پیام مجری طرح صنایع انرژی بر لامرد و پارسیان به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

پیام مجری طرح صنایع انرژی بر لامرد و پارسیان به مناسبت روز ملی صنعت و معدن
کدخبر : 10839

مجری طرح صنایع انرژی بر لامرد و پارسیان و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با صدور پیامی به مناسبت روز «ملی صنعت و معدن»، از تلاش و زحمات تمامی تلاشگران جبهه تولید در حوزه صنعت و معدن کشور تقدیر کرد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد: مجری طرح صنایع انرژی بر لامرد و پارسیان و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با صدور پیامی به مناسبت روز «ملی صنعت و معدن»، از تلاش و زحمات تمامی تلاشگران جبهه تولید در حوزه صنعت و معدن کشور تقدیر کرد.

متن پیام دکتر فریدون فدایی دولت به شرح زیر است:


بدون تردید مهم ترین استراتژی که بر مبنای آن می توان تولید را به جهش قابل توجه رساند، هم افزایی، همکاری بین بخشی و اتکا به توانمندی های داخلی، جلب اعتماد صاحبان سرمایه و حمایت‌های همه جانبه از بخش خصوصی فعال در حوزه صنعت و معدن است.


هدف‌گذاری و اجرای برنامه راهبردی و پیگیری جهادی در بالفعل نمودن کانون های صنعتی-معدنی، دستیابی به اهداف اشتغال پایدار، جلوگیری از خام فروشی، افزایش توان صادراتی و تولیدی؛ کشور را به مسیر پیشرفت و تحقق منویات مقام معظم رهبری مبتنی بر افزایش سهم صنایع معدنی در بالندگی اقتصادی رهنمون می‌سازد.
روز صنعت و معدن فرصت را مغتنم شمرده و خداوند متعال را شاکریم که با حمایت و پشتیبانی مسئولان عزیز، تلاش جهادی مدیران در مناطق ویژه اقتصادی لامرد و پارسیان توانستیم بر شرایط تحریم‌های دشمنان فائق آییم و برای اطمینان خاطر بیشتر سرمایه گذاران؛ اسکله شماره پنج بندر تخصصی- معدنی در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به زودی به بهره برداری خواهد رسید و همچنین در رویدادی ماندگار و افتخارآفرین، منطقه ویژه اقتصادی لامرد به جمع تولیدکنندگان فلز مهم و کاربردی آلومینیوم پیوست که سرآغاز تحولی شگرف برای توسعه بیشتر این کانون بزرگ صنعتی محسوب می‌شود و از این رو رسالتی مضاعف را متوجه مسئولان ذیربط برای برای تکمیل زنجیره تولید فلزات مهم و کاربردی از جمله آلومینیوم و استقرار صنایع انرژی‌بر کرده است.


ارتقای سرمایه‌گذاری های جدید و بالفعل نمودن ظرفیتهای عظیم این دو کانون بزرگ صنعتی سبب می‌شود تا در آینده‌ای نه چندان دور مناطق ویژه اقتصادی لامرد و پارسیان با صادرات محصولات باکیفیت و موردنیاز بازارهای بین المللی بویژه با تامین کالاهای کشورهای حوزه خلیج فارس، سهمی ویژه در تحقق افزایش شاخص‌های صادراتی کشورمان ایفا کنند.


در پایان تمامی تلاشهای ارزنده برای تعالی بخش صنعت و معدن کشور را ارج نهاده و این روز را به تمامی فعالان جبهه اقتصادی کشور بویژه همکارانم در بخش های مناطق ویژه پارسیان و لامرد تبریک عرض می نمایم و آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه