تفسیر جهش تولید در عمل توسط مجتمع فولاد خراسان

کسب دومین رکورد تولید در فولاد خراسان ظرف یک ماه

کسب دومین رکورد تولید در فولاد خراسان ظرف یک ماه
کدخبر : 10522

مدیرعامل «مجتمع فولاد خراسان» از دستیابی به رکورد جدید تولید در کارخانه گندله سازی این شرکت برای دومین بار در فاصله یک ماه خبرداد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان، کسری غفوری در تشریح این موفقیت گفت: شرکت مجتمع فولادخراسان مصمم تر از همیشه برنامه «جهش تولید» را در دستور کار  خود قرار داده و با تلاش و هم افزایی همه کارکنان ستادی، فنی، پشتیبانی، تامین و... این واژه را در عمل تفسیر می کند.

وی ادامه داد: کارکنان پرتلاش کارخانه گندله سازی مجتمع، در حالی که در ماه اردیبهشت، بالاترین میزان تولید خود را از زمان شروع به کار این کار خانه در سال 1397 کسب کرده بودند، خردادماه امسال یک بار دیگر توانستند با وجود مشکلات و محدودیت های ناشی از تحریم ها، برای دومین بار و در فاصله یک ماه رکورد جدیدی را در تولید گندله به ثبت برسانند.

غفوری افزود: این کارخانه باثبت رکورد ماهانه 190136 تن تولید گندله در خرداد ماه، رکورد قبلی خود در اردیبهشت  را که 180668 تن  بوده، 9468  تن ارتقا داده و رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان، ضمن تقدیر از تلاش و کوشش بی وقفه کارکنان شرکت، تامین کنندگان، پیمانکاران و به ویژه همکاران ناحیه گندله سازی و نیز قدردانی از حمایت های اعضای هیئت مدیره و سهام داران شرکت،  ابراز امیدواری کرد: در سال جهش تولید بیش از پیش  شاهد ثبت رکوردهای جدید و اخبار موفقیت آمیز شرکت فولاد خراسان در بخش های مختلف باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه