رپرتاژ اگهی

خرید پرده برقی و استعلام قیمت پرده برقی

خرید پرده برقی و استعلام قیمت پرده برقی
کدخبر : 23033

پرده برقی زیبا این روزها به یکی از لوازم ضروری برای راحتی، زیبا و هوشمند سازی خانه، تبدیل شده است. با استفاده از پرده برقی، می توان تنها با یک دکمه، پرده های خود را باز و بسته کرد. این پرده ها در کل دنیا از محبوبت بیشتری برخوردار هستند. همچنین در ایران نیز افزایش استفاده خانواده ها از بین پرده، خیلی افزایش پیدا کرده است. اگر شما هم از افرادی هستید که به زیبایی خانه زیاد اهمیت می دهید، حتما باید پرده برقی نیز در خانه خود استفاده کنید. این پرده ها، در دکوراسیون خانه ها، تاثیر زیادی دارند.

پرده برقی چیست؟

پرده برقی، مثل همان پرده های معمولی خانه هستند فقط اختلاف آن ها در زیبایی زیاد این پرده و کنترل کردن با ریموت می باشد. اگر در خانه خود از این پرده ها نصب کنید، در همه جای خانه خود، با استفاده از ریموت می توانید پردی برقی خود را باز و بسته کنید. همچنین این پرده ها، قابلیت کنترل کردن با استفاده از موبایل های آی­او­اس و آندروید را نیز دارند. فقط کافیست برنامه این پرده برقی را روی موبایل خود نصب کرده و با برنامه نصبی خود روی موبایل، پرده های خود را باز و بسته کرده و حتی زوایای باز شدن آن را نیز تنظیم کنید. پرده برقی ها، دارای یک موتور باکیفیت و قدرتمند هستند که می توانند روی دیوار هم نصب شوند. و این موتور پرده برقی در انتهای ریل ها نصب می شود. از دیگر مزایای جالب این پرده، می توان به تنظیم کردن جهت نور بیرون اشاره کرد. یعنی شما با استفاده از این پرده برقی، هم می توانید پرده های خود را با یک ریموت باز و بسته کنید و هم جهت ورودی نور بیرون را نیز تنظیم کنید. پرده های برقی بسیار شبیه پرده های عادی عمل می کنند، با این تفاوت که موتور به جای بالا و پایین بردن پرده ها، برای کشیدن و بستن پرده ها کار می کند. نرده های پرده مانند سایر پرده ها نصب می شوند. خود ریل ها موتوری هستند، بنابراین پرده ها را می توان تنها با لمس یک دکمه کشید.

قیمت پرده برقی بصورت روزانه

قیمت و خرید پرده برقی چقدر است؟

پرده برقی، در مدل های مختلفی وجود دارد که می توانید متناسب با سلیقه و بودجه خود برای خانه خود خرید کنید. یکی از معتبرترین شرکت های فروش پرده های برقی، شرکت دُرفا می باشد. این شرکت از سال 1382 در این زمینه فعالیت خود را شروع کرده و در سال 1389 توانست، بهترین شرکت خدمات فروش محصولای مثل پرده برقی و کرکره برقی در کشور شود. با مراجعه به سایت درفا، می توانید همه مدل های پرده برقی را مشاهده و خرید کنید. دُرفا بهترین شرکت برای استعلام قیمت و خرید پرده برقی از درُفا، کافیست با این شرکت در تماس باشید.

مزایای پرده برقی چیست؟

مردم ممکن است در ابتدا فکر می کردند که پرده های برقی یک مد یا لوکس هستند. شاید آن‌ها چیزی بودند که فقط در فیلم‌های علمی تخیلی دیده می‌شد، اما اکنون این راحتی کوچک روز به روز محبوب‌تر می‌شود. پرده های برقی مزایای زیادی را ارائه می دهند. اولاً سهولت استفاده آنها وجود دارد. با لمس یک دکمه می توانید پرده های خود را باز و بسته کنید. در کنار این فواید که مخصوص پرده های برقی است، تمام مزایای پرده برقی را نیز به همراه دارد. می توانید تایمر را طوری تنظیم کنید که در ساعت مشخصی در صبح باز شوند و در ساعت خاصی در شب بسته شوند. این به شما کمک می کند تا خواب خوبی داشته باشید و به طور طبیعی با نور خورشید از خواب بیدار شوید.

پرده های برقی همچنین با تمام ویژگی هایی که در پرده های معمولی به دست می آورید، با گزینه های خاموشی و حرارتی موجود است. اما پرده های برقی فقط یک لوکس نیستند. آنها همچنین می توانند کمک واقعی برای افراد دارای تحرک محدود باشند. پرده ها را می توان با یک کنترل از راه دور ساده کنترل کرد، بنابراین نیازی به بلند شدن و کشیدن پرده ها با بند کشی یا دستی نیست. این به ویژه در مورد پرده هایی که دسترسی به آنها سخت است مفید است. پرده های برقی با کیفیت بالا همچنین می توانند کمک واقعی کنند اگر در خانه قدیمی زندگی می کنید یا نیاز دارید از وسایل در برابر نور خورشید محافظت کنید. برخی از پرده های برقی می توانند یک سنسور نور نصب کنند، بنابراین هر زمان که نور خورشید خیلی شدید شود بسته می شوند. اگر یک اثر هنری روی دیوار دارید که نمی‌خواهید زیر نور خورشید محو شود یا یک قفسه کتاب با کتاب‌هایی که نیاز به محافظت دارند نیز مناسب است.

خرید بهترین پرده برقی برای خانه ها

راه های کنترل کردن پرده برقی

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید پرده های برقی خود را در خانه کنترل کنید و هر کدام مزایای خاص خود را دارند. می توانید کنترل دیواری، کنترل از راه دور، یا کنترل شده با گوشی هوشمند را انتخاب کنید. حتی راه حل هایی وجود دارد که ترکیبی از هر سه را ارائه می دهد. داشتن یک سیستم کنترل دیوار می تواند مجموعه ای کامل از ویژگی های پیچیده را ارائه دهد، مانند خودکار کردن پرده های خانه شما برای باز و بسته شدن در یک زمان خاص. خانه های هوشمند، که زمانی یک چیز علمی تخیلی بودند، کم کم به واقعیت تبدیل می شوند. این چیزی بیشتر از توانایی کنترل پرده های خود از طریق تلفن هوشمندتان آشکار نیست. راه حل های مختلف پرده برقی وجود دارد که به شما امکان می دهد از طریق یک برنامه روی تلفن خود، پرده های خود را کنترل کنید. کنترل کامل بر روی پرده های خانه فواید زیادی دارد. می توانید بدون حضور در خانه پرده ها را باز و بسته کنید. همچنین می‌توانید پرده‌های خود را به‌طور خودکار باز و بسته کنید تا زمانی که در تعطیلات هستید، به نظر برسد که در خانه هستید.

پرده های برقی کنترل از راه دور محبوب ترین راه حل موجود در بازار هستند. آنها به شما این امکان را می دهند که پرده های خود را از یک کنترل از راه دور کوچک کنترل کنید که تعدادی تنظیمات اولیه روی آن قرار دارد. این به شما امکان می دهد پرده های خود را در اتاقی که در آن هستید باز و بسته کنید، به این معنی که اگر فراموش کردید پرده ها را ببندید، مجبور نخواهید بود تخت خود را ترک کنید. بسیاری از سیستم های کنترل از راه دور دارای یک کنترل دیواری نیز هستند که امکان کنترل پیچیده تری از پرده های خانه شما را فراهم می کند.

خدمات شرکت دُرفا

از دیگر خدمات شرکت درفا می توان به فروش درب اتوماتیک شیشه ای، کرکره برقی و پرده برقی اشاره کرد. همانطور که در بالا اشاره کردیم، این شرکت، بهترین شرکت در این زمینه ها در ایران می باشد. برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای با قیمت مناسب و خرید کرکره برقی، باز هم این شرکت می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه