رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان اصفهان:

کمک‌های فولاد مبارکه به جامعه در بحران‌ها قابل تقدیر است

کمک‌های فولاد مبارکه به جامعه در بحران‌ها قابل تقدیر است
کدخبر : 10208

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان اصفهان پس از بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: به نمایندگی از ائمه جمعه و جماعات استان در این شرکت حضور پیدا کردیم تا از همکاری این سازمان در فرایند مقابله با ویروس منحوس کرونا تشکر کنیم.

 حجت‌الاسلام صالحیان در ادامه افزود: درعین‌حال جای تقدیر و تشکر دارد که فولاد مبارکه به‌صورت عملیاتی به شعار «جهش تولید» که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده، عمل کرده و کلنگ‌زنی پروژۀ نورد گرم ۲ را نیز در دست اقدام دارد. به‌یقین این پروژه یکی از پروژه‌های بزرگ کشور در راستای شعار جهش تولید خواهد بود.

 

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه،رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمۀ جمعه در استان اصفهان با تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی دستاوردهای فولاد مبارکه تصریح کرد: مردم باید بدانند این مجتمع عظیم صنعتی کمک‌های فراوان و مؤثری به حفظ سلامت مردم کرده است.

 

حجت‌الاسلام صالحیان از برگزاری شش نماز جمعه در شهرستان مبارکه و همچنین برگزاری نماز جماعت در بخش‌های مختلف فولاد مبارکه به‌عنوان ظرفیت‌های بالای دینی و فرهنگی این منطقه نام برد و گفت: بحمدالله در این زمینه نیز همکاری و برنامه‌ریزی‌های خوبی میان مسئولین فولاد مبارکه و شهرستان و استان وجود دارد و به نحو مطلوب با اقامۀ این فریضۀ الهی آثار پرخیر و برکتی به بار نشسته است. خوشبختانه همکاری و تعامل دینی و فرهنگی نزدیک و خوبی بین نهاد مسجد، نماز جمعه و فولاد مبارکه از سال‌های گذشته وجود داشته و در حال حاضر نیز بیش از همیشه با حضور مدیران فرهنگی و باانگیزه در این شرکت شاهد ارتباطات بهینه و دستاوردهای بهتری در این زمینه هستیم.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود افزود: پس از این‌که آیات اعظام مظاهری و طباطبائی‌نژاد در جریان بازدید این‌جانب و هیئت همراه از فولاد قرار گرفتند، سلام گرم و صمیمانه‌ای به مدیریت و کارکنان این شرکت رساندند و ضمن خدا قوت به ایشان، از زحمات آن‌ها قدردانی کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه