووات در انواع مدل‌ها مناسب‌ترین قیمت بازار است و این محصولات را با تضمین کیفیت و با بهترین قیمت بازار به فروش می‌رساند.

 

خرید یخچال فریزر زیرووات از فروشگاه سل

فروشگاه اینترنتی سل تنوع بالایی از انواع یخچال فریزر برند زیرووات را به فروش می‌رساند در نتیجه مشتریان حق انتخاب بیشتری براساس شرایط مالی، نیاز و سلایق خود خواهند داشتند. سل علاوه بر ارائه بهترین قیمت یخچال فریزر زیرووات مزایای بی شمار دیگری چون ارائه اطلاعات جامع از محصول، تضمین کیفیت و ارسال سریع کالا را نیز برای خریداران محترم دارد. سل لذت یک خرید اینترنتی خوب و بی دغدغه را برای شما رقم می‌زند.

البته در سل قیمت محصولات برندهای دیگر چون قیمت یخچال فریزر ایکس ویژن، یخچال فریزر جی پلاس، یخچال فریزر اسنوا و ... نیز از اکثر فروشگاه‌های اینترنتی و بازار کمتر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه