رپرتاژ اگهی

سرامیک کف | راهنمای انتخاب بهترین سرامیک کف پذیرایی

سرامیک کف | راهنمای انتخاب بهترین سرامیک کف پذیرایی
کدخبر : 27782

سرامیک کف را چطور انتخاب کنیم؟ کاشیران از عرضه کنندگان اینترنتی سرامیک کف در کشور است که محصولات خود را با تنوعی بی نظیر در طرح و رنگ عرضه می کند. ما در تحریریه کاشیران موضوعات روز مورد بحث در صنعت کاشی و سرامیک را بررسی و بر همین اساس مقالاتی را تدوین و برای علاقمندان به اشتراک می گذاریم در این مقاله نیز به ارائه نکاتی به عنوان راهنمای انتخاب بهترین سرامیک کف پذیرایی پرداخته ایم، تا انتهای مطلب ما را هراهی کنید.

امروزه صنعت کاشی و سرامیک ایران پیشرفت گسترده ای داشته است از این رو محصولات بسیار متنوعی را تولید و به بازار عرضه کرده است. سرامیک یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش کف است و به دلیل تنوع در طرح، رنگ، کیفیت و ... مورد توجه بیشتر افراد قرار گرفته است. سرامیک کف با توجه به ویژگی هایی که دارد مناسب اکثر محیط ها است و می توان از آن برای کف فضاهای مختلفی مانند آشپزخانه، اداره، حمام و دستشویی، پارکینگ و ... استفاده کرد. سرامیکی که برای کف مورد استفاده قرار می گیرد باید استحکام بالایی داشته باشد زیرا همواره در معرض سایش، فشار، تردد و ... است. علاوه بر این سرامیک کف باید به گونه ای طراحی و تولید شود که جذب آب بسیار پایین یا صفر درصدی داشته باشد در کل برای انتخاب سرامیک کف باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید. با توجه به تنوعی که در بازار کاشی و سرامیک وجود دارد ممکن است انتخاب سرامیک برای کف پذیرایی و دیگر فضاها کاری دشوار باشد از این رو بهتر است با در نظر گرفتن سلیقه، کاربرد، کیفیت، دکوراسیون و ... بهترین نوع سرامیک را برای کف پذیرایی انتخاب نمایید.

s

نکات مهم برای انتخاب سرامیک کف

  • استحکام و مقاومت: هرچه سرامیک از مواد اولیه مرغوب تری تهیه شده باشد دارای کیفیت بیشتری است. سرامیک کف باید طبق استانداردهای جهانی با فرمولی مناسب تهیه شود تا مقاومت و استحکام بسیار بالایی داشته باشد.
  • ضد آب بودن: سرامیکی که برای کف انتخاب می شود باید درصد جذب آب بسیار پایینی داشته باشد البته بهتر است از مدل های صفر درصدی جذب آب استفاده نمایید زیرا کف محیط های مختلف به دلیل تردد نیاز به تمیزی مداوم دارند که در صورت جذب آب سرامیک خیلی زود خراب می شود.
  • مات یا براق بودن: سرامیک های براق نور را به خوبی بازتاب می کنند و جلوه زیبایی به دکوراسیون محیط می دهند، اما سرامیک مات جلوه نوری بسیار کمی دارد و نمی تواند نور را بازتاب کند در صورتی که کثیفی و لکه روی سرامیک های مات کمتر نمایان می شوند.
  • رنگ مناسب: انتخاب درست رنگ سرامیک کف تاثیر بسیاری در دکوراسیون دارد و بهتر است از رنگ های گرم و قهوه ای بیشتر استفاده کرد زیرا اینگونه طیف های رنگی با دیگر رنگ ها هماهنگی بیشتری دارند و به آسانی می توان آن ها را با هر دکوری هماهنگ کرد.
  • جنس: همانطور که گفته شد سرامیک ها تنوع بسیاری دارند و اغلب به دو صورت پرسلان و غیر پرسلان تولید می شوند. سرامیک های پرسلان نفوذ ناپذیر، مستحکم و پر کاربرد هستند، این سرامیک ها در انواع لعاب دار، بدون لعاب، پولیش شده، دو لایه و بافت دار تولید و به بازار عرضه می شوند که هر کدام خصوصیات منحصر به فردی دارند و با توجه به نیاز می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد. سرامیک های غیر پرسلانی همان مدل معمولی است که تراکم کمی دارد از این رو جذب رطوبت بالایی دارد.

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع سرامیک کف پذیرایی در طرح  ها و رنگ های جذاب به فروشگاه اینترنتی کاشیران مراجعه کنید.

d

رنگ های مناسب برای سرامیک کف پذیرایی

انتخاب رنگ مناسب برای سرامیک کف محیط هایی مانند پذیرایی بسیار حائز اهمیت است، رنگ مناسب می تواند زیبایی محیط را چند برابر کند. در واقع دکوراسیون پذیرایی می تواند حس لوکس بودن را در تمام خانه ایجاد کند. رنگ هایی که برای سرامیک کف پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند بهتر است تک رنگ باشند زیرا اینگونه سرامیک ها هرگز از مد خارج نمی شوند و زیبایی فضا را چند برابر می کنند. در زیر به برخی از پرکاربردترین رنگ ها برای سرامیک کف پذیرایی اشاره شده است.

  • بژ: سرامیک کف رنگ بژ دارای زیبایی و ظرافت بسیاری است و می توان آن را با هر سبک و رنگی به آسانی ست کرد. رنگ بژ به فضا گرما می بخشد و آن را روشن تر می کند. در کل رنگ هایی با تناژ کرم و بژ فضا را دلنشین تر می کنند.
  • سفید: محبوب ترین و پر کاربردترین رنگ سرامیک برای کف پذیرایی سفید است. این رنگ در گروه رنگ های خنثی است که نشان از روشنی و تمیزی دارد از این رو جلوه درخشنده و زیبایی را القا می کند.
  • خاکستری: این رنگ دارای انعطاف بسیاری است از این رو به راحتی با رنگ های دیگر هماهنگ می شود. خاکستری می تواند جلوه محیط را چند برابر کند و هرکز از مد خارج نمی شود. طراحان برای انواع پروژه های داخلی از این رنگ سرامیک استفاده می کنند.
  • قهوه ای: سرامیک قهوه ای با اغلب مبلمان ها هماهنگی دارد و حس طبیعی را در فرد ایجاد می کند از این رو با استفاده از رنگ هایی با تناژ قهوه ای می توان فضای گرم و یکپارچه ای را ایجاد کرد.
  • و ....

در صورتی هر گونه ابهام و یا سوالی در مورد انتخاب بهترین قیمت سرامیک کف پذیرایی با کارشناسان کاشیران تماس بگیرید. 

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ...

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه