رپرتاژ اگهی

تجهیزات ضروری برای زدن رستوران

تجهیزات ضروری برای زدن رستوران
کدخبر : 28725

تجهیزات و ابزارهایی که در آشپزخانه و رستوران های خود دارید به نوع منویی که می خواهید سرو کنید کمک شایانی می کند.

 این کمک کارایی آشپزخانه شما را بالا می برد و در نهایت به طرز بسیار پنهانی سود دهی رستوران شما را بالا می برد. تجهیزات آشپزخانه مناسب از ضایعات غذایی جلوگیری می کند و همین امر در صرفه جویی مواد غذایی بسیار کمک کننده است. به گزارش سایت نگین طبخ خاورمیانه بعضی از تجهیزات مانند یخچال و فریزر صنعتی، اجاق گاز صنعتی، انواع فر و حتی یخسازهای صنعتی می تواند برای یک آشپزخانه ضروری باشد اما هتسند بعضی دیگر از تجهیزات که مهم هستند ولی رستوران ها آنها را در نظر نمی گیرند.

یکی از مدیران فروش نگین طبخ به این نکته اشاره کرده است که بعضی از کسب و کارهای رستورانی هستند که با وجود مکان مناسب برای رستوران ولی به دلیل عدم تجهیزات مناسب آشپزخانه در نهایت شکست خورده اند. همه تاکید ما این است که تجهیزات با کیفیت با قیمت مناسب و گارانتی مناسب از ضررهای آینده جلوگیری می کند. بعضی از این تجهیزات برای رستوران های مدرن تا مبالغ 500  الی 800 میلیون تومان هم قیمت گذاری می شوند. اگر پشتیبانی و گارانتی مناسبی برای این ابزارها در نظر گرفته نشود می تواند ضررهای جبران ناپذیری برای رستوران و آشپزخانه صنعتی شما به همراه داشته باشد.

در ادامه ما تجهیزات ضروری برای آشپزخانه های صنعتی را از نگاه هلدینگ نگین طبخ خاورمیانه بررسی می کنیم. با ما باشید.

نگین طبخ خاورمیانه

تجهیزات پخت غذا

 تجهیزات پخت غذا در آشپزخانه صنعتی و رستوران های بزرگ عموماً شامل مایکروفر، دیگ چلوپز صنعتی، چرخ گوشت صنعتی، دیگ خورشت پز و پلوپز صنعتی، باربیکیو، سرخ‌کن صنعتی، اجاق گاز صنعتی، کباب‌پز صنعتی، سیخ صنعتی، اجاق پلوپز صنعتی، اجاق گریل صنعتی، ماهیتابه گردان صنعتی و فر صنعتی است که در ادامه به اساسی‌ترین آن خواهیم پرداخت.

1.اجاق گاز صنعتی

اجاق های صنعتی و تجاری برای پختن انواع غذاها در قابلمه و ماهیتابه استفاده می شود. این غذاها می تواند شامل انواع برنج، ماکارونی و غذاهای گوشتی باشند. اجاق گازها هم خانگی دارند هم صنعتی و هم برقی دارند و هم گازی.

نگین طبخ خاورمیانه

2.گریل گازی یا برقی

رستوران هایی که می خواهند غذای استیکی مانند فیله ماهی سالمون یا استیک گوشت و مرغ در رستوران خود سرو کنند حتما از اجاق گریلی استفاده می کنند. دستگاه های گریل در فست فودی ها، ساندویچی ها، کافه ها و رستوران هایی استفاده می شوند که ساندویچ سرو می کنند. گریل های خانگی و صنعتی تهویه مناسبی لازم ندارند و همچنین فضای زیادی نمی گیرند . شاید این مزیت گریل ها نسبت به کباب پز ها باشد.

3.ماکرویوو

مایکروویو ها می تواند غذاها را گرم کنند. این گرم کردن غذا می تواند لذت مشتری را به همراه داشته باشد. مشتری ها از اینکه غذایشان را گرم  تحویل می گیرند راضی هستند و در نتیجه رضایت مشتری را به همراه دارند. مایکروویو ها می تواند به سر آشپزها کمک کنند و در یکی از آخرین گزارش های تجهیزات آشپزخانه صنعتی نگین طبخ، همین مایکروویو های تجاری و صنعتی یکی از تجهیزات مورد علاقه سرآشپزان اروپایی است. علاوه بر گرم کردن غذاها، مایکروویوها می تواند به یخ زدایی مواد یخ زده کمک کنند.

تجهیزات برودتی

تجهیزات برودتی یا سرمایشی در آشپزخانه صنعتی، رستوران های بزرگ و هتلها بسیار کابرد دارند و عموماً شامل یخ‌ساز صنعتی، کانتر رویه مسطح، کانتر بین اجاقی، یخچال فریزر صنعتی، شیر سردکن صنعتی، آبسردکن صنعتی، یخ در بهشت ساز، سردخانه صنعتی، ساندویچ پانل، بستنی‌ساز قیفی، یخچال صنعتی قصابی، یخچال صنعتی کبابی است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

4.یخچال فریزر صنعتی

همه رستوران‌ها برای تازه نگه داشتن غذا به فریزر و یخچال تجاری نیاز دارند. فریزرها همچنین به اقتصاد رستوران شما کمک می‌کنند، چراکه به شما امکان می‌دهند مواد غذایی بیشتری را به صورت عمده خریداری کنید. با این حال، بسیاری از رستوران‌ها ترجیح می‌دهند فقط گوشت تازه سرو کنند. 

5.تجهیزات تهویه

هنگامی که آشپزخانه ای طراحی و اجرا می شود، ابتدایی ترین مساله ای که باید بررسی تهویه آشپزخانه است. این را مدیراجرایی نگین طبخ می گوید. تمامی تجهیزات صنعتی در یک آشپزخانه به یک سیستم تهویه مناسب نیاز دارد. البته در اینجا فقط مساله هود و سیستم تهویه نیست و در واقع طراحی سیستم تهویه یکی از ارکان است و باید مطابق با قوانین ایمنی آشپزخانه باشد. 

6.غذاساز صنعتی

غذا سازها بیشتر مواد غذایی را خرد یا برش می دهند و در صورت نیاز آنها را مخلوط می کند. خرد کردن مناسب و همچنین برش مناسب کمک شایانی به سرآشپز می کند. غذاسازهای کوچک معمولا به درست کردن سس ها کمک می کنند. انواع غذاساز صنعتی عبارت‌اند از:

  • غذاساز کاسه‌ای برای برش یا خرد کردن مواد غذایی.
  • چرخ‌گوشت برای کارهای سنگین‌تری مانند خرد کردن و چرخ کردن گوشت.

7.سینک ظرفشویی

سینک های صنعتی ظرفشویی نقش بسزایی در آشپزخانه های تجاری دارند. این سینک ها می تواند محل شستن دستها، مواد غذایی و همچنین طروف کثیف باشند. استحکام سینک های صنعتی بسیار مهم است و جز تجهیزاتی است که اگر حتی نیاز به تعمیر داشته باشد سریعا انجام شود چون آشپزخانه بدون سینک معنا ندارد. مواد تشکیل دهنده سینک تاثیر بسیار مهمی بر جنس و استحکام سینک دارد. سینکهای صنعتی نگین طبخ خاورمیانه از جنس استیل استنلس هستند و 10 سال گارانتی دارند.  سینکهای صنعتی تک لگنه، 2 لگنه و حتی 3 لگنه هستند که هر کدام از لگن ها کاربرد خاص خودشان را دارند.

8.یخ ساز صنعتی

اگر رستورانی یا کافه ای دارید که نوشیدنی سرد به تعداد زیادی سرو می کنید به بخساز صنعتی نیاز پیدا می کنید. یخ ساز ها انواع مختلفی دارند که هر کدام یخ مخصوصی تولید می کنند. یخ ساز ها قیمتهای بسیار متنوعی دارند و بازه قیمتی آنها از 5 میلیون تومان تا 400 میلیون تومان متفاوت است. یخ ساز صنعتی نگین طبخ خاورمیانه یکی از بهترین یخساز های صنعتی در کشور است که به کشورهای همسایه صادر می شود. 

نگین طبخ خاورمیانه

نگین طبخ خاورمیانه

هلدینگ نگین طبخ خاورمیانه یک شرکت استارت آپی است که در حوزه تجهیزات صنعتی در آشپزخانه فعالیت می کند و  تمامی تجهیزات آشپزخانه صنعتی از جمله ورقه ساخت تجهیزات را گرفته تا محصول نهایی طراحی، تولید و توزیع می کند. این شرکت از بروزترین ماشین آلات برای ساختن تجهیزات استفاده می کنند و گارانتی و پشتیبانی دراز مدتی برای محصولات خود در نظر می گیرد. اگر میخواهید اطلاعات دقیقی از تجهیزات آشپزخانه، اعم از خانگی و صنعتی ، تجهیزات رستوران، نحوه راه اندازی انواع آشپزخانه ها داشته باشید می توایند به بلاگ نگین طبخ بروید و اطلاعات بسیار جامعی در این موارد کسب کنید . همچنین اگر میخواهید اطلاعات اضافی راجع به ویژگی های محصولات و قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی کسب کنید میتوانید به فروشگاه نگین طبخ https://negin-tabkh.com/ مراجعه کنید. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه