رپرتاژ اگهی

راهنمای انتخاب و خرید اسپیسر ، میان بولت پلاستیکی و واتراستاپ

راهنمای انتخاب و خرید اسپیسر ، میان بولت پلاستیکی و واتراستاپ
کدخبر : 24112

اسپیسر را می توان جزو تجهیزات بسیار کاربردی در حوزه ساخت و ساز دانست، با این که یک قطعه بسیار کوچک پلاستیکی و یا بتنی است، اما یک نیاز مهم در این صنعت است که نبود آن می تواند مشکلات متعددی از نظر سازه ای برای سازه های بتنی به وجود بیاورد.

میان بولت پلاستیکی ابزار دیگری است که در صنعت ساخت و ساز به خصوص در قالب بندی و بتن ریزی دیوار برشی کاربرد دارد. این نوع وسیله پلاستیکی بسیار مقاوم، در درون دیوار برشی کار گذاشته می شود و باعث می شود بتن ریخته شده با بولت تماسی نداشته باشد و بعد از بتن ریزی بولت ها به صورت آزادانه از داخل دیوار برشی بیرون کشیده شوند.

واتراستاپ ابزار کاربردی دیگر است که می توانید با قیمت استثنایی از مجموعه مدرن سازان خریداری کنید. واتراستاپ یا به اصطلاح آب‌بند، نواری است که در هنگام بتن ریزی در محل شکاف ها و درزهای بتن قرار می دهند تا در محل قطع بتن از نفوذ مایعات به بیرون و یا داخل بتن جلوگیری کند.

شما می توانید واتراستاپ را در ۳ مدل زیر از مجموعه مدرن سازان تهیه کنید:

  1. واتراستاپ نوع بنتونیتی
  2. واتر استاپ تولید شده از PVC
  3. واتر استاپ نوع هیدروفیل

اگر می خواهید برای خرید عمده و یا خرد انواع مختلف اسپیسر، واتراستاپ و میان بولت پلاستیکی اقدام کنید، پیشنهاد می کنم از خدمات مجموعه مدرن سازان استفاده کنید. مجموعه مدرن سازان تنوع گسترده ای از میان بولت پلاستیکی و یا واتراستاپ ها را به مشتریان خود ارائه می دهد.

الزامات مربوط به انتخاب اسپیسر؟

قبل از استفاده از اسپیسر، واتراستاپ و میان بولت پلاستیکی، کاربران باید از الزامات ضخامت پوشش بتنی که در طراحی تنظیم شده است اطمینان حاصل کنند. در صورت عدم وجود دستورالعمل در طراحی، کاربر باید به مقررات جاری مراجعه کند. انتخاب انتخاب این نوع تجهیزات و سایر تجهیزات مشابه باید به ترتیب زیر انجام شود:

  • شناسایی نوع سازه: به طور کلی بیشتر از همه می توان از اسپیسر بتنی در سازه ها و موقعیت های مختلف نصب استفاده کرد. با این حال، برخی از آنها به طور ویژه با مزایای خاصی برای نوع خاصی از ساختار طراحی شده اند. در نتیجه انتخاب اسپیسر مناسب از نظر فنی مزیت و راحتی در ساخت را به همراه خواهد داشت و هزینه پروژه را نیز کاهش می دهد. برخی از انواع کاورهای پلاستیکی برای مش های پایینی، مش رویی، کار فولادی ستون ها، دیوار، انتهای تیرها طراحی شده اند.
  • انتخاب نوع اسپیسر: کاورهای بتن معمولا به دو شکل بتنی و پلاستیکی طراحی و تولید می شوند، نوع بتنی آن کمی گران است ولی در عوض چسبندگی خوبی به بتن دارد، همچنین می تواند فشار زیادی را تحمل کند؛ اما کاورهای پلاستیکی ارزان تر هستند و تنوع زیادی دارند. آنها مانند کاور بتنی مقاوم نیستند اما به شکلی ساخته می شوند که بتوانند حداقل فشار وارده از میلگرد ها را تحمل کنند.
  • روش متصل شدن به میلگرد ها: اسپیسر های پلاستیکی به واسطه گیره هایی که دارند مستقیماً به میلگرد فولادی می چسبند و تکان نمی خورند؛ اما کاورهای بتنی به واسطه مفتول کار گذاشته شده در درون بتن به میلگرد ها متصل می شود.
  • ارتفاع اسپیسر: معمولا مدرن سازان این نوع کاورها را در ارتفاع مختلف ۵ سانتی متر، ۷ سانتی متر و ۱۰ سانتی متر تولید می کند. شما با مراجعه به این شرکت می توانید با قیمت بسیار ارزان انواع مختلف کاورهای بتنی را خریداری کنید.
  • قطر میلگرد: شما باید متناسب با قطر میلگردهای خود اسپیسر مورد نیاز را خریداری کنید، معمولا تولید کننده قطرهای مختلف میلگردها را در نظر می گیرد تنوع زیادی از آنها را تولید می کند.

الزامات مربوط به انتخاب میان بولت پلاستیکی و واتراستاپ؟

مهمترین الزامات مربوط به انتخاب میان بولت پلاستیکی و واتراستاپ به ابعاد و اندازه آنها مربوط می شود، شما باید متناسب با نیازهای خود این نوع تجهیزات کمکی را خریداری کنید.

دومین موضوع به جنس میان بولت پلاستیکی و واتراستاپ مربوط می شود، معمولا این محصولات در کیفیت های مختلف و درجه بندی های متفاوت تولید و برای فروش به بازار عرضه می شوند. اگر فشار وارده به میان بولت پلاستیکی و واتراستاپ بیشتر باشد شما باید از جنس درجه یک استفاده کنید تا بتواند فشار وارده را تحمل کند.

شما می توانید با مراجعه به مجموعه مدرن سازان بهترین کیفیت اسپیسر، میان بولت پلاستیکی و واتراستاپ را خریداری کنید.

مجموعه مدرن سازان جایی است که خریداران اسپیسر، میان بولت پلاستیکی و واتراستاپ می توانند تنها با ÷رداخت حداقل هزینه، چنین محصولاتی را خریداری کنند. تعرفه ارائه شده برای خرید اسپیسر، میان بولت پلاستیکی و واتراستاپ این شرکت ارزان تر از مراکز دیگر است.

باید گفت اسپیسرهای بتنی بخشی دائمی از سازه ساختمان هستند و سفتی و مقاومت بتن را بهبود می بخشند. با کمک این تجهیزات پلاستیکی کوچک آرماتور بتن در پروژه ساخت و ساز تسهیل می شود و ایمن سازی سازه های بتنی کارآمدتر از گذشته می شود.

 اسپیسر

انواع مختلفی از جدا کننده های بتنی با اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. این اسپیسرهای بتنی برای مصارف مختلفی تولید و طراحی می شوند و کاربر با توجه به نیاز ساختمانی خاص نوع آن را انتخاب می کند. اهداف کلی اسپیسرهای بتنی به شرح زیر است:

  • حفظ پوشش مناسب برای میلگردهای آرماتور
  • ایجاد چسبندگی کافی بتن به میلگرد
  • از میلگرد در برابر خطرات محیطی مانند خوردگی محافظت می کنند
  • جلوگیری از فرآیند نرم شدن و میلگرد در دمای بالا
  • مناسب برای انواع سازه ها
  • قابلیت استفاده برای سازه های استوانه ای
  • مورد استفاده برای سازه های معمولی مانند تیر، دال یا دیوار و فونداسیون

برای خرید مناسب ترین و با کیفیت ترین نوع اسپیسر، میان بولت پلاستیکی و واتراستاپ همراه با ضمانت کیفیت، می توانید به معتبرترین و محبوب ترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده، یعنی مجموعه مدرن سازان مراجعه کنید یا سفارشات خود را به شکا اینترنتی از این مجموعه انجام دهید. با مراجعه به مجموعه مدرن سازان به تنوع زیادی از تجهیزات ساختمانی با کیفیت دسترسی خواهید داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه