مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران:

راه اندازی فولادسازی فولاد سفیددشت برای کشور و منطقه ارزش افزوده و توسعه به ارمغان خواهد آورد

راه اندازی فولادسازی فولاد سفیددشت برای کشور و منطقه ارزش افزوده و توسعه به ارمغان خواهد آورد
کدخبر : 10717

امیرحسین نادری، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران که به همراه اعضای هیئت‌مدیرۀ این شرکت از کارخانۀ فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری بازدید می‌کرد، در گفت‌وگو با مدیران، پیمانکاران و مشاوران این کارخانه میزان پیشرفت پروژه و راهکارهای تسریع در بهره‌برداری هرچه زودتر واحد فولادسازی این کارخانه را مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار دادند.

وی در این بازدید که در قالب سفرهای استانی و به‌منظور پیگیری تسریع روند تکمیل طرح‌های هفت‌گانۀ فولادی انجام شد، پس از بازدید از واحدهای تصفیه‌خانه، پمپ‌خانۀ مرکزی، آهن‌سازی و انباشت و برداشت، از اقدامات صورت‌گرفته به‌منظور اجرای پروژۀ انتقال پساب شهر بروجن به شرکت فولاد سفیددشت و همچنین اجرای واحد تصفیۀ اولترافیلتراسیون ابراز خرسندی کرد و روند افزایش تولید سالانۀ آهن اسفنجی از سال ۹۵ تا ۹۸ در این شرکت را مطلوب دانست.
به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، در جریان بازدید این هیئت از طرح فولادسازی فولاد سفیددشت، محمود ارباب‌زاده، مدیرعامل شرکت، ضمن تشریح اقدامات صورت‌گرفته به‌منظور راه‌اندازی واحدهای فولادسازی و ریخته‌گری، از راه‌اندازی این واحد تا پایان سال ۱۳۹۹ خبر داد.
وی ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های شرکت ملی فولاد و سهام‌داران ازجمله فولاد مبارکه، شاهد دستیابی به موفقیت‌های روزافزون این شرکت ازجمله بهره‌برداری از واحد فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در سال جهش تولید باشیم.
در بخش پایانی این بازدید، نادری ضمن قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان شرکت فولاد سفیددشت، گفت: راه‌اندازی واحد فولادسازی این کارخانه، ارزش‌افزوده زیادی برای کشور خواهد داشت و توسعۀ منطقه را به ارمغان خواهد آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه