با حضور مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس:

استخر آزادی عملیات غیرصنعتی پس از انجام تعمیرات اساس بازگشایی شد

استخر آزادی عملیات غیرصنعتی پس از انجام تعمیرات اساس بازگشایی شد
کدخبر : 11080

استخر سرپوشیده آزادی بعد از انجام عملیات یکساله بازسازی امروز و با حضور مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در ماهشهر به بهره‌برداری مجدد رسید.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، برخی از مدیران هلدینگ خلیج فارس و همچنین مدیران عامل شرکت‌های تابعه این هلدینگ حضور داشت.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در خصوص جزئیات تغییرات ایجاد شده در این مجموعه اظهار کرد: بنای ابتدایی استخر مربوط به حدود 50 سال گذشته است و از سال 1370 نیز بعد از یک عملیات بازسازی به حالت سرپوشیده مورد استفاده قرار می‌گرفت.

محسن آتش زمزم، ادامه داد: با گذشت چندین سال از آخرین بازسازی‌های انجام شده در این استخر، نیاز به انجام تعمیرات اساسی و تعویض بعضی از قسمت‌های استخر ضروری به نظر می‌رسید وبه همین جهت از اردیبهشت 1398 عملیات بازسازی استخر آغاز شد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در تشریح جزئیات اقدامات صورت گرفته، گفت: محوطه‌سازی، بازسازی رختکن ها، سونا، جکوزی، دیوارها، سقف، کاس‌های استخر و تعویض دوش و تعمیرات اساسی در تاسیسات آن از جمله کارهایی بود که در مدت 14 ماه و با هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد تومان انجام شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد که پس از رفع محدودیت‌های ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا، این استخر جهت استفاده کارکنان و خانواده‌های محترم شرکت‌های پتروشیمی و عموم مردم آماده ارائه خدمات خواهد بود.

ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز پس از بازدید از قسمت‌های مختلف استخر آزادی، خانواده صنعت پتروشیمی و مردم منطقه را شایسته بهترین و با کیفیت‌ترین امکانات دانست و از این اقدام شرکت عملیات غیرصنعتی که در راستای تکریم کارکنان شرکت های پتروشیمی و جامعه شهری است، تقدیر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه