ثبت رکورد جدید تولید در فولادسازی مجتمع فولاد خراسان

ثبت رکورد جدید تولید در فولادسازی مجتمع  فولاد خراسان
کدخبر : 10539

مجتمع فولاد خراسان در خردادماه امسال موفق شد رکورد ماهانه تولید فولاد خام خود را در واحد « فولادسازی شماره 2» 1350 تن ارتقا بخشد.

به گفته مهندس زارع،  با پایان یافتن سومین ماه از سال «جهش تولید»، کارکنان واحد فولادسازی شماره 2 این شرکت، در خرداد ماه امسال تولید ماهانه این واحد را با 1350 تن ارتقا، به میزان 51079 هزار تن رساندند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان، معاون بهره برداری با اعلام این خبر، اظهار کرد: رکورد قبلی این واحد با تولید  49729هزار تن درآبان ماه سال 1398 رقم خورده بود.

معاون بهره برداری فولاد خراسان کسب این موفقیت  را با وجود دشواری های موجود و شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا ،  مرهون تلاش دلسوزانه کارکنان و حمایت های مدیریت عالی شرکت دانست و افزود:  ثبت این رکورد و افزایش تولید در شرکت نتیجه عواملی همچون جلوگیری از توقف های اضطراری و انجام به موقع و با کیفیت تعمیرات، تامین به موقع مواد اولیه ، برنامه ریزی مناسب ،کنترل و پایش عوامل موثر بر تولید است.

زارع با قدردانی از تلاش های همکاران خود در واحدهای فنی، ستادی، پشتیبانی و تولید، اظهار امیدواری کرد در سایه حق تعالی و با تلاش بیشتر شاهد ثبت رکوردهای جدید در ماه های آتی باشیم .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه