مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

توجه ویژه مدیرعامل و عملکرد بسیار خوب شرکت سنگ آهن در ایجاد رفاه اجتماعی برای جامعه کارگری

توجه ویژه مدیرعامل و عملکرد بسیار خوب شرکت سنگ آهن در ایجاد رفاه اجتماعی برای جامعه کارگری
کدخبر : 10259

ریاحی یکی از موضوعات مهم را توجه به نشاط جامعه کار و تولید در قالب مجموعه فرهنگی، ورزشی رفاهی کارگران بیان کرد و ادامه داد: مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق به این موضوع توجه ویژه ای دارد و این مجموعه در بحث ایجاد رفاه اجتماعی برای جامعه کارگری بسیار خوب عمل کرده است و باید ظرفیت سازی برای سایر شرکت ها و خانواده های آنان نیز داشته باشیم.

ریاحی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد به همراه میروکیلی مدیر اجتماعی وحراست، آقایی رئیس مجموعه فرهنگی ورزشی استان و نوری شادکام رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق صبح امروز با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با رضا فلاح مبارکه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق،رضا فلاح مبارکه در این دیدار ضمن خوش آمدگویی گزارشی از وضعیت شرکت سنگ آهن و پروژه های در دست اقدام آن به ویژه پیشرفت طرح گندله سه چاهون مطالبی را بیان کرد. مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اظهار خرسندی از جامعه کارگری بزرگی که در قالب شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق و شرکت های اقماری آن در حال فعالیت هستند، این را مرهون همدلی بین کارفرمایان و کارگران دانست و گفت: خرسندیم از اینکه نگاه مدیریت به سمت توسعه تشکل ها است و این کمک می کند تا تشکل ها به عنوان بازوی مناسب برای برنامه ریزی های سرمایه انسانی در مجموعه و توسعه اقتصادی باشند.

وی با توجه به شرایط موجود و تاکید مقام معظم رهبری بر مسئله تولید و جهش تولید تاکید کرد: باید با تلاش زمینه را برای تحقق این امر فراهم کنیم. استان یزد ظرفیت های بسیاری در حوزه تولید دارد بخصوص معادن که ویژگی های خاص خود را دارند و باید پتانسیل ها و ظرفیت ها را بشناسیم و شرایط بالقوه شدن آن را فراهم کنیم. ریاحی با بیان اینکه 600 معدن در استان یزد وجود دارد که 50 درصد آن فعال است ،گفت: باید معادن فعال و تولید آن را حفظ کرد و در راستای ایجاد ارزش افزوده بیشتر و رونق اقتصاد حرکت کرد که این به نفع شهرستان و استان خواهد بود.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد وظیفه این سازمان را حمایت از جامعه کارگری عنوان کرد و اظهار داشت: در حوزه زیر ساختی نیز ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی وظایفی را بر عهده دارند و با شرکت هایی چون سنگ آهن برنامه ریزی می کنند که چگونه روند کار را بهتر و دقیق تر جلو ببرند.

وی از دیگر بحث ها را توجه به نشاط جامعه کار و تولید در قالب مجموعه فرهنگی، ورزشی رفاهی کارگران بیان کرد و ادامه داد: مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به این موضوع توجه ویژه ای دارد و این مجموعه در بحث ایجاد رفاه اجتماعی برای جامعه کارگری بسیار خوب عمل کرده است و باید ظرفیت سازی برای سایر شرکت ها و خانواده های آنان نیز داشته باشیم. نوری شادکام رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق نیز ضمن اظهار خرسندی از این دیدار در بحث تشکل ها آنان را بازوان توانمند مدیریت و پل ارتباطی بین کارگر و کارفرما دانست. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه