رپرتاژ اگهی

طرز تهیه ماکارونی سوخاری و آشیانه ای

طرز تهیه ماکارونی سوخاری و آشیانه ای
کدخبر : 23638

ماکارونی از غذاهایی لذیذ و پرطرفدار است که معمولا ما ایرانی ها از قدیم ماکارونی را با سس گوشت آغشته می کردیم و آن را دم می گذاشتیم. ماکارونی با ته دیگ سیب زمینی، غذای چرب و پر کالری به حساب می آید. اما در صورتی که رژیم دارید یا به دنبال شمارش کالری دریافتی غذاهایتان هستید ما در این مطلب میزان کالری ماکارونی را برایتان توضیح داده ایم. کالری انواع ماکارونی با سس و کالری انواع سالاد ماکارونی را می توانید در این مطلب بخوانید.

 میزان کالری ماکارونی را میتوانید اینجا ببینید : کالری ماکارونی

طرز تهیه سس ماکارونی آشیانه ای با گوشت

طعم و بوی خوش ماکارونی آشیانه ای وابسته به طرز تهیه مواد آن می باشد زیرا این سس است که طعم و عطر ماکارونی را تعیین می کند در نهایت به طرز تهیه آن دقت نمایید. جهت تهیه مواد ماکارونی آشیانه ای مراحل زیر را دنبال نمایید.

در ابتدا پیاز ، فلفل دلمه و قارچ را به اندازه دلخواه خورد نمایید البته بهتر است که پیاز را بصورت نگینی خورد کنید. سپس تابه حاوی روغن مایع را روی حرارت ملایم شعله گاز قرار دهید. پس از گرم شدن روغ مایع قارچ ها را به داخل آن بریزید، کمی تفت دهید پس از سرخ شدن از تابه خارج نمایید.

یکی از جذاب‌ترین انواع ماکارونی ، ماکارونی‌ آشیانه‌ای رنگی هستند که خیلی‌ ها به دلیل اینکه نمی‌ توانند آنها را دقیقا شبیه به آشیانه دربیاورند ، از خیر آماده کردن این نوعِ جذاب از ماکارونی می‌ گذرند.نگران نباشید ما در ادامه طرز تهیه طبخ ماکارونی آشیانه ای با گوشت را به شما می آموزیم.

ادامه را در این بخش بخوانبد : آموزش پخت ماکارونی آشیانه ای

طرز تهیه ماکارونی سوخاری

سوخاری ماکارانی یا همان مک اند چیز سوخاری یک پیش غذا یا فینگر فود راحت و آسان و در عین حال لذیذ و خوشمزه است. ماکارونی سوخاری را میتوانید برای انواع مراسمات و جشن های خود مانند دورهمی و تولد به عنوان یک فینگر فود تهیه کرده و نوش جان کنید. این سوخاری از بیرون ترد و از داخل نرم و پنیری است. با مینویسم همراه شوید تا طرز تهیه ی ماکارونی سوخاری با پنیر را به شما بیاموزیم.

برای دیدن ادامه آموزش ماکارونی سوخاری اینجا کلیک کنید.

ماکارونی یکی از گونه‌های پاستا است. این ماده خوراکی بیشتر در کارخانجات به صورت خشک تولید شده و پیش از خوردن جوشانده می‌شود. معنا و شکل ماکارونی در هر کشور یا منطقه تفاوت دارد. در ژاپن بیشتر به گونه‌ای پاستا گفته می‌شود که شکل ظاهری آن به صورت میله‌ای کوتاه سوراخ‌دار یا به شکل صدف یا طرح‌های گوناگون دیگر است. در ایتالیا ماکارونی اشاره به نوعی پاستا به شکل میله‌ای سوراخ‌دار کوتاه است. به زبان انگلیسی، ماکارونی به معنای نوعی پاستای میله مانند کوتاه و سوراخ دار است، اما در بین ایتالیایی– آمریکایی‌ها در سراسر فیلادلفیا و نیویورک، ماکارونی واژه‌ای است که به همه گونه‌های «پاستا» اشاره دارد.

در ایران واژهٔ «ماکارونی»، هم‌معنا با پاستا و به صورت گسترده برای انواع اسپاگتی و ماکارونی طرح‌دار و غیره به‌کار می‌رود. ایرانی‌ها همچنین نوعی پاستای برشته به نام «ته‌دیگ ماکارونی» دارند که بسیار محبوب است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید