‍ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان :

فولاد مبارکه یک شرکت سرآمد است

فولاد مبارکه یک شرکت سرآمد است
کدخبر : 10625

فولاد مبارکه در بسیاری از حوزه‌ها سرآمد است. در فرایندهای سیستمی و توجه به نیروی انسانی همواره درست عمل کرده به خوبی می‌توان به عنوان یک الگوی مطرح از آن یاد کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از فولاد مبارکه اصفهان: کامران کلانی با اشاره به اینکه شرکت فولاد مبارکه شرکت سرآمدی است که در حوزه‌های اشتغال و نیروی انسانی نیز موفق عمل کرده  گفت: فولادمبارکه از ابتدا تاکنون به صورت فرایندی به انجام امور خود می‌پردازد و در حوزه اشتغال و کارآفرینی توانسته با نوآوری و استقرار سیستم ها به ارتقاء بخش روابط کار و نیز سطح روابط فیمابین خود با این اداره کمک می نماید.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان در ادامه افزود: در حوزه کارآفرینی با تشکیل اتاق فکر میتوان به دستاوردهای جدیدی نائل شد، همانگونه که فولاد مبارکه تاکنون در بسیاری از حوزه‌ها پیش قدم بوده است می تواند با ظرفیت علمی و تجربی که در اختیار دارد در این زمینه نیز اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان را یاریگر باشد.

وی در ادامه گفت: ریل گذاری اشتغال باید صورت گیرد و فولاد مبارکه همانگونه که به موضوع اشتغال توجه ویژه‌ای دارد می‌تواند در این خصوص نیز راهگشا باشد.

 کلانی افزود: فولاد مبارکه در بسیاری از حوزه‌ها سرآمد است. در فرایندهای سیستمی و توجه به نیروی انسانی همواره درست عمل کرده به خوبی می‌توان به عنوان یک الگوی مطرح از آن یاد کرد.

در این دیدار که در دفتر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار شد،معاون نیروی انسانی، مدیر روابط عمومی و جمعی از مدیران نیروی انسانی شرکت فولاد مبارکه به تبادل نظر پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه