معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو مطرح کرد :

جهش تولید در شاخص های کمی و کیفی

جهش تولید در شاخص های کمی و کیفی
کدخبر : 10753

امیر بیات جهش تولید ، اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام و ساخت داخل ، رونق صادرات و مدیریت واردات و استفاده از ظرفیت ها و توان داخلی را به عنوان راهبردهای کلان وزارت صمت برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه تحریم ها حوزه اقتصاد و صنعت را هدف قرار داده ، ماموریتهای ساخت داخل و کاهش ارزبری با تمرکز شتاب و هم افزایی بیشتری در دست اجرا هست .

​​​به گزارش رصد اقتصادی به نقل از ایدرونیوز ، امیر بیات جهش تولید ، اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام و ساخت داخل ، رونق صادرات و مدیریت واردات و استفاده از ظرفیت ها و توان داخلی را به عنوان راهبردهای کلان وزارت صمت برشمرد و تصریح کرد:  با توجه به اینکه تحریم ها حوزه اقتصاد و صنعت را هدف قرار داده ، ماموریتهای ساخت داخل و کاهش ارزبری با تمرکز شتاب و هم افزایی بیشتری در دست اجرا هست .

بیات برنامه ریزی راهبردی پروژه ها ، تامین منابع مالی  پایدار ، حاکمیت شرکتی وارتقا بهره وری سرمایه انسانی  را از رویکرد های اصلی ایدرو در سال جاری  عنوان کرد. رییس ایدرو اهمیت وصول مطالبات ناشی از واگذاری و خصوصی سازی شرکتهای تابعه ایدرو در سالهای گذشته را در سال جهش تولید دارای اهمیت مضاعف دانست که به تسریع اجرای طرح های توسعه  سازمان در مناطق محروم کشور و جهش تولید کمک شایانی خواهد کرد. وی خواستار حداکثر تعامل بین بخشی در این موضوع شد.

رئیس هیات عامل سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران ،  احیاء  هویت سازمانی ایدرو را  امری مهم توصیف کرد و گفت : در این سازمان تجربه و دانش انباشته ذیقیمتی وجود دارد که با ارتقای بهره وری عوامل تولید و بهره وری سازمانی گره گشای مشکلات بخش صنعت خواهد بود.

در این نشست  همچنین معاونان و مدیران ایدرو هم دیدگاه های خود را موضوعات مختلف مطرح کردند .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه