رپرتاژ اگهی

بلیط قطار تهران مشهد رجا را چگونه بخریم؟

بلیط قطار تهران مشهد رجا را چگونه بخریم؟
کدخبر : 26085

اولین راه آهن دولتی ایران در سال 1306 شمسی احداث شد و تا به امروز با ایجاد شرکت های مختلف مسافربری ریلی توسعه یافت.

 یکی از معروف ترین شرکت های ریلی کشور رجا نام دارد که با ارائه قطارهای متنوع توانسته است خدمات ارزنده ای را در زمینه خرید بلیط قطار و جابجایی مسافران عرضه کند. تا جایی که برای تمامی مسیرها می توان بلیط قطار رجا را خریداری کرد.

در این مقاله با پرترددترین مسیر این قطارها و خدمات رجا آشنا می شوید. پس اگر قصد رزرو بلیط قطار تهران مشهد را دارید، در ادامه با ما همراه باشید. این مطلب تنها 5 دقیقه از وقت شما را می گیرد.

 

بلیط قطار رجا

بر اساس مصوبه شورای عالی اداری، در سال 1376 شرکت های ریلی متنوعی وظیفه حمل مسافر را بر عهده گرفتند. شرکت رجا با صددرصد سهام دولتی شروع به کار کرد و با ارائه بلیط قطار رجا سهم 65 درصدی در حمل و نقل مسافر را برعهده گرفت تا جایی که در سال 1388 به بخش خصوصی واگذار گردید. امروزه بسیاری از مسافران شرکت رجا را به خوبی می شناسند و برای خرید بلیط قطار مشهد قطارهای آن را انتخاب می کنند.

انواع قطارهای رجا

خدمات شرکت رجا به مسافران خود در قالب قطارهای متنوع به شرح زیر می باشد:

قطارهای چهار تخته

یکی از محبوب ترین قطارهای رجا برای سفرهای خانوادگی می باشد که در کلاس ههای مختلف ارائه می شود که عبارتند از:

  • قطارهای کلاس ویژه (زندگی، سیمرغ و سبز)
  • کلاس 1 (غزال و بلور سبز)
  • کلاس 2 (لوکس چهار تخته و البرز)
  • کلاس3 (خلیج فارس)

قطارهای اتوبوسی / سالنی

این قطارها به مسافرانی که به دنبال بلیط قطار ارزان هستند توصیه می شود. چرا که ارزان ترین نوع قطارهای رجا می باشند و برای سفرهای گروهی مناسبند. کلاس های قطارهای سالنی عبارتند از:

  • قطارهای کلاس ویژه (تندروی پردیس)
  • کلاس 1 (صبای ویژه)
  • کلاس 2 (صبا و ارم)
  • کلاس 3 (اتوبوسی، دو طبقه مترویی و معمولی صندلی)

قطارهای شش تخته

قطارهای شش تخته نیز در رده قطارهای ارزان قیمت با خدمات مناسب دسته بندی می شوند که برای سفر های گروهی و دانشجویی مناسبترند. این قطارها در کلاس های زیر دسته بندی می شود:

  • کلاس 1 (میلاد)
  • کلاس 2 (پارسی و زاگرس)
  • کلاس 3 (شش تخته تبدیلی)

قطار مجلل زندگی

قطار 5 ستاره زندگی در دسته قطارهای لوکس رجا می باشد و از امکانات و خدمات عالی برخوردار است. استفاده از کوپه های چهار تخته و مهمانداران آموزش دیده و امکانمات کترینگ پیشرفته و حرفه ای تنها بخشی از خدمات بلیط قطار زندگی می باشد. قطار زندگی در مسیر تهران به مشهد و بالعکس به صورت یک روز در میان انجام می شود که این مسیر را دوازه ساعته طی می کند.

 

خرید بلیط قطار تهران مشهد رجا

مسافرانی که قصد دارند با قطارهای رجا سفر کنند، می توانند از طریق مختلف برای خرید بلیط قطار اقدام کنند.

خرید اینترنتی بلیط قطار رجا

یکی از جدیدترین و سریعترین راههای خرید بلیط قطار، روش خرید اینترنتی است. به راحتی می توانید با مراجعه به سایت های معتبر فروش بلیط قطار، انواع بلیط قطار رجا را در عرض چند لحظه کوتاه خریداری کنید. استفاده از این روش مزایای زیادی دارد که خرید بلیط ارزان قطار یکی از آنهاست.

با مشاهده آنلاین قیمت بلیط قطار و بررسی امکانات آن می توانید مناسبترین بلیط را انتخاب و به سرعت رزرو کنید.

خرید بلیط قطار از دفاتر فروش

شرکت رجا، با داشتن 1600 نمایندگی و مراکز فروش در تهران و شهرستانها توانسته نیاز مسافرانی که به صورت حضوری اقدام به خرید بلیط قطار رجا می کنند، پاسخ گوید.

خرید بلیط از اپلیکیشن موبایل و سایت رجا

با نصب اپلیکیشن شرکت رجا در سیستم عامل های اندروید وios  امکان خرید بلیط قطار و چاپ آن فراهم شده است. همچنین با مراجعه به سایت رجا می توانید بلیط مورد نظر خود را به صورت آنلاین تهیه کنید.

یب

بهترین سایت خرید بلیط قطار تهران مشهد

در حال حاضر سایت های زیادی در سطح کشور وجود دارند که بلیط قطار تهران مشهد را به فروش می رسانند. در این سایت ها قیمت بلیط قطار تهران مشهد و سایر اطلاعات نظیر ساعت حرکت، نوع قطارها، امکانات و ظرفیت آنها به صورت آنلاین در دسترس مسافران است. سایت تیک بان، از جمله سایت معتبری است که می تواند بلیط قطار تهران مشهد رجا را به راحتی در اختیارتان بگذارد.

بلیط قطار ارزان تهران مشهد

همواره یکی از چالش های مسافران، سفرهای اقتصادی و به صرفه است. هر چند قیمت بلیط قطار نسبت به بلیط هواپیما نوسانات کمتری دارد اما اگر به دنبال ارزان ترین و باکیفیت ترین بلیط قطار هستید، به سایت های معتبر مراجعه کنید.

تیک بان به عنوان بهترین و مطمئن ترین سایت خرید بلیط قطار این امکان را دارد تا با ارائه خدماتی نوین ارزان ترین بلیط قطار را به مسافران عرضه کند. این سایت با همکاری شرکت های معتبر ریلی می تواند انواع بلیط قطار را با کمترین قیمت و بالاترین خدمات در اختیار شما بگذارد. فقط کافیست آدرس www.tikban.com را جستجو کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه