معاون وزیر صمت در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار تاکید کرد :

ضرورت تکمیل زیرساخت‌های منطقه گرمسار با هم افزایی دستگاه های استانی

کدخبر : 11435

امیر بیات موقعی​​ت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در نزدیکی پایتخت را مزیت اساسی برای فعالان اقتصادی و صنعتی بیان کرد و افزود : ایدرو به عنوان سازمان متولی این منطقه تاکنون نسبت به تامین زیرساخت‌های اساسی از قبیل آب ، برق ، معابر، گمرک ، مخابرات و … اقدامات جدی در شرایط تنگناهای اقتصادی و تحریم ها صورت داده است.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از ایدرونیوز؛ امیر بیات موقعی​​ت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در نزدیکی پایتخت را مزیت اساسی برای فعالان اقتصادی و صنعتی بیان کرد و افزود : ایدرو به عنوان سازمان متولی این منطقه تاکنون نسبت به تامین زیرساخت‌های اساسی از قبیل آب ، برق ، معابر، گمرک ، مخابرات و … اقدامات جدی در شرایط تنگناهای اقتصادی و تحریم ها صورت داده است.

​وی واگذاری اراضی منطقه به سرمایه گذاران و کارآفرینان را بر اساس ماده ۲۲ قانون اداره مناطق ویژه اعلام کرد و افزود: خوشبختانه با همکاری شایسته وزارت نفت و شرکت ملی گاز اقدامات گازرسانی به منطقه نیز با پیشرفت قابل توجهی صورت گرفته و امید می‌رود به زودی این زیرساخت اساسی نیز به طور کامل در منطقه آماده استفاده بخش خصوصی و متقاضیان گردد.

رئیس هیئت عامل ایدرو لزوم همکاری و تعامل بخشهای مختلف در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تسهیل و رفع موانع برای سرمایه گذاران و متقاضیان کار آفرینی در سال جهش تولید را بیش از پیش کلیدی برشمرد و تصریح کرد این سازمان ضمن سپاس از وجود روحیه
تعامل در مسئولان منطقه‌ای بهره مندی از تمامی ظرفیت ها برای جذب سرمایه گذاران و تسهیل شرایط از جمله مساعدت های نماینده مردم منطقه را یاری رسان توسعه در این منطقه ویژه اقتصادی ممتاز می داند.

در این دیدار همچنین اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجاس شورای اسلامی نیز دغدغه های توسعه منطقه و دیدگاه های خود را بیان کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه