تجربه تعمیر لوازم خانگی به بهترین شکل با مجموعه باماتعمیرات

تجربه تعمیر لوازم خانگی به بهترین شکل با مجموعه باماتعمیرات
کدخبر : 26138

لوازم برقی موجود در خانه، اصلیترین وسایل یک منزل مسکونی محسوب میشوند و بسیاری از کارها در خانه به کمک آنها انجام میشود . به همین دلیل بروز کوچکترین ایرادی در این دستگاه ها، میتواند زندگی ما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

 برای رفع این ایرادات، حتما باید یک مجموعه معتبر و تخصصی را پیدا کنیم؛ زیرا تعمیر لوازم خانگی به جهت استفاده از قطعات الکترونیکی پیشرفته در این لوازم، کار هر مجموعه ای نیست و کوچکترین اشتباه میتواند هزینه های سنگینی را به مشتری متحمل نماید. به همین دلیل ما در رصد اقتصادی تصمیم گرفتیم در یک مقاله، یکی از مجموعه های مجاز و معتبر تعمیر لوازم خانگی در شهر تهران را به شما معرفی نماییم. پس تا انتها باما همراه باشید.

ذرذ

مجموعه باماتعمیرات

باماتعمیرات یکی از معتبرترین مجموعه های تعمیر لوازم خانگی در شهر تهران محسوب میشود و از بهترین متخصصان تعمیر دستگاه هایی مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون و ... بهره میبرد. باماتعمیرات با گردآوری این متخصصان، تلاش نموده است تا خدمات خود را با بالاترین کیفیت در کمترین زمان ارائه دهد.

 

ویژگی های مجموعه باماتعمیرات

تعمیر در منزل

یکی از مهمترین ویژگی های مجموعه باماتعمیرات، ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل و منزل مشتری است. تعمیر لوازم خانگی در محل، دو مزیت ویژه برای مشتریان به وجود می آورد؛ اولین مزیت تعمیر در محل این است که مشتریان دیگر نیازی به انتقال دستگاه های غالبا سنگین خود به نمایندگی ندارند و هزینه های حمل و نقل نیز پرداخت نخواهند کرد. مزیت دوم هم این است که با حضور تعمیرکار در محل، مشتریان میتوانند بر روی فرآیند تعمیر دستگاه خود نظارت داشته باشند. برای اطلاع بیشتر از مزایای تعمیر در منزل، میتوانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

https://newstarappliancerepair.ca/blog/what-are-the-benefits-of-home-appliance-service-contracts/

سریع و فوری

تعداد بالای تعمیرکاران متخصص در مجموعه باماتعمیرات و پشتیبانی 24 ساعته، باعث شده است تا ارائه خدمات در مجموعه باماتعمیرات در سربعترین زمان ممکن صورت گیرد. به وجود آمدن مشکل در لوازم خانگی و کار نکردن آنها، برای چند ساعت هم عذاب آور است و به همین دلیل تعمیرکاران مجموعه باماتعمیرات قادر هستند زیر یک ساعت در منزل مشتری حاضر شوند.

تعمیر تخصصی بردهای الکترونیکی

یکی از منحصربفردترین ویژگی های مجموعه باماتعمیرات، تعمیر تخصصی بردهای الکترونیکی است. در مجموعه باماتعمیرات، تعدادی مهندس الکترونیک حضور دارند که به طور تخصصی بر روی تعمیر بردهای الکترونیکی فعالیت میکنند و میتوانند به نحو احسن تعمیر این بردها را انجام دهند. تمایز باماتعمیرات در این مورد با دیگر مجموعه ها این است که مجموعه های مشابه قادر به انجام چنین کاری نیستند و با شرکت های مهندسی برای تعمیر قطعات و بردهای الکترونیکی قرارداد منعقد میکنند تا در اصل نقش واسطه را میان مشتری و شرکت های مهندسی ایفا نمایند.

برخورداری از قطعات اصلی و اورجینال

در بسیاری از مواقع برای تعمیر لوازم خانگی نیاز به تعویض قطعه است. در این مواقع دو راه پیش روی مصرف کنندگان است؛ یا اینکه از قطعات متفرقه استفاده نمایند یا اینکه قطعات اورجینال را تهیه نمایند. تعمیر لوازم خانگی با استفاده از قطعات متفرقه باعث میشود تا پس از مدت زمان کوتاهی، مجددا مشکلسابق برای دستگاه به وجود آید. بنابراین پیشنهاد میشود حتما از قطعات اصلی برای تعمیر دستگاه خود استفاده نمایید. با توجه به فراوانی قطعات متفرقه و شباهت بسیار بالای آنها با قطعات اصلی، مصرف کنندگان کار بسیار سختی در این راه دارند. باماتعمیرات به جهت آسانی کار مشتریان، اقدام به واردات قطعات اورجینال لوازم خانگی برندهای مختلف نموده است و آنها را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

ناااا

ارائه ضمانت نامه

چه ویژگی بهتر از اینکه شما خدماتی را دریافت خواهید نمود و برای این خدمات، ضمانت نامه دریافت میکنید. باماتعمیرات به جهت آنکه به مهارت متخصصان خود ایمان دارد، ارائه خدمات توسط این افراد را ضمانت میکند. در این ضمانت نامه قید شده است که در صورت بروز مشکل از ناحیه پیشین، مشتریان میتوانند تا پایان زمان اعتبار ضمانت نامه، بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای از خدمات مجموعه باماتعمیرات استفاده نمایند. این ضمانت نامه تا 3 ماه پس از انجام تعمیرات اعتبار دارد.

 

اصلیترین خدمات مجموعه باماتعمیرات

پس از آنکه با ویژگی های مجموعه باماتعمیرات آشنا شده اید، میتوانیم به سراغ خدمات این مجموعه برویم. در این بخش به اصلیترین خدمات مجموعه باماتعمیرات پرداخته شده است.

تعمیر ساید بای ساید و یخچال فریزر

یکی از مهمترین و اصلیترین خدمات باماتعمیرات، تعمیر ساید بای ساید و یخچال فریزر است. با توجه به وجود محصولات بسیاری از برندها در بازارهای داخلی و احتمال خرابی آنها، باماتعمیرات بهترین متخصصان تعمیر ساید بای ساید و یخچال فریزر برندهایی مانند سامسونگ، ال جی، بوش، دوو، کنوود، بلومبرگ، بکو و ... را گردآوری کرده است تا با استفاده از تخصص این افراد بتواند به بهترین شکل به شهروندان تهرانی و حومه خدمت رسانی نماید.

تعمیر ماشین لباسشویی

یکی دیگر از لوازم خانگی پرکاربرد در زندگی افراد، ماشین لباسشویی است. این دستگاه نیز توسط برندهای مختلف تولید میشود و هر کدام کیفیت های متفاوتی دارند. تعمیر ماشین لباسشویی در مجموعه باماتعمیرات زیرنظر تعمیرکاران باتجربه و آشنا به تکنولوژی های نوین امروزی صورت می پذیرد و مشتریان برخوردار از ماشین لباسشویی های سامسونگ، ال جی، دوو، کنوود، آریستون، ایندزیت، بوش و دیگر برندهای موجود در بازار، میتوانند از خدمات باماتعمیرات استفاده نمایند.

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی، یکی دیگر از خدمات بسیار مهم مجموعه باماتعمیرات محسوب میشود. استفاده نادرست از ماشین ظرفشویی مانند بارگیری بیش از حد میتواند آسیب هایی را برای ماشین ظرفشویی به وجود آورد. البته در صورت بروز مشکلاتی برای ماشین ظرفشویی، مجموعه های معتبری مانند باماتعمیرات قادر هستند به بهترین شکل تعمیرات این دستگاه را انجام دهند.

تعمیر ماکروفر و سولاردام

تقریبا خانواده ها هر روز از ماکروفر یا سولاردام به دلایل مختلف مانند گرم کردن غذا، پخت مواد غذایی، یخ زدایی مواد منجمد و دلایل دیگر استفاده میکنند و اگر این دستگاه برقی خراب شود، مشکلات خاص خود را برای خانواده ها ایجاد میکند. باماتعمیرات با ارائه خدمات تعمیر ماکروفر و سولاردام در محل، اجازه نمیدهد خرابی این دستگاه برقی به بیش از چند ساعت بیانجامد.

تعمیر تلویزیون

آخرین مورد از اصلیترین خدمات مجموعه تعمیر لوازم خانگی باماتعمیرات، تعمیر تلویزیون است. تلویزیون نیز به مانند دستگاه های یاد شده، از پرکاربردترین لوازم برقی مورد استفاده در خانه محسوب میشود. مشکلات رایجی نظیر وجود خطوط افقی و عمودی در تصویر تلویزیون، آب خوردگی پنل تلویزیون، وچود نقاط سیاه و قرمز در تصویر و ...  می باشند و متخصصان باماتعمیرات میتوانند این مشکلات را رفع نمایند.

این خدمات عنوان شده تنها گوشه ای از خدمات مجموعه باماتعمیرات محسوب میشود. در کنار این خدمات، شما میتوانید از خدمات دیگری مانند تعمیر جاروبرقی، تعمیر اجاق گاز، تعمیر هود، تعمیر فر، تعمیر کولر گازی، تعمیر آبسردکن، تعمیر سردخانه صنعتی و تعمیر یخچال صنعتی نیز بهره مند شوید. متخصصان باماتعمیرات میتوانند در هر نقطه از شهر تهران و شهرهای حومه، به مشتریان خود خدمت رسانی کنند.

نحوه ثبت سفارش در باماتعمیرات

آخرین بخش این مقاله را به نحوه ثبت سفارش در باماتعمیرات اختصاص دادیم. باماتعمیرات برای ثبت سفارش مشتریان، دو روش را ایجاد کرده است تا آنان بتوانند با استفاده از این روش ها، با مجموعه باماتعمیرات در ارتباط باشند. اولین روش به مانند دیگر مجموعه ها، ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی است. افراد میتوانند با شماره های مندرج در سایت باماتعمیرات تماس گرفته و به صورت تلفنی، مشکل خود را با واحد پشتیبانی در میان بگذارند. روش دوم، ثبت سفارش آنلاین در وب سایت باماتعمیرات به نشانی اینترنتی https://bamatamirat.com/ است. مشتریان در روش دوم به وب سایت باماتعمیرات مراجعه نموده و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز در بخش ثبت سفارش آنلاین، منتظر تماس واحد پشتیبانی برای هماهنگی های لازم جهت اعزام تعمیرکار می مانند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه