رپرتاژ اگهی /

دستگاه های تولید چیپس و تهیه آن ها:

دستگاه های تولید چیپس و تهیه آن ها:
کدخبر : 21118

تولید چیپس با وجود دستگاه تولید چیپس امکان پذیر است. تولید چیپس یکی از فعالیت های بسیار درآمد زا می باشد که به دلیل استقبال بسیار زیاد مردم از چیپس، توانسته به عنوان منبعی جهت افزایش درآمد تبدیل شود.

چیپس ها انواع مختلف و متنوعی دارند که می توان به چیپس های ورقه ورقه، چیپس های خلال شده، چیپس های ساده، چیپس های فلفلی، نمکی و .... اشاره کرد که هر کدام مزیت های منحصر به فردی دارند و انتخاب آن ها به ذائقه افراد بستگی دارد. لازم به ذکر می باشد که برای تولید چیپس در حجم بسیار زیاد نیاز به راه اندازی خط تولید چیپس می باشد. برای راه اندازی خط تولید چیپس به دستگاه تولید چیپس نیز احتیاج خواهد بود. در اینجا قصد داریم به دستگاه های مورد نیاز جهت تولید چیپس و راه اندازی خط تولید چیپس بپردازیم و همچنین مرکز معتبری جهت خرید انواع ماشین آلات معرفی کنیم.

دستگاه تولید چیپس جهت تولید انواع چیپس:

برای تولید انواع چیپس به دستگاه تولید چیپس احتیاج است. البته دستگاه های زیادی مورد نیاز است که می توان به دستگاه سورتینگ سیب ‌زمینی، دستگاه شست و شوی سیب ‌زمینی، دستگاه پوست‌ کن، دستگاه اسلایسر، دستگاه خشک کن، دستگاه نشاسته گیر، دستگاه بلانچر توربوی، دستگاه روغن ‌گیر، دستگاه سورتینگ چیپس، دستگاه طعم ‌پاش و ... اشاره کرد که هر کدام وظیفه منحصر به فردی بر عهده دارند. تولید چیپس طبق مراحل مختلفی چون سرت و نگهداری، شست و شو، پوست کندن، میز بازبینی، اسلایسر، بلانچینگ و .... اشاره کرد. برای خرید انواع دستگاه ها و ماشین آلات مورد نیاز در صنایع غذایی می توان از شرکت طراحان نام گستر کمک گرفت.

طراحان نام گستر

دستگاه خشک کن سیب زمینی ها :

دستگاه خشک کن نوعی دستگاه تولید چیپس می باشد که برای تولید چیپس مورد نیاز است. این نوع دستگاه به خشک کردن اسلایسر های ایجاد شده از سیب زمینی می پردازد. این روش قبل از شست و شو سیب زمینی های ورقه ورقه شده انجام می شود. در حقیقت کاهش رطوبت موجود در سیب زمینی های ورقه ورقه شده قبل از شست و شو باعث می شود تا فرآیند تولید چیپس با کاهش زمان همراه باشد و با سرعت بالا تری چیپس ها تولید شوند. هنگامی که رطوبت سیب زمینی های ورقه ورقه شده و یا خلال شده زیاد باشد زمان لازم جهت تولید چیپس افزایش پیدا می کند و به روغن بیشتری جهت تولید چیپس احتیاج است. حال برای کاهش رطوبت موجود در سیب زمینی های اسلایسر شده می توان از دستگاه هایی چون سوخاری سازی چیپس اشاره کرد. دستگاه تولید چیپس نامبرده به روش های پیوسته و ناپیوسته اقدام به سوخاری کردن چیپس ها می کند. دستگاه تولید چیپس پیوسته به دلیل مکانیسم منحصر به فردی که دارد قادر است در هر ساعت 4000 کیلو گرم سیب زمینی را سوخاری و یا خشک کند. در ساختار داخلی این نوع دستگاه تولید چیپس از یک مخزن به شکل مکعب استفاده شده است که قاعده آن پهن بوده و از جنس استیل ضد زنگ تولید شده است. از دیگر قسمت های موجود در ساختار این نوع دستگاه تولید چیپس نقاله های متشکل از توری می باشد که وظیفه اصلی آن انتقال اسلایسر های خشک شده به محل مورد نظر خواهد بود. خط تولید فرنچ فرایز

C:\Users\tng\Desktop\New folder\ب\Cooling.1.jpg

طراحان نام گستر

قسمت دیگری در ساختار داخلی دستگاه تولید چیپس نامبرده تعبیه شده است که مملو از روغن می باشد. سیب زمینی های اسلایس شده داخل این مخزن ریخته می شود و بعد از سرخ شدن به محل مناسب منتقل می شوند تا روغن های اضافی آن ها گرفته شود. لازم به ذکر می باشد که خشک کردن اسلایسر ها به کاهش میزان روغن مصرفی کمک می کند. برای خرید این نوع دستگاه چیپس باید به جنس دستگاه، ویژگی ضد زنگ بودن آن، توان و قدرت دستگاه، ظرفیت دستگاه و ... دقت شود.

خرید انواع دستگاه تولید چیپس :

برای خرید انواع دستگاه تولید چیپس و همچنین سایر ماشین آلات مورد نیاز در صنایع غذایی بهتر است از یک مرکز معتبر کمک بگیرید. خرید ماشین آلات صنایع غذایی مانع از خرید دستگاه ها و تجهیزات بی کیفیت و نامرغوب می شود. برای خرید انواع دستگاه تولید چیپس می توانید از شرکت طراحان نام گستر کمک بگیرید. شرکت نامبرده در زمینه طراحی و تولید انواع ماشین آلات صنایع غذایی فعالیت می کند. شرکت طراحان نام گستر طی چندین دهه است که فعالیت خود را به صورت رسمی و کاملا تخصصی آغاز کرده است، در نتیجه شرکتی با سابقه می باشد. شرکت طراحان نام گستر برای رفاه حال مشتریان خود امکان فروش غیر حضوری را فراهم کرده است. مشتریان می توانند از طریق tngaco.com برای ثبت سفارش های خود و همچنینی بررسی محصولات اقدام کنند. تمام دستگاه ها و ماشین آلات تولید شده توسط شرکت طراحان نام گستر کیفیت بی نظیری دارند و با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود. ناگفته نماند که فروش ماشین ها و دستگاه ها به صورت تضمین شده انجام می شود. طراحان نام گستر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه